Nimimerkiltä _jone_

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sain yksityisviesteihini kyseiseltä nimimerkiltä suoranaisia tappo/hakkaamisuhkailuita. Olisiko tarvetta tehdä asialle jotakin? Modet?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija
Phoneman
Modeja ei näy missään. Heillä taitaa olla "tärkeää tekemistä" (luetaan lässyttäen)

No ei kai modet sentään palstalaisten yksityisviestejä heidän postilaatikoistaan lueskele ja ala sen perusteella ominpäin toimimaan?

Vierailija

_jone_ on pelle.. eikä muuksi muutu. Laitas meille vähän esimerkkejä? ;D katottas mitä se on innostun sepittään.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26841
Liittynyt16.3.2005

Jone vaikuttaa katkeroituneelta ja kärttyisältä keski-ikäiseltä äijältä. Eiköhän tuollaiset kiukuttelut ole fiksuinta jättää omaan arvoonsa, mutta tietysti tappouhkaukset täyttävät laittoman uhkauksen tunnusmerkit. Rikosilmoitusta vaan poliisille, jos se liian lujille ottaa. Tappouhkaus on poliisiasia, ei moderaattoreiden juttuja ollenkaan.

Vierailija

Ihan noin hieman offtopiccina... harrastavatko palstan ihmiset paljonkin yksityisviestien lähettelyä? Viimeaikoina olen alkanut saamaan sellaisen käsityksen, että osa ilmeisesti harrastaa kovastikin? Muussakin kuin uhkailumielessä siis.

Vierailija
Shriek
Ihan noin hieman offtopiccina... harrastavatko palstan ihmiset paljonkin yksityisviestien lähettelyä? Viimeaikoina olen alkanut saamaan sellaisen käsityksen, että osa ilmeisesti harrastaa kovastikin? Muussakin kuin uhkailumielessä siis.

Itse olen lähettänyt YHDEN viestin koko palstalla olon ajan. Ja sekin meni Savorille

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26841
Liittynyt16.3.2005
Shriek

Varmaan parikymmentä viestiä kolmessa vuodessa tai mitä tämä palsta nyt on ollut olemassa. Ei se nyt niin paljon ole, mutta joskus jotain kuitenkin.

Vierailija
Shriek

Itse en ole ainakaan lähetellyt yksityisviestejä eikä minullekaan ole lähetetty, mutta varmasti jonkun verran voivat jotkut lähetellä. Luulisi, että suurin osa porukasta kuitenkin aika vähän lähettelee, jos sitäkään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Shriek

Harrastaa ne. Mutta ei mulle. Vissiin kolme tai neljä olen saanut ja nekin olivat asiallisia.

Vierailija
sinnipirtti
no voi kyynel... itsähän kerjäsit. pitäisikö vielä oikein tarjota "nessua"?

Voi itkun vittu! Tarjoa toki, siihen voi kätevästi rykästä nuuskat naamarista. Käyn oikomaan "jonen" älyvapaata tekstiä ja olen siis itse tätä kerjännyt? Olet pelle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat