Melkein sukua julkkikselle?

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Melkein sukua julkkikselle?

Oletko melkein sukua julkkikselle? Nyt pääset kehua retostelemman julkisuudessa olevilla melkein sukulaisillasi Tämä oli joskus muinoin Kiss FM:n ohjelma ja se oli kyllä hupaisaa kuultavaa! Esim. minä olen melkein sukua Heikki Kovalaiselle koska olen ollut hänen kanssaan samalla luokalla ja äitini kautta sukua Mato Valtoselle ja Sakke Järvenpäälle koska he ovat heränneet krapulassa samasta kämpästä Tukholman lähiöstä. Kämpän omisti äitini paras ystävätär.

Teidän vuoronne! Pankaa paremmaksi

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (32)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Aika hauska avaus

No, mä oon melkein sukua Remulle, Albert Järviselle ja Kisse Häkkiselle, kun tenavana istuksin niiden treenikämpillä. Remu oli kyllä aika tuima jätkä, joten ehkä kuitenkin eniten noille kahdelle muulle. Vaikka tosin Remu sit taas on kakski kertaa asunu melkein naapurissa.

Sibeliuskin on melkein sukua, sillä emeritusproffani (RIP) on kersana istunu sen sylissä.

Ja Marski, se nyt on aika varmaa sukua sekin, kun joku isoisoäidin serkku meni jonkun sen sukulaisen kanssa naimiaisiin. Tai niin ainakin huhutaan. Ja likka on saanu sen adjutantilta pikkusena pallon.

Ja sit toi Herra Ylppö, sen yks sukulainen on likan kaveri, joten sekin on oikeestaan vähän niinko sukua.

Onks muuten entiset esimiehet ja duunikaverit kans melkein sukuu, kai ne on jos samast kämpäst herääminen piisaa. Vaan paree olla hiljaksiin niistä, mut sen verran voin sanoo, että täälläkin niitä on lainailtu aika kiitettävästi.

edittiä: Nii ja UK Kekkoselle oon kans varmasti sukua, kun oon kyläilly sen kämpillä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
DedMoroz
Aika hauska avaus

No, mä oon melkein sukua Remulle, Albert Järviselle ja Kisse Häkkiselle, kun tenavana istuksin niiden treenikämpillä. Remu oli kyllä aika tuima jätkä, joten ehkä kuitenkin eniten noille kahdelle muulle. Vaikka tosin Remu sit taas on kakski kertaa asunu melkein naapurissa.

Härregyy! Sähän oot tosiaan läheistä sukua Remulle . Mä en oo koskaan asunut edes kerran kenenkään melkein naapurissa . Täytyy sitten vissiin miettiä ensiasunnon osto tarkkaan että pääsee retostelemaan lisää melkein sukulaisilla .

Hämmentää.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Olen sukua Zen cafèn solistille Samuli Putrolle hänen äitinsä kautta kun oli opettajani sekä Charonin bändin pojille ja tytölle kun asuivat naapurissa ja pelailtiin pesistä ja muutakin.

Olen sukua myös monelle muulle vähemmän tunnetulle mutta lupaaville muusikolle. Van Ardenille sekä 7hz:lle.

Sitten olen myös sukua monille urheilijoille. Mika Myllylälle kun on kerran kaverini serkku. Sitten Amin Asikaiselle, Janne Ahoselle ja toki monille muillekkin mutta tässä ne kuuluisimmat joiden kanssa olen joutunut työskentelemään.

Sitten olen sukua työpaikkojeni kautta myös muutamille tv-juontajille sekä malleille.

jiitu
Seuraa 
Viestejä266
Liittynyt29.8.2006
Vatkain

Tämä oli joskus muinoin Kiss FM:n ohjelma ja se oli kyllä hupaisaa kuultavaa!

Mä oon melkin sukua kissin 'alkuperäiselle' aamutiimille, joka näitä juttuja teki. Ne on tarjonneet mulle ranskalaiset hesburgerissa, kun eivät ite jaksaneet syödä ja oltiin samassa pöydässä.

Ja sitten mä olen oikeesti sukua melkein julkkikselle, nimittäin kun riittävästi kelaa sukua yläspäin niin vastaan tuloo ISOO ANTTI. Rannanjärvihän oli sitten vähän eri sukua.

Muitakin melkein sukulaisia löythyy sen verta paljon, ettei niitä viiti kaikkia tähän yhteen pistää

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Mää olen istunu Simo Frangeenin kanssa melkein samassa pöydässä Pikilinnan terassilla. Viime lauantaina.

Oli muuten tyylikkäästi pukeutunut herrasmiäs tää Simo.

.

Vierailija
el6
Mää olen istunu Simo Frangeenin kanssa melkein samassa pöydässä Pikilinnan terassilla. Viime lauantaina.

Oli muuten tyylikkäästi pukeutunut herrasmiäs tää Simo.

Mitäs tuo nyt on. Mä olen istunut Irwinin kanssa samassa pyödässä ja Esa Pakarinen ja Masa Niemi ovat juoneet mun isän viinoja.

Kerran tuli Olavi Virta varhain aamulla vastaan. Hymyili sen näköisenä, että oli käynyt vieraissa.

Ja nyt muistan, jumaliste, olen sanonut käsipäivää Väyryselle ja Virolaiselle.

Että kyllä sukua melkein löytyy. Löytyis varmaan enemmänkin, mutta on vähän muisti huonontunut noissa likisukua pippaloissa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
valtiokonttorin elatti
Mitäs tuo nyt on. Mä olen istunut Irwinin kanssa samassa pyödässä ja Esa Pakarinen ja Masa Niemi ovat juoneet mun isän viinoja.

Jos juo toisen viinoja niin sitten voi kyllä jo laskea verisukulaiseksi!

Hämmentää.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Olen kätellyt ja vaihtanut kevyen tervehdyksen Martti Ahtisaaren kanssa, että josko olen sitten melkein sukua hänelle?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Keskustan kansanedustajalle ja curlingin olympiamitalisti Markku Uusipaavalniemelle olen myös melkein sukua, koska olen tuntenut hänet nuorempana. Olen melkein sukua myös entiselle tennistähti Ville Liukolle koska olemme tuttuja. Tapio Korjukselle olen oikeasti sukua.

Kuoluaikainen tuttuni lensi ulos Big Brother-showsta koska oli yrittänyt käyttää humalassa seksuaalisesti hyväkseen sitä kimmaa, jos joku skandaalin muistaa? Eli julkkis-rikollisiakin melkein sukulaisista löytyy, tai no, kyseessä on vain melkein julkkis tai BB-julkkis, eli en tiedä lasketaanko tämä sääntöjen mukaan meriitteihin.

Näyttelijä Jarmo Mäkiselle olen melkein sukua, koska hän on mun kaverin sukulainen.

Depence mode -bändin laulajan David Gahanin kanssa olen ollut samoissa saunailtapirskeissä Hartwall-Arenalla, tosin olin jo hyvässä maistissa, enkä muista tuon taivaallista illan tapahtumista, joten kansainvälistäkin melkein-sukulaisuutta löytyy. Rasmus bändin Laurille ja Eerolle olen melkein sukua, koska sukulaiseni on ollut heidän luokalla peruskoulussa. Laurin kanssa on tullut myös istuttua iltaa kahdestaan helsinkiläisesssä kuppilassa oluen lipittelyn ja kuulumisten vaihdon merkeissä. Remu Aaltoselle Olen myös melkein sukua, koska olen ollut hänen poikansa X kanssa Ruotsissa muutaman päivän reissussa. X on myös tutuni kouluajoilta. Olen melkein sukua myös Pelle Miljoonalle, jonka kanssa olen ollut niin Helsingin urheilutalolla kuin uimastadikallakin saunassa samaan aikaan ja on tullut moikattuakin, kun aika usein samoihin aikoihin saunomassa oltiin. Kaverini mielestä yhdennäköisyys oli ilmeinen, kun ostin eräissä festareissa rastat ja ledivaloilla vilkkuvat aurinkolasit. Pääsimme kaverini kanssa myös samisten festarien yhteydessä läheisen yökerhon nettisivuille valokuva-albumiin (kuva on vieläkin netissä!!) samoissa varusteissa, joten olemme hänen kanssaan siis melkein julkkiksia kummatkin. Eli mut voi lisätä julkkisten listaan, jos joku teistä mut tuntee.

Kaikkia melkein sukulaisia julkkiksia en muista/jaksa listata ja muutaman muistamani muun julkkiksen listaaminen paljastais liikaa mun henkilöllisyydestä.

Riittoisampi keskustelukumppani.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

tulihan tuonnekin soitettua, mutta muistaakos kukaan mitä yhteistä minulla ja "sukulaisellani" hessu hopolla?

sainpas tästä jopa kissfm:n paidan.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Olen ollut Ruissalossa syömässä lounasta Tarja Halosen kanssa ja se myöhemmin tunnisti minut kadulla sukulaisekseen ja sanoi "terve"

Vierailija

Antti Niemi, jalkapallomaalivahti, on hilkkuserkin pikkuserkku. Sukuun tulee myös joku Kekkosen Urkin selänpesijä, en muista nimeä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Stinger
Olen kätellyt ja vaihtanut kevyen tervehdyksen Martti Ahtisaaren kanssa, että josko olen sitten melkein sukua hänelle?

Ensimmäinen melkein sukulainen melkein nobelistin kanssa.

Onkohan totta että maailman kaikki ihmiset ovat melkein sukua 6 ihmisen kautta toisilleen?

Toinen. Tädin mökki oli Maran naapurissa.

Luultavasti ainakin liki, jos tällanenkin nobody ku DM on vain kahden ihmisen kautta melkein sukua Bill Clintonille ja nimeltä mainitsemattomalle istuvalle pressalle, ja heidät kun laittaa jonoon kolmannneksi, niin jo onkin aikamoinen kaarti persoonia melkein sukua.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat