Miehet himokkaita

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Menkääpäs joskus vaikka suomichättiin ja laittakaa nimimerkiksi jotain vihjailevaa, kuten "jakorasia" yms. Olen aivan järkyttynyt, miehiltä sateli yksityistervehdyksiä ja privatchätkutsuja niin etten kerinnyt kaikkiin vastaamaan. Kyllä naisena olisi helppoa, eiköhän se tuossa ilmennyt aika hyvin. Naisten ei tarvitse ikinä kärsiä puutteesta, aina on miehiä jotka antavat. Oikein pistää harmittamaan. Sen sijaan jos laittaa nimimerkiksi jotain miehistä, saa odottaa vaikka koko päivä, tuurilla saattaa joku alkaa juttelemaan, mutta epätodennäköistä. Epäreilua, sanoisinko. Miksi naiset pääsee niin helpolla elämän tärkeimmässä asiassa?

Naiset älkää suuttuko tästä, tämä on vähän huumorilla kirjoitettu. Olen vaan niin ihmeissäni, kokeilkaa itse tuota.

くそっ!

Kommentit (15)

Vierailija

Olen kokeillut ja olen saanut samanlaisia kokemuksia. Uskomatonta on se, kuinka hiton nuijana miehet pitävät naisia. Kysymyksessä ei mielestäni ole mitään sellaista, että he etsisivät naista inhimmillisessä mielessä. Melkeinpä puhdasta kiimaa saa palautteeksi.

Joka tapauksessa ajattelen sellaisia miehiä idiootteina, koska silloin kun olin nuori ja hormoonit hyrräsivät, en ikinä ajatellut mitään sellaista, et nainen suostuisi joksikin himojen tyydyttäjäksi. Sellainen vaihtoehto on ollut aina OUT. Pitää olla melko törppö, jos kuvittelee saavansa jotain tuolla taktiikalla. Kannattaa kokeilla homoilua, jos kuvittelee puhtaalla himolla saavuttavansa jotain.

Kiitos Ronron sinulle, koska ajattelen, että pitäisi kokeilla tuota juttua joku kerta uudelleen. Haluan nähdä mitä muut miehet yrittää, koska se mitä ajatelee yleiseksi metodiksi toimia, voi olla ihan liian romanttissävytteinen kuvitelma tositilanteesta.

Vierailija

Samanlaisia kokemuksia täälläkin. Ronron ja Shriek kirjoittivat juuri niitä asioita mitä itsekin meinasin tänne kerran katkerana purkaantua.
Kyllä naisilla on helppoa seuranhaku niin virtuaali- kuin reaalimaailmassa.. mutta eihän tuo olekkaan mikään uutispommi.

Tuli joskus nuorempana tuotakin tyttönä tsättäilyä kavereitten kanssa kokeltua muutamakin kerran pilailu mielessä.

Yksityisviestiä alkoi pukkaaman ukoilta samantien kun liittyi chattiin...
nimenä oli aina jokin tyyliin 'minttu-liisa14w'. Ja viestejä tuli kaiken ikäisiltä miehiltä/pojilta. Ja eivät paljoa viivytelleet kysyä kaikenmaailman sex-juttuja, "kuppikokos, ootko neitsyt,ookko posliini.... haluaisitko että tulisin paneen sua" ja yleensä nuo rajuimmat ehdottelijat olivat jo lähemmäs 30v ellei vanhempiakin.

Eli selvästi oltiin yrittämässä hyväksikäyttää nuoren tytön kypsymättömyyttä ja kokemattomuutta. Ihan kyllä hävetti niitten puolesta kuinka tyhmiä nuo äijät oli.

Tuolla jenkkilässähän on oikein ohjelmakin rakennettu tämän aiheen ympärille:
Dateline NBC: To Catch a Predator
http://www.youtube.com/watch?v=L_kADup_wZw
http://www.youtube.com/watch?v=dBlyAxdvBfo
[size=85:37946az1]näitähän piisaa tuolla suntuubissa, hauskaa katseltavaa[/size:37946az1]

Varmasti olisi Suomestakin löytynyt asiakkaita vastaavaan ohjelmaan, mikäli täällä sellainen pyörisi.

Ja tosiaan naisilla ei ole paljoa ongelmaa seuran haussa täällä netissäkään(ellei näytä aivan suistomursulta). Esim. kun kattelee noita deitti-palstoja, niin suunnileen yhtä naista kohden löytyy aina 10-15 vonkaajaa ja kommentoijaa.
Miehillä sitten tilanne on toisinpäin ellei ole joku Brad Pitt No.2

Kilpailu on kovaa naisista netissä ja ulkomaailmassa.
Välissä tuntuu että ei noita naisia ole tarpeeksi kaikille missään.
Tällaiset keskinkertaiset tallaajathan siittä eniten kärsii, sillä aikaa kun ne muutamat pelimies hunksit poimii parhaita päältä.

Vierailija

Tsiisus mitä pätkiä! Järkyttävintä, että tuotahan tapahtuu vaikka kuinka paljon, mutta kuinka paljon siitä päätyy julkisuuteen? (veikkaan 3%).
En pistäisi pahaksi jos kaikenmaailman chäteissä olisi chättipoliiseja ja internetkirjoittelustakin voisi herkemmin saada kovempia rangaistuksia.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Oletko saanut sitten sellaisia viestejä, nikkisihän viittaa neiti ihmiseen?

Entä vaikkapa White Dove, sekin viittaa tietyntyyliseen naiseen?

Ja oli niitä muitakin nikkejä jotka viittaa nuorehkoon naiseen...

Entäpä palstan muut naisihmiset?

Itse olen viestinyt ja keskustellut suurimmaksi osaksi muiden mieshenkilöiden kanssa myös yv:nä. Koska se on helpompaa kuin naisten kanssa keskusteleminen, ei tarvi aina olla huolissaan siitä kokeeko toinen että ahdistelisi. Ymmärrän koska itseänikin ovat naiset ahdistelleet, eivät toki tällä palstalla.

Joillekkin naisille olen lähettänyt anteeksipyyntöjä kun on tullut fiilis että olen pahoittanut joidenkin mieltä tai neuvoja vaikeassa tapauksessa, varottanut mikäli joku mies on aikeissa alkaa vedättämään niitä kun jotkut saa kiksejä mitä kummallisimmista jutuista. Mutta muunlaista lähestymistä en ole yrittänyt.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ihan normaalia meininkiä on, lähinä 90 prosenttia noistakin on vitsejä mitä miehet siellä viljelee.

Lähinä kertoo naisten suoppeasta huumorintajusta jos suuttuvat.

Monesti naiset kyllä ihan huumorilla suhtautuu.

Täytyy kuitenkin muistaa että suomi24 chatserveriin mahtuu 100 ihmistä. Monessakaan muualla ei ole mahdollista jutella 100 ihmisen kanssa samaan aikaan, tämän takia sinne mahtuu kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
Barbaari
Oletko saanut sitten sellaisia viestejä, nikkisihän viittaa neiti ihmiseen?

Niin, silloin 2004-2005 kun olen tiedefoorumille kirjoittelun aloittanut, olin vielä Neiti (vanhan foorumin aikaan olin jo mukana, toisella nickillä jota en enään edes taida muistaa). Nykyään olen Rouva. Pysyttelen silti vanhan nickkini kanssa. Foorumilla en ole saanut mitään asiattomia viestejä, hyvin vähän yksityisviestejä muutenkin on tullut. Olen ollut varmastikin aika hajuton ja mauton tyyppi joten silmätikkuilulta olen välttynyt ainakin osittain.

Itse en chäteissä enään pyöri, mutta silloin nuorempana tuli roikuttua jos jonkinlaisissa hömppäkeskusteluissa (-97...-02). Herkästihän siellä asiattomuuksia tulee, vaikka ihan olisi jokin aihe josta keskustellaan. Itse suhteellisen hyvällä itsetunnolla ja järjellä varustettuna en ole kokenut röyhkeimpiäkään chättiehdotteluita henkilökohtaisella tasolla loukkaaviksi, lähinnä kauhistuttaa nämä teinit jotka sitten viestit ottavat enemmän tai vähemmän tosissaan.
Moni valehtelee ikänsä ylä- tai alakanttiin noissa chättikeskusteluissa ja teinihormonit ajavat kaikenlaista kokeilemaan. Mielestäni on hyvä, kun julkisuudessa on puhuttu internetkäyttäytymisestä. Nuoria on varoitettu tapaamasta keskusteluissa tutuksi tulleita ihmisiä muualla kuin vilkkaalla ja julkisella paikalla tms...
Kaikenlaista väkeä noissa chäteissä pyörii, moni ihan asiallisin ja kuinniallisin ajatuksin, mutta kaikilla kuin ei ihan puhtaita jauhoja ole pussissa...

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Shriek
Olen kokeillut ja olen saanut samanlaisia kokemuksia. Uskomatonta on se, kuinka hiton nuijana miehet pitävät naisia. Kysymyksessä ei mielestäni ole mitään sellaista, että he etsisivät naista inhimmillisessä mielessä. Melkeinpä puhdasta kiimaa saa palautteeksi.

Joka tapauksessa ajattelen sellaisia miehiä idiootteina, koska silloin kun olin nuori ja hormoonit hyrräsivät, en ikinä ajatellut mitään sellaista, et nainen suostuisi joksikin himojen tyydyttäjäksi. Sellainen vaihtoehto on ollut aina OUT. Pitää olla melko törppö, jos kuvittelee saavansa jotain tuolla taktiikalla. Kannattaa kokeilla homoilua, jos kuvittelee puhtaalla himolla saavuttavansa jotain.

Kiitos Ronron sinulle, koska ajattelen, että pitäisi kokeilla tuota juttua joku kerta uudelleen. Haluan nähdä mitä muut miehet yrittää, koska se mitä ajatelee yleiseksi metodiksi toimia, voi olla ihan liian romanttissävytteinen kuvitelma tositilanteesta.

No, niimpä. Ei tuossa useiden miesten kanssa yhtäaikaa juttelemaan ja seksiä ehdottelemaan tullessa ole mitään kadehtittavaa. Näennäisesti saattaa näyttää siltä, että on paljonkin tarjokkaita tarjolla, mutta kun ne ovat sitä tyyppiä, josta ei ole kiinnostunut ja kaiken lisäksi hermot palaa sitten jo siitäkin, että siellä yhtäaikaa käyvät kimppuun niine ehdotteluineen. Stressaavaa enemmänkin ja ahdistavaa jotenkin koko heidän käyttätymisensä näin naisen kannalta ottaen.

En tiedä pitävätkö naisia tyhminä vai kuuluvatko itse tähän ryhmään, vaikka osittain epäilen kyllä heidän jotenkin olettavan naisten ajattelu-ja toimintatavan näissä asioissa olevan itsensä kaltainen. Eivät ymmärrä naisia ja heidän ajatusmaailmaansa ollenkaan, vaan kuvittelevat, että jos he itse pitävät siellä täällä paneskelusta, niin kyllä ne naisetkin varmaan samoin ajattelevat.

Onhan naisissakin näitä, muttei välttämättä sitten prosentuaalisesti niin paljon kuin miehissä eivätkä kaikki miehetkään ole heti suoraan asiaan meneviä. Luulen myös, että jotkut naiset sitten saattavat kertoilla kaikenlaista itsestään ja mieltymyksistään, mikä ei välttämättä ole totta, tällä seksin alueella vain saadakseen miesten huomion kohdistetuksi itseensä. Ja etenkin jos tapahtuu kasvottomana ja henkilö ei satu olemaan tosielämässä sitten niitä suosituimpia esim. fyysisen olemuksensa tms. takia.

Se muuten myös vähän ihmetyttää, että kun oletetaan sen itseensä kohdistuvien sukupuolisten ehdotusten määrän olevan jotenkin kadehtittavaa, vaikka epäilen, etteivät ne miehetkään ihan ketä vaan valitse niihinkään hommiin. Mitä iloa suuresta määrästä ihailijoita, jos ne kaikki ovat sitä tyyppiä, joka ei sinua sytytä ihmisenä sen enempää kuin naisenakaan, vaan jotka koet jopa vastenmielisiksi. Yhtä tyhjän kanssa sellainen tarjonta.

Samaten, jos ei miehenä tule yhtään keskusteluyritystä ko. tyypille, niin ei välttämättä johdu siitä, että henkilö on vastenmielinen naisten mielestä. Itse olen aika arka aloittamaan keskustelua miesten kanssa tuon tyyppisissä paikoissa ja täälläkin ensin itse niitä yv:tä jollekin lähettelemään. Siinä on aina pelko, että käsitetään täältä päin tapahtuvat lähestymisyritykset väärin, joten sitten ei ehkä uskallakkaan ottaa yhteyttä miehiin sen tyyppisissä yhteyksissä.

Barbaarille sitten vastausta tuohon palstalla tapahtuvaan yksityisviesteilyyn, että itselleni ei ole tullut yhtään ehdottelevia viestejä tai härskäileviä, vaan asiallisia, kannustavia, neuvovia ja myöskin on sellaisia, joitten kanssa sitten jatkaa esim. palstalla alkanutta keskustelua ja siinä sivussa saattaa sitten jotain itsestään mainita ja vastapuolen suhteen sen arvionsa tästä myöskin kertoa. Huumoriakin on väliin näissä viljelty ja joistain viesteistä olen saanut voimaa ja rohkeuttakin. Itseni suhteen voi kyllä olla, että avatareni ja nikkini sekä palstalle kirjoittamani jutut jo itsessään estävät joitain sitten pervoilemasta yv:llä itselleni.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
Stinger
En tiedä pitävätkö naisia tyhminä vai kuuluvatko itse tähän ryhmään, vaikka osittain epäilen kyllä heidän jotenkin olettavan naisten ajattelu-ja toimintatavan näissä asioissa olevan itsensä kaltainen. Eivät ymmärrä naisia ja heidän ajatusmaailmaansa ollenkaan, vaan kuvittelevat, että jos he itse pitävät siellä täällä paneskelusta, niin kyllä ne naisetkin varmaan samoin ajattelevat.

Minua kiinnostaa se, että onko törkyviestien lähettely tuntemattomille puhdasta idioottien vittuilua naisille, jolla ei pyritäkään todelliseen kontaktiin, vai onko se sittenkin toimiva strategia matalatasoisen seksiseuran saamiseen samaan tapaan kuin massaroskapostitus. Kun lähettää törkyviestin tuhannelle, löytyykö sieltä joku epätoivoinen "sotanorsu" tai muuten vaan häiriintynyt, joka tarttuu tilaisuuteen.

Se muuten myös vähän ihmetyttää, että kun oletetaan sen itseensä kohdistuvien sukupuolisten ehdotusten määrän olevan jotenkin kadehtittavaa, vaikka epäilen, etteivät ne miehetkään ihan ketä vaan valitse niihinkään hommiin. Mitä iloa suuresta määrästä ihailijoita, jos ne kaikki ovat sitä tyyppiä, joka ei sinua sytytä ihmisenä sen enempää kuin naisenakaan, vaan jotka koet jopa vastenmielisiksi. Yhtä tyhjän kanssa sellainen tarjonta.

Epäilemättä totta. Mutta miehilla jossakin määrun tyypillistä on varsinkin seksin kanssa asenne, että oletusarvoisesti seksi on hienoa ja nainen kuin nainen on vähintään välttävä seksikumppani. Seksimahdollisuudesta kieltäytyminen pitää perustella itselle, jos vaikka nainen on hyvin vastenmielinen, potentiaalisesti vaarallinen tai itse on suhteessa eikä halua loukata puolisoaan. Useimmille miehille hyvin suuri osa karkeasti oman ikäluokan naisista kelpaa yhden illan iloihin. Naisilla taas asia on päinvastoin, oletusarvoisesti seksi on ikävää ja vaarallista, ja vain aivan erityisen ihastuksen aiheuttava mies, joita tyypillisesti on vain pieni prosentti kaikista, aikaansaa positiiviset tuntemukset.

Mutta kaipa se samalta tuntuu, kun itsellä tilanne jossa kymmenet tai sadat räkäkänniset mustalaiseukot hyöräisivät nivusiin kiinni pikkutunneilla. Sitä ei vain ymmärrä, että ihan tavallinen oman ikäluokan ja sosiaaliryhmän vastakkaisen sukupuolen edustaja on naiselle tuollainen hirviö, kun itse vastaavan kokee pääsääntöisesti liki jumalaisena sulouden huipentumana.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Neutroni
Stinger

Minua kiinnostaa se, että onko törkyviestien lähettely tuntemattomille puhdasta idioottien vittuilua naisille, jolla ei pyritäkään todelliseen kontaktiin, vai onko se sittenkin toimiva strategia matalatasoisen seksiseuran saamiseen samaan tapaan kuin massaroskapostitus. Kun lähettää törkyviestin tuhannelle, löytyykö sieltä joku epätoivoinen "sotanorsu" tai muuten vaan häiriintynyt, joka tarttuu tilaisuuteen.

Epäilemättä totta. Mutta miehilla jossakin määrun tyypillistä on varsinkin seksin kanssa asenne, että oletusarvoisesti seksi on hienoa ja nainen kuin nainen on vähintään välttävä seksikumppani. Seksimahdollisuudesta kieltäytyminen pitää perustella itselle, jos vaikka nainen on hyvin vastenmielinen, potentiaalisesti vaarallinen tai itse on suhteessa eikä halua loukata puolisoaan. Useimmille miehille hyvin suuri osa karkeasti oman ikäluokan naisista kelpaa yhden illan iloihin. Naisilla taas asia on päinvastoin, oletusarvoisesti seksi on ikävää ja vaarallista, ja vain aivan erityisen ihastuksen aiheuttava mies, joita tyypillisesti on vain pieni prosentti kaikista, aikaansaa positiiviset tuntemukset.

Mutta kaipa se samalta tuntuu, kun itsellä tilanne jossa kymmenet tai sadat räkäkänniset mustalaiseukot hyöräisivät nivusiin kiinni pikkutunneilla. Sitä ei vain ymmärrä, että ihan tavallinen oman ikäluokan ja sosiaaliryhmän vastakkaisen sukupuolen edustaja on naiselle tuollainen hirviö, kun itse vastaavan kokee pääsääntöisesti liki jumalaisena sulouden huipentumana.

Ehkä nämä arvostukset oman sukupuolen sisällä ja niissä sosiaalisissa ympyröissä vaikuttavat ajatteluun näissä asioissa sen suhteen miten asiat ottaa. Toisinaan vielä näyttäisi olevan sitä, että sitten ne ihanteet ja unelmat esim. seksin suhteen pyritään tavallaan saada sopimaan siihen mikä on ympäristön muiden ihmisten ja etenkin oman sukupuolen sisäisten ryhmien mielipide siitä on. Ehkä pelätään sitten omana persoonanaan olemista ja niistä tuntemuksista kertomista ja etenkin silloin, kun poikkeaa siitä omien ympyröiden yhteisön edustajien asenteesta ja ihanteista. Voisi olla ihan hyvä ajatus alkaa opettaa kursseina ihmisille sitä itsensäkin arvostamista ja omien muista riippumattomien mielipiteiden esiin tuomista silläkin uhalla, että oma ajattelutapa tyrmätään. Parempihan se on sanoa sanottavansa selvästi, vaikkei sitä sitten hyväksyttäisikään kuin teeskennellä pitävänsä jostain mikä ei kiinnostakkaan ja vain siksi, että näkee sen olevan yleisesti ottaen hyväksyttävää tai ihanteellista.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Neutroni

Mutta miehilla jossakin määrun tyypillistä on varsinkin seksin kanssa asenne, että oletusarvoisesti seksi on hienoa ja nainen kuin nainen on vähintään välttävä seksikumppani. Seksimahdollisuudesta kieltäytyminen pitää perustella itselle, jos vaikka nainen on hyvin vastenmielinen, potentiaalisesti vaarallinen tai itse on suhteessa eikä halua loukata puolisoaan. Useimmille miehille hyvin suuri osa karkeasti oman ikäluokan naisista kelpaa yhden illan iloihin. Naisilla taas asia on päinvastoin, oletusarvoisesti seksi on ikävää ja vaarallista, ja vain aivan erityisen ihastuksen aiheuttava mies, joita tyypillisesti on vain pieni prosentti kaikista, aikaansaa positiiviset tuntemukset.

Tämä on tosi, paitsi että itse en ole kokenut seksiä koskaan ikävänä tai vaarallisena. "Huonon" miehen kanssa ei vaan kannata vaivautua, koska siitä ei saa mitään.

Ketjun aloittaja jo varmaan ymmärtää, että useimmista naisista moinen chattiviestien lähettely tuntuu vain häirinnältä. Koska suurin osa tätä kautta yhteyttä ottavista miehistä on kuitenkin laadultaan niitä huonompia, niin helpompi jättää kaikki huomiotta. Fiksu mies lähestyy muuta kautta eikä ainakaan ehdottele seksiä ensimmäiseksi. Paras tapa mielestäni on tulla ihan vaan juttelemaan neutraalisti ja asiallisesti. Oli sitten kysymys yhdestä illasta tai useammasta. Mutta miehen pitää nähdä vaivaa!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Suomi 24 chateissa on kiva keskustella itsensä kanssa. Tekee kaksi eri nimimerkkiä ja rupeaa puhumaan keskenään julkisesti. Suomi24 voi olla vaikka 10 eri nimimerkillä samassa chatissa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ihan oikein. Himokkaita ollaan. Kun vain ajatteleekin hyvää ja kauniisti käsiteltyä grillimakkaraa sekä kylmää kaljaa kyytipojaksi.

Helkkari kun rupes jo omat kirjoituksetkin aiheuttamaan himotusta.

Uusimmat

Suosituimmat