Oudonkaltainen pelko

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli siis pelkään tälläisiä asioita:

Olen uimassa järvessä, olen tarpeeksi kaukana rannasta sukeltamassa, kunnes huomaan että en näe järven pohjaa sukeltaessani, vain pimeää. Minulle iskee paniikki ja uin nopeasti takaisin rantaan.

Ja unissani näen useasti esim. kuun taivaalla 10x isonpana, ja herään kauhuissani enkä saa unta. Ja samankaltaisia unia.

Mistä pelo(i)sta on kyse ja onko teillä samanlaisia pelkoja?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija
Olen uimassa järvessä, olen tarpeeksi kaukana rannasta sukeltamassa, kunnes huomaan että en näe järven pohjaa sukeltaessani, vain pimeää. Minulle iskee paniikki ja uin nopeasti takaisin rantaan.

Tämä on verrattavissa aika lailla pimeänpelkoon, eli pelkäät sitä mitä et näe. Tähän päälle vielä jo muutenkin pelottava elementti vesi, niin jo on paniikin ainekset valmiina.

Vierailija
randoMan

Tämä on verrattavissa aika lailla pimeänpelkoon, eli pelkäät sitä mitä et näe. Tähän päälle vielä jo muutenkin pelottava elementti vesi, niin jo on paniikin ainekset valmiina.

En kyllä pelkää pimeää paljoa, mutta pelkään, että järvi olisi pohjaton.

Vierailija
someone-else
Anthrax`
Millaisena tunnet oman itsevarmuutesi?

Ei ole oikeastaan kovin suuri itsevarmuus.

Harrastatko mitään?

Vierailija
Anthrax`
someone-else
Anthrax`
Millaisena tunnet oman itsevarmuutesi?

Ei ole oikeastaan kovin suuri itsevarmuus.

Harrastatko mitään?

Musiikin kuuntelua ja metässä kävelyä/juoksua

Vierailija

=someone-else"</p> <p>Harrastatko mitään?[/quote kirjoitti:

Musiikin kuuntelua ja metässä kävelyä/juoksua

Juokse joskus keskiyöllä metsässä ja kuuntele ääniä. Alkaa toi uintiki sujua. Hanki varmuutta asioihin mitä teet.

Vierailija
Anthrax`
"someone-else"</p> <p>Harrastatko mitään? </div> </blockquote> <br /><br /><br /> Musiikin kuuntelua ja metässä kävelyä/juoksua[/quote kirjoitti:

Juokse joskus keskiyöllä metsässä ja kuuntele ääniä. Alkaa toi uintiki sujua. Hanki varmuutta asioihin mitä teet.

Vierailija

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Jumala ilmeisesti seuraa threadia, koska huomasin yhden kommenttini kadonneen taivaaseen.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
Jumala ilmeisesti seuraa threadia, koska huomasin yhden kommenttini kadonneen taivaaseen.

Taisi olla niin ''hullu''?

Vierailija

Itselläni on esiintymispelko. Jotenkin pelkää mokaavansa. Varsinkin jonkun mielitietyn edessä jännittää vain ihan tajuttomasti. Erityisesti puheiden pito on hankalaa.

Pitäs saada sellanen on / off kytkin noihin kai ne jotain itsesuojeluvaistoja on tms.

Yksi mikä on auttanu kaikkeen epävarmuuteen on elämäntavat. Liikunta, ei viinaa, eikä typeriä mömmöjä. Viina erityisesti on pahasta. Viikonloppuna kun kunnolla dokaa ni seuraavan viikon voi kestää toipua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat