Hassista väkivaltaa vastaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Koska muut kommentoi tähän jotain niin mun ei tarvii?
Mitä vittua, juntit tulee riehumaan kapakassa koska he arvelevat että heidän muijat kelpaa mulle.
Oikeesti, vi''u mitä läskejä.
Ohhoh, naurettavaa, perkele.
Vaikka juttelen joidenkin naisien kanssa, ei se tarkoita sitä että he minulle kelpaisivat, röyh.
Vit*u, ohhoh.
Nii, olisikohan siinä mitään ideaa että jos kiellettäisiin viina ja laillistettaisiin hassis, ettei idiootit ala sekoilemaan?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä oon näköjään vähä kännissä, sou, onnex ei tarvii tehdä koskaan enään töitä ja siksikin voin kertoa missä mennään.

Vierailija

Mites Matti Tolonen, mitä mieltä olet hassiksen poltosta, kuinka arvioisit sen haitat suhteeessa alkoholiin?
Osallistu toki yleiseen keskusteluun aiheesta.

Vierailija

Juhannuksena on ihan ok olla kännissä. Muutenkin koen nämä kansalliset alitajuntapäivät positiivisena asiana; edes silloin tällöin katsotaan asioita vähän eri kannalta kuin normaalisti.

Vierailija
fenomenologi

Nii, olisikohan siinä mitään ideaa että jos kiellettäisiin viina ja laillistettaisiin hassis, ettei idiootit ala sekoilemaan?

no kyllähän siinä toki olisi ideaa!!
Oho, soon melkeen neljäkakskyt kohta! Täytynee siis lopetella tältä illalta (siis aamuyöltä ehh.. )

Vierailija
Cubemon
Juhannuksena on ihan ok olla kännissä. Muutenkin koen nämä kansalliset alitajuntapäivät positiivisena asiana; edes silloin tällöin katsotaan asioita vähän eri kannalta kuin normaalisti.

Ei tollasia liuottimia viitsi litkiä. Kyllä relata voi muutenkin kuin turruttamalla pää sekasin jollain myrkyllä.

Elämä maistuu paljon paremmin ilman viinaa kaikin puolin. Vitutus nousee aivan toisiin tasoihin rakastuminen, ruoka, sexi ja kaikki on aivan toista kun mieli toimii täysillä.

Ei ole kumma, että Suomi on täysi masentuneita, lihavia ja kaikenlaisia nahjuksia, kun vedetään kossua kuin vettä. Noh ehkä pientä trollailua näin juhannuksen kunniaksi.

Vierailija
brainless

Kyllä relata voi

Ei voi jos pukkaa liikaa glutamiinia ym. välittäjäaineita, aivot toimivat vaikka ei haluaisi.

Vierailija
fenomenologi
Mä oon näköjään vähä kännissä, sou, onnex ei tarvii tehdä koskaan enään töitä ja siksikin voin kertoa missä mennään.

On varmaan hienoa tulla tänne puollustamaan alkoholin kieltoa vitunmoisessa kännissä!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vai että hassista feno käyttelee..sehän selittääkin juttujesi tason..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
brainless
fenomenologi
Joku on näköjään kirjoittanut nimimerkilläni kun olen nukahtanut..

Selityksen makua.

Näitä nyt esiintyy välillä, että tulee sitten kännissä hieman asiattomasti kirjoitettua. Eihän tuo Feno kuitenkaan niin pitkälle ole mennyt, kuin se nimeltä mainitsematon toinen, joka halusi välttämättä oikein nimeltä itseni mainiten ja viestinsä itselleni osoittaen kertoilla/uhitella tyttöystävänsä ja itsensä välisestä sukupuolielämästä sekä kyseli myös mielipidettäni tästä heidän sukupuolielämänsä suorittamistavasta...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat