Oletko haaveillut kirjan kirjoittamisesta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on vireilla omaelämänkerrallinen kirjaprojekti päiväkirjamerkintöjen pohjalta.

Olisiko tälläisellä rahvaan kansanosan edustajalla mitään mahdollisuuksia saada kirja julkaistuksi?

Kommentit (2)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kyllä jos rahaa löytyy, sillä kirjojen painantaminen maksaa. Niitä voit sitten myydä itse vaikkapa netissä, tai jos on sellainen sopimus että kirjat menevät kirjakauppoihin niin sekin on mahdollista. Tuotto onkin sitten eriasia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minä olen haaveillut ja haaveilen silloin tällöin vieläkin. Tänään mietin juuri. Minulla tuli tänään kova hinku kertoa johonkin mitä ajattelen ystävyydestä, toisen sanattomasta hyväksymisestä, ja mietin että olisi hienoa kirjoittaa kirja ja ammentaa siihen näitä ajatuksiani, konkretisoida niitä vaikka romaanikertomukseksi, rakentaa persoonallisuuksia, juuri sellaisia kuin itse haluan. Tuota omaelämänkertaakin olen miettinyt, mutta tullut siihen tulokseen ettei elämäni kiinnostaisi ketään sen enempää kuin niin superjännät unenikaan joista on aina pakko selittää muille. Sitä vaan kuvittelee että on jotenkin poikkeuksellinen, mutta varmaan kaikki kuvittelee niin. Ja kun en oikeasti ole muutakuin nuoruudessaan epäonnistunut nörtti mutta minulla on ajatuksia, olen miettinyt elämää paljon, tuntuu kuin minulla olisi jotain sanottavaa. En tiedä olisiko ihan kirjallista, ei varmaan.

くそっ!

Uusimmat

Suosituimmat