Kaikenlaisia hörhöjä foorumi täynnä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nykyään kaikenlaiset fanaatikot ja hörhöt kirjoittelee internettiin.

Ennen sentään sanomalehdet oli ainoita keskustelufoorumeja ja moderointi oli 100 prosenttista.

Pysyi illuusio vakaasta ja hyvästä yhteiskunnasta, kun päätoimittajat sensuroi kaikki poikkeavat tekstit.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tervetuloa (virtuaali)todellisuuteen Monien maailmankuva on varmasti avartunut ja synkistynyt kun näkee 24 tunnin sisään jokaisen silpomisvideon ja uutisen mitä maailmalla tapahtuu. Siperiassakaan ei kaivos voi sortua ilman että siitä puskee tietoa joka suuremmasta lööpistä. Ilta-yrjöt taas pukkaa kaikkea mahdollista sensaatiopaskaa pikku-tomin kauhunhetkistä.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Minua kiukuttavat hörhöistä eniten häirikkökoneet, josta lähettävät kapulakielin kymmenittäin samoja puutaheinää -viestejä keskustelupalstoille. Ilmeisesti tämäntyyppisillä foorumeilla ei moderointi oikein toimi, koska ihmisaistein havainnoiden sananmukaisesti mitäänsanomattomat sanomat päätyvät ketjuihin lukijoitten aikaa viemään ja siis heitä härnäämään.
Ihmisen kirjoittamasta tekstistä voi lukija sentään yleensä napata ainakin pätkittyjä punaisia lankoja, vaikka kyseinen viesti sinänsä olisi epäjohdonmukainen, katkeileva tai asiaton.

Vierailija

Lehden yleisönosastolle kirjoitellut paapotukset aika usein kirjoitetaan vihan vimmassa, jolloin niihin ei tietenkään odoteta vastausta. Keskustelufoorumeille siirtyessään tiukkapipot eivät tietenkään osaa odottaa sitä että omia ajatuksia kohtaan tuleekin vastineita ja varsinkin kritiikkiä. Siinä sitä sitten on 3. maailmansota tuotapikaa käynnissä.

Olen itsekin vasta monen mutkan ja foorumin kautta alkanut tiedostaa ettei se että joku jossakin on eri mieltä kanssani suinkaan ole tappotuomio minulle ihmisenä ja egona. On käsittämättömän helppoa samaistua omiin näkemyksiinsä, uskomuksiinsa ja kaikenlaiseen sälään jota ei ole koskaan edes hoksannut kyseenalaistaa, kun ne on valmiina annettu perheen, heimon tai ties minkä taholta. Yhden päähänpinttymän kun teilaat, nousee kymmenen uutta tilalle.

Lisäksi jos oppii kirjoittelemaan niitä näitä kieli poskella, eli osaa jo ottaa vähän etäisyyttä omaan itseensä, niin toiset eivät sitten osaakaan ja kaikki mahdollinen otetaan niin helvetin vakavasti ja paskantärkeästi kuin suinkin mahdollista. Täten etääntymistä, irtiottoa ja neutraliteettia opetteleva yksilö on pian muiden ihmisten vuoksi samassa paskaläjässä kuin mistä alunperin yritti pois. Se on sitten loputtoman kilvoittelun tie yrittää kumminkin päästä jonninmoiseen "objektiivisuuteen" vaikka jo luonnostaan me jokainen olemme tottakai subjektiivisia.

Vierailija
Qadesha
Olen itsekin vasta monen mutkan ja foorumin kautta alkanut tiedostaa ettei se että joku jossakin on eri mieltä kanssani suinkaan ole tappotuomio minulle ihmisenä ja egona.
..*nips*..
Lisäksi jos oppii kirjoittelemaan niitä näitä kieli poskella, eli osaa jo ottaa vähän etäisyyttä omaan itseensä, niin toiset eivät sitten osaakaan ja kaikki mahdollinen otetaan niin helvetin vakavasti ja paskantärkeästi ..

Mutta on nämä foorumit mielenkiintoisempia kuin että olis pakko lukea jotakin Bravdaa jolla ei ole vaihtoehtoja.

Sitten jos kaikki olis täydellistä kaikki olis kuollutta.
Elämä on..

Vierailija

Ja sellainen samankaltaisuus että yksilöllisyyttä ei esiinny sopii paremmin vaikka muurahaisille ja mehiläisille. Ihminen ei ole hyönteinen, vaan nisäkäs ja sen vuoksi persoonallisuuksia esiintyy. Luojan kiitos.

Vierailija

No todellakin. Suurin osa on kyllä ihan harmittomia, mutta kun lukee samaa fanaattista shaibaa >100 kertaa, niin rupee kravatti vähän kiristään väkisinkin.

Avohoito on yhteiskunnan pop-juttu ja tiedepalsta käy terapeutista, hianoo

Vierailija

Voe tokkiisa, pientähän tämä kaikki täällä on! Olen itse nettihullu siinä mielessä että kirjoitan ajoittain paljon ja pitkiäkin juttuja (yritän tosin rajoittaa ettei mene kilometripölinäksi), mutta kaikenlaista eh... kahelia on tullut nähtyä.

Yksi mikä rauhoittaa tätä Tiede-foorumia paljonkin on uskontoaiheisen palstan puuttuminen. Sinne ne kovimmat kouhottajat aina pesiytyvät. Itsekin... kunnes sain tarpeekseni väännöstä. Ei sitä enää jaksa, samat iskulauseet ja sama sekopäinen tee-se-itse-itsesi-profeetaksi -touhu joka uskiksella on, oli sitten uskonsa tai ideologiansa mikä hyvänsä.

---
Seuraa 
Viestejä3395
Liittynyt6.9.2006

Vähän tämä kyllä pistää epäilemään omaa järkeään. Ensin sitä seuraa keskustelupalstalla esiintyviä keskusteluita ja vetää johtopäätöksiä keskustelijoista heidän mielipiteidensä ja kommunikaatiokykynsä pohjalta esim. tyyliin: Tuokin on ihan varmaan sinkku, ei tuommoista kukaan jaksaisi ja pukeutunee kirpputorilta ostettuun huiviin ja päällysvaatteet ovat ihan sama mitä, kunhan ovat väriltään kauhtuneen vihreitä ja haisevat vanhalle talolle ja olkinukelle. Kuuntelee saletisti kummallista musiikkia ja syö luomuruokia. Mokoma piipertäjä vittusaatana! Sitten joutuu terveyskeskuksessa mittauttamaan omaa verenpainettaan, kun on ensin luonut mielikuvituksissaan pseudonyymejä jotka pistävät jotenkin vihaksi. Kaiken huipuksi tästä tietenkin syyttää niitä keskustelijoita, eikä itseään.

Itse tietenkin samaan aikaan esiintyy viisaana ja kaikkitietävänä. Enempi toisinaan kuuntelen jopa heitä, ketkä eivät edes yritä. Mikä ihme tässä vetää puoleensa niin kovasti, terapeuttinen vaikutus? No terapoidaan sitten, haistakaa paska, hähä!

Vierailija
Qadesha
Yksi mikä rauhoittaa tätä Tiede-foorumia paljonkin on uskontoaiheisen palstan puuttuminen. Sinne ne kovimmat kouhottajat aina pesiytyvät. Itsekin... kunnes sain tarpeekseni väännöstä. Ei sitä enää jaksa, samat iskulauseet ja sama sekopäinen tee-se-itse-itsesi-profeetaksi -touhu joka uskiksella on, oli sitten uskonsa tai ideologiansa mikä hyvänsä.

Paitsi että mutta kun aloittaa topikin jossa lukee: Maahanmuuttaja, tjsp. niin jopas ilmestyy kuin tyhjästä paljon kirjoittajia ja fanaattista tekstiä. Joka ei viesti mielestäni mistään muusta kuin että nettien äärellä lymyilee joutoväkeä, joilla on tapana olla puhumatta mitään, jotka elävät kyyläten muita ja tarttuvat "syöttiin" ja hyvä niin. Parempi kun istuvat netin ääressä kyttäämässä. Eivät ole kylillä haastamassa riitaa mokomat hullut ja humalaiset.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Pönni
Qadesha

Paitsi että mutta kun aloittaa topikin jossa lukee: Maahanmuuttaja, tjsp. niin jopas ilmestyy kuin tyhjästä paljon kirjoittajia ja fanaattista tekstiä. Joka ei viesti mielestäni mistään muusta kuin että nettien äärellä lymyilee joutoväkeä, joilla on tapana olla puhumatta mitään, jotka elävät kyyläten muita ja tarttuvat "syöttiin" ja hyvä niin. Parempi kun istuvat netin ääressä kyttäämässä. Eivät ole kylillä haastamassa riitaa mokomat hullut ja humalaiset.

Ja unohtamatta nais-ketjuja jonne tulee aina samat tyypit jauhamaan samaa paskaa päivästä toiseen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Maahanmuuttokysymys vaikuttaa olevan uskontokysymys.

Olen kesän aikana kysellyt tutuilta suomenruotsalaisilta, että haluatteko maahan kristittyjä etelä-Sudanista. Vastaus on että ei.

Entä muslimit pohjois-Sudanista ? "Tottakai, heillä on oikeus parempaan elämään" jne. puputuksesta ei tule loppua.

Vierailija
Lektu-Elli
Maahanmuuttokysymys vaikuttaa olevan uskontokysymys.

Olen täysin samaa mieltä.
Eräiltä alueilta tulevan maahanmuuton puolesta ei löydy järjellä perusteltavia argumentteja mutta maahanmuuttoa vastaan löytyy asiaa niin paljon että siitä saisi helposti joku väitöskirjan, joskin aihe on tabu myös tiedepiireissä.

Vierailija

Maahanmuuttokysymys onkin varsin vaikea aihe. Olen saanut haukkuja siitä että olen liian suvaitsevainen, ja olen saanut kuulla olevani natsi, koska olen ryhtynyt erittelemään että mielestäni Suomeen ei pitäisi ensisijaisesti tuoda yksinäisiä miehiä, vaan naisten ja lasten pitäisi olla etusijalla. No, hemmetti soikoon, jos saa päivät pääksytysten kuulla medioista kuinka maahanmuuttajamies on tehnyt sitä tätä ja tuota, niin kai se nyt pikkaisen alkaa vähän mietityttää että onko pakko juuri sitä miespuolista väkeä tuoda jos ei kerta täällä muuta aktiviteettia ole kuin ryöstellä ja raiskailla? En ole vielä kuullut naisten täällä raiskaavan ja leikkelevän suomalaisnaisten hässäköitä pilalle, tai ryöstelevänkään (kotoperäisistä romaninaisista sensijaan kuulee yhtä ja toista).

Ja sitten jos alkaa niitä tilastoita pyöritellä ja ihmetellä koko asiaa noin ylipäätään, ihan viattomasti vain, niin saa kuulla olevansa natsi, rasisti ja olen kai vielä telaketjulesbofeministikin kun olen tästä maahanmuutosta kehdannut tehdä sukupuolikysymyksen.

Jos poliisi sanoo ettei kantsis mennä yöllä pusikkoon minihameessa humalassa, niin tottahan toki nykyaikana jo siihenkin vastaan huudetaan. Jotenkin järki on ohitettu sillä perusteella että pitää olla suvaitsevainen eikä saa pahoittaa kenenkään mieltä. Eivät esim. muslimitkaan varmaankaan pysyisi jatkuvasti edes kärryillä siinä että mistä heidän kulloinkin "kuuluu" pahoittaa mielensä, jos eivät tietyt suomalaiset tahot pitäisi siitä niin hyvin huolen että kaikki loukkaava saatetaan heidän tietoonsa.

Vahingossa katselin miestenlehden kannesta kanteen ja järkytyin, sanoi mummo. Semmoista se on nykyään, kauhea älämölö jatkuvasti kaikesta. Voitaisiin kyllä vaan elääkin rauhassa keskenään, mutta jos jossakin epäkohtia esiintyy, niin ei niitä voi vaan peitellä ja toivoa parasta...

Vierailija

Hyvä hyvä, mutta onko tää ny se hörhöketju, missä sit kaikenmaailman jauholakit rupee lasketteleen skitsofreniansa tuotoksiansa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat