Netti tukossa?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mulla netti toimii älyttömän hitaasti ja välillä tämä ei avaa näitä sivuja ollenkaan, vaikka ton adsl palkin mukaan tämä pystyy vastaanottamaan ja lähettämään tietoa.
Onko muilla hitautta?
Vai johtuukohan tämä sonerasta?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (23)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Hei fenomenologi. Ajoin tuon ensimmäisen ohjelman läpi ja se poisti kaikenlaista, en kajonnut niihin valintoihin. Nyt tässä ei toimi äänet eikä kuvakaan kunnolla. Ja tämä väittää löytäneensä uusia laitteita kuten joku multimedia video ja ääni juttu ja oli joku muukin vielä. Mitä tapahtui? Miksi koneeni hajosi? Voiko tätä saada jollain kuntoon?

くそっ!

Vierailija

Joidenkin ilmaisohjelmien toiminnan edellytyksenä on suostua siihen että kylkiäisenä lataa koneelleen myös jonkun haittaohjelman. Aika outoa että ajurit lakkaavat toimimasta. Asenna ajurit uudelleen painamalla käynnistä, oma tietokone, näytä järjestelmätiedot, laitteisto, laitehallinta, klikkaa hiiren oikealla napilla kohdasta missä on keltainen huutomerkki, ominaisuudet ja asenna ohjain/päivitä ohjain. jos ei joku ajuri asennu, katso em. tavalla ajurien tiedot tai avaa kone ja katso äänikortin ja näytönohjaimen tyyppi ja hae niihin ajurit valmistajan sivuilta tai täältä, www.mbnet.fi/ajuriapaja/
Itselläni ei ole tullut ongelmia ohjelman käytöstä, en tiedä mistä johtuu.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minä en löydä niiden tietoja mistään kun ominaisuuksissa ei kerrota ja tietokoneen sisältä en löydä niitä.. aargh.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Minä en löydä niiden tietoja mistään kun ominaisuuksissa ei kerrota ja tietokoneen sisältä en löydä niitä.. aargh.

Löysitkö laitehallintaosaston, jossa on listattu kaikki koneessa olevat laitteet. Paina esim. näytönsovittimen vasemmalla puolella olevaa + merkkiä niin näet näytönohjaimen tyypin.
Ota rauhallisesti, opit ainakin korjaamaan koneesi, jonka "minä" rikoin.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
fenomenologi
Ronron

Löysitkö laitehallintaosaston, jossa on listattu kaikki koneessa olevat laitteet. Paina esim. näytönsovittimen vasemmalla puolella olevaa + merkkiä niin näet näytönohjaimen tyypin.
Ota rauhallisesti, opit ainakin korjaamaan koneesi, jonka "minä" rikoin.

Näytönohjain taisi mennä kuntoon, hain jostain netistä jonkun atin jonkun jutun jonka valitsin melkein umpimähkään kaapista löytyneen laatikon merkintöjen perusteella ja asensin sen ja nyt näyttö toimii taas kunnolla.. en voi uskoa että onnistuin. Nyt enää nuo 6 muuta kuntoon..

くそっ!

Vierailija
Ronron
multimedia äänisovitin seuraavaksi.. mistähän sellaisen löytää.

Jos käytät erillisiä ääni ym. kortteja, emolevyn vastaavat näkyvät silti laitehallinnassa, eikä niitä tarvitse asentaa.
Tarpeettomat pitäisi kai poistaa toiminnasta biosista ettei ne sotke koneen toimintaa.
Katso listasta mitä tarvitset ja hae ajurit vain niihin.
Äänikortti on koneen emolevyllä tai erillisenä pci-väylässä, katso minne kaiuttimenjohdot menevät jos et löydä sitä laitehallinnasta edes koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Ajureiden asennus vaatii myös yleensä uudelleenkäynnistämisen.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
fenomenologi
Paina hiiren oikeaa nappia asentamattomien kohdalla ja päivitä/asenna ohjain.

Juu kokeilin, mutta asennus ei onnistu, kun ei löydy asennustiedostoja. Nyt tiedän että se lienee nimeltään Creativen sb0240, mutta netistä sitä ei taida ilmaiseksi saada sitä ajuria.. hmm.

くそっ!

Vierailija
Ronron
fenomenologi
Paina hiiren oikeaa nappia asentamattomien kohdalla ja päivitä/asenna ohjain.

Juu kokeilin, mutta asennus ei onnistu, kun ei löydy asennustiedostoja. Nyt tiedän että se lienee nimeltään Creativen sb0240, mutta netistä sitä ei taida ilmaiseksi saada sitä ajuria.. hmm.

Lataa ajurit äänikortin mukana tulleelta seedeeltä tai creative labs:in kotisivuilta. Kaikki ajurit löytyvät netistä ilmaiseksi. Joillakin huijarisivuilla ajureista joutuu maksamaan pari euroa, ei niistä kannata ladata mitään.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

En vaan yhtään tiedä missä se cd on, varmaan kadonnut. Hakenut netistä tuota jo jonkin aikaa mutta ei tunnu löytyvän, on kai jotenkin vanha tai harvinainen..

くそっ!

Vierailija
Ronron
En vaan yhtään tiedä missä se cd on, varmaan kadonnut. Hakenut netistä tuota jo jonkin aikaa mutta ei tunnu löytyvän, on kai jotenkin vanha tai harvinainen..

Onko käyttöjärjestelmä windows xp?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
fenomenologi
Ronron

Onko käyttöjärjestelmä windows xp?

Joo xp on. Mutta hain tähän nyt jonkun ajurin, en tiedä tuliko ollenkaan oikea mutta nyt kuuluu ääntä sentään. Ehkä tämä kelpaa näin.. ja nyt koiran kanssa lenkille. Toivottavasti sieltä löytää niitä naisia..

Niin ja - kiitti. Ilman apuasi en olisi osannut korjata tätä.

くそっ!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat