Näen harhoja.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Näen harhoja kuten esimerkiski saatan nähdä vipeltämässä hämähäkin näppäimistönyläreunassa, mutta kun käännän katseeni siihen niin ei siinä olekkaan mitään. Joskus näen niitä muuallakin. Sitten säikährän niitä välil. Sitä aikasemmin näin kynänterän hämähäkkinä.

Onko minusta tulossa hullu?
Vai näkeekö joku muukin harhoja? Kertokaa tekin mitä harhoja te näette?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Näkökentän laidoilla näkyvät mielikuvituksen tuotteet eivät ole hulluutta. Jos pelkää jotakin asiaa, niin mieli herkistyy näkemään sitä kaikkialla.

Toinen esimerkki on se, että olet yksin kotona pimeänä syysiltana ja pelkäät olla yksin. Silloin saatat säpsähtää jokaista narahdusta ja tulkita sen viereisessä huoneessa liikkuvaksi ihmiseksi, näet ehkä oven avautuvan raolleen syrjäsilmällä, vaikka se ei ole auki, jne.

Tosin joku lääkäri varmaan tulkitsisi tuonkin mielenhäiriöksi ja määräisi sinulle lääkettä, ja tulkitsisi sitten lääkkeen aiheuttamat haittavaikutukset saman mielisairauden oireiksi. Niinhän terveyttä hoidetaan nykyään.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
borri317
Juo pullo resilaria.

Eihän se ummetusta valitellut.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, ei mulla mitää ummetusta ole.

Ilmateur
Näkökentän laidoilla näkyvät mielikuvituksen tuotteet eivät ole hulluutta. Jos pelkää jotakin asiaa, niin mieli herkistyy näkemään sitä kaikkialla.

Toinen esimerkki on se, että olet yksin kotona pimeänä syysiltana ja pelkäät olla yksin. Silloin saatat säpsähtää jokaista narahdusta ja tulkita sen viereisessä huoneessa liikkuvaksi ihmiseksi, näet ehkä oven avautuvan raolleen syrjäsilmällä, vaikka se ei ole auki, jne.

No hyvä että olen ihan normaali. Mä kyl vihaan tosiaan hämiksiä. Vipeltävät niin kovaa vauhtia ja ovat äklön näkösiä.

Totta, joskus kuvittelenkin että joku käppäilee täällä talossa kun olen itestään, sitten on pakko mennä kurkkimaan että onko siellä joku. Varsinkin kun puupaneelit paukkuu lämpötilavaihtelusta niin se saa heleposti luulemaan että joku on täällä.

Valopallotkin varmaan on selitettävissä samalla tavalla, kun joskus näkyy näkökentässä semmoinen "sähköinen pallukka". Ukkosella ainakin näkyy niitä yleensä. Tai sit ne on niitä z-hiukkasia. Ukkosestahan tulee sitä gamma-säteilyä.

Vierailija
Aweb
borri317
Juo pullo resilaria.

Ei valitellukkaa vaa harhoja. Resilar aika varmasti auttaa niihi. Jos ei taho ripulii ni erottelee dekstrometorfaani erillee.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
borri317
Aweb
borri317
Juo pullo resilaria.

Ei valitellukkaa vaa harhoja. Resilar aika varmasti auttaa niihi. Jos ei taho ripulii ni erottelee dekstrometorfaani erillee.

Mut eikös toi ole ummetuslääkettä? Voiko sitä muuten juoda huvikseen? Onko vaarallista?

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Mut eikös toi ole ummetuslääkettä? Voiko sitä muuten juoda huvikseen? Onko vaarallista?

Ei oo vaa yskä lääkettä. Yleesä sitä juuaanki huviksee. Voi olla vaarallista jos on yliherkkä sille. Yliherkkyyde voi testata ottamalla sitä vähä ja tunnustella miltä tuntuu.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
borri317
TERÄS NALLEPUH

Ei oo vaa yskä lääkettä. Yleesä sitä juuaanki huviksee. Voi olla vaarallista jos on yliherkkä sille. Yliherkkyyde voi testata ottamalla sitä vähä ja tunnustella miltä tuntuu.

Joo, niinpäs onki. Sitä ottamalla tosin taidan seota sitten ihan lopullisesti. Tosin voisi ollakkin ihan fiksua juuri ennen armeijaan menoa vetästä semmoinen purkki naamariin.

tiäremiäs
Ei kannata teeskennellä sekavaa, kohta se armeija alkaa.

hähähä

Viikkoa aikaa nallepuhilla

Voi ei.. Ei saa nauraa. Se on kamala paikka.

Alkaa jo jänskättää se paikka. Ei ois jännittäny niin paljoo jos ois ollu se sama paikka mut nytten on joku uusi niin ei tiedä mitää siitä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
TERÄS NALLEPUH
borri317
TERÄS NALLEPUH

Joo, niinpäs onki. Sitä ottamalla tosin taidan seota sitten ihan lopullisesti. Tosin voisi ollakkin ihan fiksua juuri ennen armeijaan menoa vetästä semmoinen purkki naamariin.

tiäremiäs

hähähä

Voi ei.. Ei saa nauraa. Se on kamala paikka.

Alkaa jo jänskättää se paikka. Ei ois jännittäny niin paljoo jos ois ollu se sama paikka mut nytten on joku uusi niin ei tiedä mitää siitä.

Aijaa oot jo useamman kerran käynyt armeijassa. No sitten tiedätkin kaikenlaista ja voi ruveta henkiseksi johtajaksi tuvassa.

Ryöstätte sitten vaan rynnäkkökiväärit ja teette vallankumouksen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
borri317
Aweb
borri317
Juo pullo resilaria.

Olet sitten ymmärtänyt väärin. Resilar aiheuttaa harhoja, ei poista niitä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb

Olet sitten ymmärtänyt väärin. Resilar aiheuttaa harhoja, ei poista niitä.

Entä jos poistaakin? Tai jos aiheuttaa selkeämpiä/suurempia harhoja niin huomaa kuinka "mitättömästä" asiasta on kyse pienessä väläyksessä silmäkulmassa hämäkki livistämässä. Eikä sit enää kiinnitä ees nii huomiota.?

En silti mene noin suoralta kädeltä suosittelemaa, mutta mistään ei tiedä omalla kohdallaan ennen kuin kokee. Fiksu pitää silti olla ja turvallisesti lähestyä asioita.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs

hähähä

Älä oo ilkee, kyllä se sullakin vielä edessä on.

Hähähä

.

Vierailija
Ilmateur
Näkökentän laidoilla näkyvät mielikuvituksen tuotteet eivät ole hulluutta.

Luulen että aivoissa on joku heuristiikka, joka tulkitsee automaattisesti näköinformaatiota ja pyrkii nopeasti päättelemään onko vaaratilanne. Se osuu monesti väärään ja tästä syystä voi hetkellisesti nähdä jonkun oletetun vaaran aiheuttajan.

Itse saatan nähdä kaupungilla liikkuessa päin tulevan auton ja metsässä liikkuessa karhun. Näköaistimus kestää ainoastaan hyvin pienen hetken ja katoaa välittömästi kun katson kuviteltuun kohteeseen päin.

Karhut eivät ole koskaan osoittautuneet karhuiksi, mutta autot kyllä muutaman kerran oikeasti autoiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat