Mikä tekee homon näköiseksi?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mikä saa miehen näyttämään homolta vaatetuksen puolesta? Millaisia vaatteita pitää välttää? Onko kireä t-paita homomainen vai ihan ok? Jos se vaikka on musta? Entä aurinkolasit, millaiset aurinkolasit tekee homoksi? Haluaisin välttää homo-lookia. Cool, mutta ei homo. Miten? Onko jotkin yhdistelmät sellaisia että näyttää homolta?

くそっ!

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija
Ertsu
Nahkahousuja kannattaa ainakin välttää, jos eivät ole moottoripyörälijän housut.

Tai jos et ole Jim Morrison

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Ronron
Mikä saa miehen näyttämään homolta vaatetuksen puolesta? Millaisia vaatteita pitää välttää? Onko kireä t-paita homomainen vai ihan ok? Jos se vaikka on musta? Entä aurinkolasit, millaiset aurinkolasit tekee homoksi? Haluaisin välttää homo-lookia. Cool, mutta ei homo. Miten? Onko jotkin yhdistelmät sellaisia että näyttää homolta?

No, jos et näytä näiltä, niin kaikki hyvin.

Eikä oo sit muuten mikään vitsi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä voisin lähettää kuvan itestäni, niin näkisit itse cooliuden ikonin. Homoutta mun lookissa on 0%.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
TERÄS NALLEPUH
Mä voisin lähettää kuvan itestäni, niin näkisit itse cooliuden ikonin. Homoutta mun lookissa on 0%.

Lähetäppä

くそっ!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ronron
TERÄS NALLEPUH

Lähetäppä

En mä viitikkään. Eikä ole tarpeeksi uutta kuvvaa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Itse käytän hurjan monipuolisen värisiä vaatteita. Mustaa, mustaa mustaa.. Eipähän tarvitse opetella pesemään eriasteissa sun muissa kun voi samanlailla kaikkipestä. Tosin toisaalta tekis mieli vähän väriäkin pistää tähän, mut ei jaksa. Ei ossaa.

Vierailija
Ronron

Kireä paita tosiaankin, varsinkin sellainen ällöttävä sukkahousumaisesti läpinäkyvä tai reikäpaita. Huivi sidottuna kaulaan. Ei minkäänlaisia kohtuullisiakaan lihaksia vaan koko kroppa laiha kuin heroinistilla, lisäksi iho kelmeä kuin olmilla. Tuosta kaikesta muodostuu neitihomo.

(Olen homodiggari, mutta joskus kyllä nuo neitihomot käyvät vähän hermoille. Onko pakko olla niin... neiti?)

Vierailija
CE-hyväksytty
Qadesha

(Olen homodiggari, mutta joskus kyllä nuo neitihomot käyvät vähän hermoille. Onko pakko olla niin... neiti?)

Miks en mä saa olla oma itseni?

Olen joskus yrittänyt alanysoida mikä siinä on niin ärsyttävää että mies keikuttaa kättä ja puhuu silleen jänskästi, mutta en vain saa asiasta kiinni. En vaan tajua, ehkä joku muu keksii mikä se on se olennaisin asiassa? Ylikorostettu naismaisuus joka ei ole kumminkaan naisellisuutta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat