Miehet: Mitä mieltä olette karvaisista naisista?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saako naisella olla esim. jalkakarvoja? Jos ei, niin miksei? Miltä se tuntuu kun naisella on paljon karvoja?

Itse olen nainen ja karvainen ja minusta tuntuu pahalta, että en voi olla sellainen kun olen, vaan minun pitää ajella (joidenkin mielestä) karvojani. En kylläkään ajele niitä (paitsi kainalokarvat, jotka haisevat), mutta asia ahdistaa.

Kommentit (7)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Se on varmaan sitä samaa sarjaa kuin että naiset ei käy kakalla, naisten pitää olla täydellisiä jumalattaria joissa ei ole inhimillisiä vikoja, ei räkää nenässä eikä mustia ihokarvoja. Kai noita ihokarvoja pidetään jotenkin miehisinä juttuina, maskuliinisina.

くそっ!

Vierailija

No minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että jokainen saa olla sellainen kuin itse haluaa En toki itsekään ajele säärikarvoja kun olen mies..Mutta lienee ihan sama asia sekin ettei kaikki naiset pidä siitä että mies kasvattaa partaa tai vastaavasti vaikka ajelee kainalokarvojaan.. lopuksi vielä että:Jokainen voi olla sellainen kun on,ite ainakin oon sellainen kuin olen ja mitä se kenellekkään kuuluu,kun mulle on ihan samantekevää mitä mieltä muut minusta on..riittää kun on sinut ittensä kanssa..

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Jos naisella parta kasvaa, niin se on syytä ajaa pois. Uskoisin ainakin että suurin osa miehistä ei pidä karvaisia naisia ulkonäöllisesti seksikkäinä. Jos taas seksikkäänä oleminen on sinulle tärkeää niin karvoitus kannattaa poistaa.

En usko että mikään terveellä naisella oleva luonnollisen hento karvoitus häiritsee ketään, mutta karvat ovat ongelmaksi jos näkyvät kauemmaksi asti.

Vierailija
Ronron
Se on varmaan sitä samaa sarjaa kuin että naiset ei käy kakalla, naisten pitää olla täydellisiä jumalattaria joissa ei ole inhimillisiä vikoja, ei räkää nenässä eikä mustia ihokarvoja.

Asiaa valistavan taitelija Kalervo Palsan kommentti:

...peräsuolen täyttyminen panee käyntiin ulostusheijasteen. Näin käy myös silloin, kun missi ulostaa. Yleinen käsityshän on, ettei missi ulosta ollenkaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Eihän niissä karvoissa ole mitään vikaa. Tosin kunhan ei kasvoilla ole. Saati sitten rintakarvoja tai selkäkarvoja..
Mirrikarvoja ainaki saa olla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Shriek
Ronron
Se on varmaan sitä samaa sarjaa kuin että naiset ei käy kakalla, naisten pitää olla täydellisiä jumalattaria joissa ei ole inhimillisiä vikoja, ei räkää nenässä eikä mustia ihokarvoja.

Asiaa valistavan taitelija Kalervo Palsan kommentti:

...peräsuolen täyttyminen panee käyntiin ulostusheijasteen. Näin käy myös silloin, kun missi ulostaa. Yleinen käsityshän on, ettei missi ulosta ollenkaan.

Sut ja mut sensuroitiin!

Vierailija

Tykkään tytöistä oli karvaa eli ei. Naisten karva kun osaa olla niin naisellista, että.

Tietenkin jossain menee raja kuten entisellä häntyrillä, jonka kansanlaulusta löytyy pätkä:
"Äiti kehui tyttöänsä
mulla tyttö fiini
vaikka roikkui paskapallit
pillun karvois kiinni"

Uusimmat

Suosituimmat