Lihavien ihmisten vaatteet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon miettinyt et miksi lihavilla ihmisillä housut tippuu helposti?
Tai näkee usein ''rekkamiehen hymyn''.

Kommentit (4)

Vierailija
che guevara
Oon miettinyt et miksi lihavilla ihmisillä housut tippuu helposti?
Tai näkee usein ''rekkamiehen hymyn''.

Voisikohan johtua kehon muodosta - iso vatsa haittaa vyön tehokasta käyttöä ainakin miehillä. Henkseleitä käyttivät ja edelleen käyttävät iäkkäämmät vatsakkaat henkilöt. Näin housut eivät putoa eivätkä rekkamiehen pastillitkaan killu näkyvillä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Lihavat ihmiset käyttää joskus liian pieniä vaatteita, jos mikäli ovat lihoneet vastikään. Harvalla on varaa uusia koko vaatekertaa jossattuu olemaan sellainen ihminen jonka paino heittelee.

Kyllähän nuorissa naisissakin näkee usein paljon sellaisia jolla vako tai pikkuhousut paistaa. Ei siksi että niitä tuijottelisin, mutta eivätköhän kaikki ole huomanneet. Käyttävät sellaisia muodissa olleita lantiofarkkuja.

Vierailija

No, ihan kuten jo todettiin vatta työntää housuja alespäin ellei käytä henkskeleitä. Tämän voin ihan empiiristen havaintojeni mukaan vahvistaa, kun en kuuluu siihen neuvolassa punnittavaan kansanosaamme.

ps. Helsingin Kampissa on Kallion vaatetusliike, joka on keskittynyt vain ja ainoastaan "Isojen Poikien" vaatettamiseen - ihan kengistä lähtien.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kun olin kirpparilla töissä, niin siellä oli lahjotus tavaroissa ihan järettömän isot housut. Saakeli mä oisin mahtunu yhteen lahkeeseen tai siihen toiseen housun "jalkaan" mikä lie onkaan. En ole ikuna nähny niin isoja. Ois voinu peittää autonkin hyvin pakkasilla.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat