Vähäkarvaisuus

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mistä mahtaa johtua vähäkarvaisuuteni? Olen mies, 18, eikä parta meinaa oikein kasvaa eikä säärissäkään pahemmin ole muutakuin vähän jotain säälittävän harvaa karvoitusta joka ei aina edes näytä mustalta. Murrosikä on mennyt jo muuten. Kainaloista sentään löytyy vähän karvoitusta häpykarvojen lisäksi. Voiko tässä vaiheessa jo sanoa että jotain on pielessä vai kasvaako ne muutkin karvat ajan kanssa lopulta minullekin? Kaikilla muilla tuntuu jo olevan.

Itse epäilen että minulla täytyy olla ylimääräinen x-kromosomi, eli xxy. Vaikka onkin harvinaista, mutta silti. Vai onko muita selityksiä tälle? Isäni on ihan normaalin karvainen samoin kuin isoveljenikin.

くそっ!

Sivut

Kommentit (47)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

En oikein ymmärtänyt täysin tuota siinä naisten karvaisuutta ketjussa niin kokeilen testimielessä toimiiko täällä.

Shriek ketjussa Miehet: mitä mieltä karvaisista naisista:
Ronron
Se on varmaan sitä samaa sarjaa kuin että naiset ei käy kakalla, naisten pitää olla täydellisiä jumalattaria joissa ei ole inhimillisiä vikoja, ei räkää nenässä eikä mustia ihokarvoja.

Asiaa valistavan taitelija Kalervo Palsan kommentti:

...peräsuolen täyttyminen panee käyntiin ulostusheijasteen. Näin käy myös silloin, kun missi ulostaa. Yleinen käsityshän on, ettei missi ulosta ollenkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=LCMHxHG04Tk&ftm18

Tunsin erään jolla oli täysparta siinä 13 vuotiaana. Ja luultiin 18 vuotiaaksi meni 15 kesäsenä Alkoon kesätöihin.

Olet siinä mielessä onnellisessa asemassa että ei tarvitse partaa ajella.

Vierailija

Nyt olen kyllä kateellinen. Tiedä mistä johtuu, mutta vihaan karvoja melkeinpä eniten ihmisruumiissa. Pään hiukset nyt vielä menevät mutta kaikki muu on ihan silkkaa paskaa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Oikeasti? Haluaisitko olla karvaton tai vähäkarvainen? Eikö se ole häpeällistä? Kun tepastelee shortseissa eikä säärissä näy kunnon pehkoja vaan melkeinpä ajetuilta näyttävät?

くそっ!

Vierailija

Ei se minua haittaisi. Päinvastoin. En keksi karvoista muuta kuin haittaa.

Älkääkä irvistäkö ennen kuin puhun loppuun. Käytännössä melkeinpä inhoan kaikenlaisia tällaisia "miehuusjuttuja" enkä laske niille minkäänlaista arvoa. Kaikki autot, fyysinen kunto yms. paska, erityisesti kaikki kilpailut ja vastaavat, niitä vasta inhoankin. VIHAAN myös urheilua, aivan erityisesti pallopelejä ja pallopeleistä ihan ykkösvihokki on koripallo. Olen myös absolutisti alkoholimössöjen suhteen. Viini voisi ehkä jonkun hienon kourmettipöperön kanssa mennä mutta muuten kaikki kaljat, etenkin viina on aikas barbaarista ja halpamaista litkua. Mitäköhän muuta..

Vierailija

Mikä ihmeen murrosikäisten terveyspalsta tämä on?

miksi karvoja pitäisi olla ja miksi niiden ehdottomasti pitäis olla mustat?

Veli Hopea
Seuraa 
Viestejä1249
Liittynyt29.11.2006
Ronron
Oikeasti? Haluaisitko olla karvaton tai vähäkarvainen? Eikö se ole häpeällistä? Kun tepastelee shortseissa eikä säärissä näy kunnon pehkoja vaan melkeinpä ajetuilta näyttävät?

Öh?

Mitäs jos vaikka käyt punttisalilla hankkimassa hiukan lihaksia? Uimarannalla voit sitten karvaton ihosi aurinkosuojarasvasta kiiltävänä esitellä muskeleitasi nuorille naisille, jotka keskenään kikattelevat ihaillessaan hyvin muodostunutta vartaloasi.

Niin että mihin sinä niitä karvoja tarvitsetkaan?

New ideas are always criticized - not because an idea lacks merit, but because it might turn out to be workable, which would threaten the reputations of many people whose opinions conflict with it.

ISLAM: Mitä lännen tulee tietää (http://www.youtube.com/watch?v=sbLfpqBx2TU&feature=&p=3C7052B7ADA587B6&i...) (video)

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Tiedän yhden kaverin ,jonka pitää ajaa partansa kaksi kertaa päivässä , se jos mikä on kuulemma ärsyttävää. Sen puoleen voit kyllä olla onnellinen ,että ei tarvitse olla höyläämässä jatkuvasti.Minulla on pari serkkua ,joille ei parta kasva , eivätkä ole muutenkaan karvaisia .
Ilmeisesti tämä karvattomuus on evoluution mukanaan tuoma ominaisuus.

Vierailija
Ronron
Mistä mahtaa johtua vähäkarvaisuuteni? Olen mies, 18, eikä parta meinaa oikein kasvaa

Harvemmin sinun iässä parta kasvaa. Karvoituksen määrä lisääntyy seuraavien 5 vuoden aikana. 40-50 vuotiaana ne alkavat jälleen tuuheentua ainakin korvissa, nenässä ja kulmakarvoissa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Naisen näkökulma asiaan: Hyvä että on vähäkarvaisempiakin miehiä, itse ällöän lähes yli kaiken umpikarvaisia miehiä joita ei karhusta erota kuin korkeintaan naamasta. Etenkin karvainen selkä ja pakarat ovat ällötys.

Toisekseen, vaaleat/punaiset karvat ovat siedettävämpiä, koska eivät näy ihan niin räikeästi kuin mustat. Tietääkseni kaltaisiani on useampiakin, joten ole sinä poika tyytyväinen siihen mitä sinulla on, kyllä joku tykkää aina turkittomistakin!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ronron
Mistä mahtaa johtua vähäkarvaisuuteni? Olen mies,

Oletko varmasti? Ehkä sinun pitäisi tutkailta tätä asiaa uudelleen.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005

Parrattomuutta pahempi on tällainen välimuoto, että "amisviikset/parta" kasvaa kyllä siihen tahtiin, että on pakko höylätä päivittäin, mikäli mielii ihmisten ilmoille. Mutta kunnon parta ei kasva, vaikka olisi parikin viikkoa ajamatta (tuli testattua intissä).

Vierailija

Nuoruuden poikaystävälläni alkoi parta kasvaa vasta 23-vuotiaana. Sitä ennen ei ollut mitään tarvetta ajella, puraisin ne kaksi haiventa leuasta irti mitkä siitä kasvoivat Jostain syystä hänen seksuaaliviettinsä sitten muuttui parrankasvun myötä ja oletin että aiemmin hänellä oli joku testosteronin vajaus (seksiä kerran viikossa muuttui tahtiin 2 krt päivässä).... myös finnit hävisivät.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Juu kyllä suomalaiset miehet ovat varsinkin alta kaksvitosina enemmän vähäkarvaisia kuin karvaisia. Jos nyt tässä ajattelen omaa kaveriporukkaani esim. 15 miestä 19-33 vuotiaita niin jonkun asteista rintakarvoitusta löytyy muutamalta, ehkä neljältä, jonkinlaiset parranhaivenet kasvavat kaikilla kahta lukuun ottamatta ja jalkakarvoja lienee kaikilla about samanverran. Tummilla ne näkyvät kun ovat mustia mutta vaaleilla ei. Kainalokarvoja on kaikilla. Joukkoon mahtuu myös kaksi "apinasta seuraavaa" joita ei marjapuskan takaa karhusta erota. Niin että kyllä niitä karvoja on joka lähtöön. Ja karvattomuutta. Eksäni on 28 eikä häne kohdallaan voi oikein parrankasvusta puhua vieläkään... Muutenkin hän harrastaa aktiivista karvojen ajelua (alapään ja kainaloiden trimmaus) joten karvattomuus on ok. Muutenkin pieni trimmaus kainaloissa ja alapäässä parantaa hajuja ja hygieniaa. Ääritapauksena sitten nämä bodarit jotka tuntuvat haluavan muistuttaa kananmunia totaalikarvattomuudellaan. Se on minusta jotenkin ällöä ja akkamista että kaikki sääriä myöten ajellaan (vahataan!) veke, mutta luonnollinen vähäkarvaisuus on vaan plussaa

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat