Mikä saa naisen näyttämään lesbolta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko takuuvarma, jos ajaa pään kaljuksi?
Itse olen joskus halunnut ajaa pään kaljuksi, en sen takia että haluaisin luokittautua lesboksi, vaan ihan jotain gender rajoja rikkoakseni..
Avomies jostain syystä ei pitänyt ajatuksesta ja nyt kun on aikaa kulunut, ja terävin kärki on hioutunut, niin ei kyllä enää tee mieli näyttää Sineadilta..

Mistä huomaa että nainen on lesbo?

Super nallelta odotan kommentteja ja mielelläni muiltakin kanssaeläjiltämme..

Olisi itseasiassa kiinnostavaa keskustella lesboudesta,kun tuo homous on jo niin käyty..

Lesboilta tuntuu toi yhteiskuntaan integroituminen käyvän jotenkin helpommin.
Tai ehkä toi integroituminen on täydellisen väärä sana puhuttaessa lesboista..
Lesbous on aina ollut,niinkuin homouskin..Sillä ei vaan koskaan ole ollut samanlaisia kasvukipuja niinkuin homoudella meidän aikana.
Jostain syystä miehet eivät ole kauheasti,lukuunottamatta jotain fundamentalistisia kristillisiä piirejä,, yrittäneetkään evätä nais -pareja kasvattamasta lapsia yhdessä ennen tätäpäivää.
Eikä naisilla kaiketi ole ollut hirveästi haluakaan moiseen,kun lainsäädäntö ei ole tukenut yksinäisiä naisia vasta kun 19oo-luvun lopulla.

Muutan Lesbokselle..

Kommentit (15)

Vierailija

Joo ihan mukavaa tosiaan puhua vaikka lesboista välillä. Muutenkin foorumilla tuntuu olevan silmitöntä kiinnostusta homoihin ja miesten/naisten välisiin juttuihin.

Siis siili tai kalju naisella on älyttömän rumaa ja epänaisellista. Yhdistän välittömästi sellaisen nähdessäni lesboon.

Mutta mikäli on nuori nainen ja tuntee lesbouden otteen mielessään, niin suosittelen harrastuksesi jääkiekkoa, sillä sieltä niitä kanssasisaria toden totta löytyy.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
lovelace
Onko takuuvarma, jos ajaa pään kaljuksi?
Itse olen joskus halunnut ajaa pään kaljuksi, en sen takia että haluaisin luokittautua lesboksi, vaan ihan jotain gender rajoja rikkoakseni..
Avomies jostain syystä ei pitänyt ajatuksesta ja nyt kun on aikaa kulunut, ja terävin kärki on hioutunut, niin ei kyllä enää tee mieli näyttää Sineadilta..

Mikäs siinä, jos haluat erikoisen tukan ja omaat lyhyeen tukkaan sopivan kallon niin antaa palaa. Ei ole takuuvarmaa, että luulevat että olet lesbo. Voivat luulla myöskin että olet syöpäpotilas.
lovelace

Mistä huomaa että nainen on lesbo?

Super nallelta odotan kommentteja ja mielelläni muiltakin kanssaeläjiltämme..

Siitä että nainen alkaa suutelemaan ja hinkaamaan sua. Lesboja on loppujenlopuksi aika vaikea erottaa kaduilla. Kun jotkut tarkoituksella näyttävät "punk" henkisiä kampauksia ja myöskään käsikädessä kulkeminen ei todellakaan ole mikään lesbouden merkki sillä naiset tunnetusti voivat kulkea käsikädessä ystävien ja siskojensa kanssa.

lovelace

Olisi itseasiassa kiinnostavaa keskustella lesboudesta,kun tuo homous on jo niin käyty..

Täysin samaa mieltä. Eiköhän nallelta tule lesboaiheisia juttuja tässä ajan kanssa.
lovelace

Lesboilta tuntuu toi yhteiskuntaan integroituminen käyvän jotenkin helpommin.
Tai ehkä toi integroituminen on täydellisen väärä sana puhuttaessa lesboista..
Lesbous on aina ollut,niinkuin homouskin..Sillä ei vaan koskaan ole ollut samanlaisia kasvukipuja niinkuin homoudella meidän aikana.
Jostain syystä miehet eivät ole kauheasti,lukuunottamatta jotain fundamentalistisia kristillisiä piirejä,, yrittäneetkään evätä nais -pareja kasvattamasta lapsia yhdessä ennen tätäpäivää.
Eikä naisilla kaiketi ole ollut hirveästi haluakaan moiseen,kun lainsäädäntö ei ole tukenut yksinäisiä naisia vasta kun 19oo-luvun lopulla.

Muutan Lesbokselle..

Varmasti osittain lesbojen helpompi integroituminen johtuu siitä, että naiset voivat osoittaa yleisestikkin tunteitansa toisiansa kohtaan ilman epäilyjä homoudesta. Eli siinä mielessä sukupuoliroolit ovat varmasti helpottaneet lesbojen elämää. Ja siitä syystä myöskin ihmiset ovat tottuneet jo naisten kulkevan yhdessä niin eivät sitten ihmettelekkään niinpaljoaa kun näkeekin aidot lesbot.
Homouden integroitumisen vaikeus varmasti osittain johtuu siitä että se ei ole niin "puhdasta" kuin lesbous ja he eivät käyttäydy niin normaalisti mitä lesbot. Homot yleisesti ottaen puhuvat erinlailla ja käyttäytyvätkin muutenkin "oudosti", kun taas lesbot ovat hyvinkin tavallisen oloisia ihmisiä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Lesbo ei käytä rintsikoita.
Ei ni, se käyttää henkseleitä

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Kokisin lesbomaisena poikamaisen lyhyen tukan. Välttämättä en yhdistä kaljua lesbouteen, vaan vaikkapa punk-asenteeseen. Mutta sellainen selvästi parturissa, ei kampaajalla, laitettu tukka tuntuu olevan kova sana lesbouttaan avoimesti esittelevien parissa.

Joku uppo-outo ventovieras nainen jos katsoo kovin pitkään, tulee sellainen olo että liekö lesbo ja arvioi minua sillä silmällä.

Vierailija
Qadesha
Joku uppo-outo ventovieras nainen jos katsoo kovin pitkään, tulee sellainen olo että liekö lesbo ja arvioi minua sillä silmällä.

Jaa, ettei vaan olisi projektiota . Nimittäin itse kyllä kelaan jos joku sisar kyylää, et onkohan meikit levinny tai vaatteissa joku tahra tai näytänlö muuten omituiselta.

Vierailija
Von Bingen
Qadesha

Jaa, ettei vaan olisi projektiota . Nimittäin itse kyllä kelaan jos joku sisar kyylää, et onkohan meikit levinny tai vaatteissa joku tahra tai näytänlö muuten omituiselta.

Tiiä hänestä. Toisinaan minulla on sellaisia itsetuntokohtauksia että kuvittelen olevani niin hemaiseva että eukotkin tsiigailee siihen malliin.

(En ole mikään missi, mutta ukko kehuu niin paljon kesäisin seksinhimossaan kroppaani että meinaa välillä lirahtaa pissi päähän.)

Vierailija

- sellainen matrix mallinen nahkatakki
- poikatukka, punainen mieluiten
- uistimia naama täynnä
- ei meikkaa, eikä ajele karvoja
- olemattomat rinnat plussaa

siinäpä muutamia aineksia perinteisen telaketju-lesbon hahmottamiseen...

kauneus on katsojan korvassa....

Vierailija
kuutio
kauneus on katsojan korvassa....

Niinhän se on, mutta Hantta lienee hetero.

Portia de Rossi lienee yksi viihdemaailman tämän hetken tunnetuimmista lesboista. Ei ihan mainitsemienne stereotypioiden kaltainen mimmi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mut olihan se yksi laulajakin joka on tosi suosittu. Kävi tässä oliko se vuosi sitten täällä suomessakin..en tosin muista sen nimmee ennää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
TERÄS NALLEPUH
Mut olihan se yksi laulajakin joka on tosi suosittu. Kävi tässä oliko se vuosi sitten täällä suomessakin..en tosin muista sen nimmee ennää.

Sabrina?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
TERÄS NALLEPUH

Sabrina?

Se ei ole lesbo. Taino on se puoli lesbo. Sehän on seurustellu jo 7 vuotta jonkun jätkän kanssa, mutta se pitää avoimena sitä että hän voisi seurustella joskus naisen kanssa.
Hänhän on tehny siitä videonkin kait.
Mut täällä se haastattelu missä se sanoo siitä:
http://www.sabrinasalerno.com/000html/ing/intervista1.htm

Nyt mie muistan! Se taisi olla se Samantha Fox joka oli suosittu lepakko laulaja.
Eipä taida sekään olla ihan tyypillinen stereotyyppinen lesbo.

Uusimmat

Suosituimmat