Miksi naiset käyttävät stringejä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Stringien käyttö nuorilla naisilla tuntuu olevan häkellyttävän yleistä. Mistä moinen johtuu? Stringien käyttö on outoa sikäli, että se on erittäin peittelmätön ja suora tapa ilmaista pukeutumisellaan halu miellyttää miehen silmää. Siitä puuttuu hienovaraisuus ja siksi on outoa, että se on niin yleistä.

Kertokaahan lista syitä, mikä saa naisen sonnustautumaan miestä hekumallisesti kuumottaviin stringeihin?

Sivut

Kommentit (44)

---
Seuraa 
Viestejä3395
Liittynyt6.9.2006
Peksa
Stringien käyttö nuorilla naisilla tuntuu olevan häkellyttävän yleistä. Mistä moinen johtuu? Stringien käyttö on outoa sikäli, että se on erittäin peittelmätön ja suora tapa ilmaista pukeutumisellaan halu miellyttää miehen silmää. Siitä puuttuu hienovaraisuus ja siksi on outoa, että se on niin yleistä.

Kertokaahan lista syitä, mikä saa naisen sonnustautumaan miestä hekumallisesti kuumottaviin stringeihin?

Paitsi jos olet ruma, keski-ikäinen tai yli, törmäät aiheeseen hississä, niin muista olla tuijottamatta! Voi päästä lööppeihin nääs....

Vierailija

Miten stringit voivat kiihottaa miestä, jos ne ovat toisten vaatteiden alla eivätkä näinollen näy ollenkaan.

Ja mitäpä se kotona haittaa, jos tyttöystävä/vaimo stringeissä keikistelee, ei pitäisi olla valittamista siinä.

Vierailija
Lazlo
Miten stringit voivat kiihottaa miestä, jos ne ovat toisten vaatteiden alla eivätkä näinollen näy ollenkaan.

Ja mitäpä se kotona haittaa, jos tyttöystävä/vaimo stringeissä keikistelee, ei pitäisi olla valittamista siinä.

Olen usein nähnyt nuoria naisia, joilla stringit ovat niin ylhäällä ja housut niin alhaalla, että ne näkyvät kaikilla ainakin tietyissä asennoissa.

Vierailija
Peksa

Olen usein nähnyt nuoria naisia, joilla stringit ovat niin ylhäällä ja housut niin alhaalla, että ne näkyvät kaikilla ainakin tietyissä asennoissa.

Joo, onhan noita ollut, lähinnä teinien keskuudessa. Ei taida enää olla oikeen muodissa se.

Tuntemillani naisilla alusvaatteet eivät näy päälle. Monet heistä käyttävät silti stringejä, eli jotakin muutakin siinä on kuin vaan miesten katseen kiinnittäminen

Vierailija
Peksa

Jos asia käännetään toisin päin: Olisitko itse nuorena miehenä pannut pahaksesi, jos tytöt olisivat tuijottaneet sinua himokkaana?
Tuossa viime viikonloppuna fillarikisoissa parikymppiset tytöt huutelivat mukavia perääni, kun olin ajokamat päällä liikkellä. En pannut ollenkaan pahakseni.

Vierailija

Tuntevat olonsa mukavaksi niissä. Seksikkääksi. Olenpa jopa kuullut, että ehkäisisi ns. kaksoispyllyn syntymistä

Tai ehkä se on vain patriarkaatin miellyttämistä...

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Naisnäkökulma asiaan: Naisilla (ainakin suurimmalla osalla) ylimääräinen rasva kertyy lantion alueelle, mm. pakaroihin. Jotkut alushousumallit voivat purra ikävästi pakaran alle tai päälle, jolloin ainoat mukavat vaihtoehdot ovat joko "bokserimalliset" (eivät käy kaikkien vaatteiden alle) tai stringit. Ta-daa. Kaiken ei aina tarvitse miellyttää katsojan silmää, joskus syy voi olla vain ja ainoastaan käyttäjän mukavuudessa.

Ja toinen näkökulma stringeihin: ne voivat olla myös saaterin epämukavat, taas kerran lantion alueen muodostumisen takia. Kokeilkaapa itse miltä tuntuu persvakoon pureutuva naru, ennen kuin vaaditte vaimoa/tyttöystävää pitämään stringejä oman silmänne iloksi.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Muhun ainakin tekee vastenmielisen vaikutuksen. Pimulta tipahtaa heti pisteitä.

En ymmärrä muuta syytä kuin musikaalisuus. Pieru viheltää nätimmin.

Borat:n uima-asu on tietenkin vain miehekäs ja asia erikseen.

Vierailija

Samasta syystä kuin piikkareita, huulipunaa, ripsiväriä, minihametta, sukkahousuja. Eli kun ne on sallittuja tehosteita.

Vierailija

Stringien käyttöön syynä voi olla myös se, ettei halua pikkuhousujen reunan paistavan housujen/hameen alta. Esim. valkoisten housujen/hameen kanssa helposti raja paistaa läpi.

Jossakin vaiheessa nuo stringit tuntuivat olevan alushousujen standardimalli näissä nuorison suosimissa butiikeissa kuten H&M. Nyt muoti on muuttunut ja on enemmän esim. bokserimallisia, kauniita alushousuja. Nuoret kuitenkin suosii noita halppiskauppoja ja mummokalsareita ne ei pistä jalkaan mistään hinnasta.

Monet naiset myös sanovat, että seksikkäät alusvaatteet nostavat itsevarmuutta, vaikkei niitä kukaan näkisikään.

Itse en stringejä pistä jalkaan oikeastaan koskaan. Ovat saamarin epämiellyttävät ja ilmeisesti lisäävät esim. tulehdusriskiä. Teininä niitä käytin, koska silloin käsitys omasta seksikkyydestä oli kiinni enemmän ulkoisista seikoista, tyyliin poikaystävä ei kiihotu, jos on kauhtuneet kalsarit jalassa.

Vierailija

Stringeihin liittyy myös "muotiseikkoja", kuten se, että alushousujen rajat eivät erotu tiukkojen housujen/hameen läpi stringejä käyttäessä. Näin olen ainakin kuullut jo joskus 90-luvun puolivälissä.

Itse en käytä stringejä ollenkaan. Minusta ne ovat vain ällöttäviä ja näyttävät hiertäviltä.

Vierailija

Olen myöskin ymmärtänyt, että stringit eivät nykyään ole ollenkaan niin epämukavia kuin mitä ne olivat vielä jokunen vuosi sitten. Näin ainakin oma puolisoni väittää. Suunnittelu siis lienee parantunut.

Näyttäähän noita olevan myös miehille tarjolla, enpä ole kokeillut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat