Tuskat ja kivut, mitä ne on?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä nykyään monille KYPSÄÄN SIELUNIKÄÄN pyrkiville ihmisille ajankohtainen kysymys...

Itselleni tämä päivä oli melko ahdistava, syytä en tiedä...
Mutta nuo SIELUNIÄT, mitä ne on, Michaelin käsikirjan mukaan?

Tuossa kirjassa on hahmoteltuna muutama erityinen SIELUNIKÄ:
1) Vastasyntynyt
2) Lapsi
3) Nuori
4) Kypsä
5) Wanha
6) Transsendenttinen
7) ÄÄRETÖN

Nuo 3 ensimmäistä uskon ja luulen useimpien meistä suomalaisista kokeneen, tosin itse olen vasta pyrittelemässä tuohon KYPSÄÄN (itse lienen ROOLILTANI TUTKIJA!) sielunikään, sillä sille tunnusomaista on JATKUVA sydänperäinen TUSKA ja monenaiset selittämättömät KIVUT ruumiissa...

Michaelin käsikirjan mukaan siis olemme olleet TÄÄLLÄ MAAILMASSA ennenkin, kenties jo 100:tta kertaa!

Uskoako vai ei? Itse "Michaelin käsikirja"(kirj. mm. Jose Stevens), ei pidä itseään minään SUURENA TOTUUTENA, vaan tapana nähdä kieli ja ympäristö.

Suomessa on TIETTÄVÄSTI useita WANHOJA SIELUJA! Tämä on toki yllättävää, mutta kun katsomme mikä on sen tuntomerkki, ymmärrämme paremmin... Wanhan sieluniän merkki on PELKO ja KAUHU! Nuo tunteet, joita USKONTOMME on sysinyt syrjään koko nuoruutemme ajan, putkahtavat hyvin vastenmielisenä esiin Wanhalla Sieluniällä! PELKO, joka tosiasiassa on sellainen jatkuva ja hyvin nopea ja tiivis hermoimpulssijono, aiheuttaa kaikki KIVUN ja TUSKAN tunteet, mutta tuolloin Wanhassa Sieluniässä ne tulevat paremmin hallittaviksi!

Transsendenttinen on sellainen sielu, joka jo tiedostaa kaikkia menneitä jälleensyntymiään... Tälläiseksi Mic.kirja tunnisti Raamatun Johannes Kastajan!

Kaikkien tuntema Jesse on sitten luonnollisesti se ääretön sielu, sillä TIETTÄVÄSTI ja AIVAN VARMASTI nimenomaan Hänen keksintönsä oli ympätä merkit yhteen ja panna ne tarkoittamaan jotain merkitystä eli SANAA!

Ja tässä voin rintaani röyhistäen kertoa, mikä on AGISONIN ominaisuus, ja se miksi on minut Henki synnyttänyt(IHAN koko totuutta en tietysti kerro...): Olen Jumalan Ajallisia jatkumoita järjestelevä henkiolento, joka antaa erilaiset syy-yhteydet itselleen Perkeleellekin tutkittavaksi, hyviksistä puhumattakaan!

Mutta mitä ne muut ROOLIT olivat?
(Huom! Älkää haastako minua oikeuteen tekijänoikeuksien mahdollisesta rikkomisesta, please! Tai jos pistätte, vaadin oikeudessa MAINOSTAMISESTA palkinnon!)

1) Palvelija ja Opastaja
2) Soturi ja Hallitsija
3) Taitaja ja Esittäjä
4) Tutkija(Neutraali)

Nuo roolit on myös kytkössissä sielunikiinkin, siten että Tutkija esimerkiksi yleensä on "nuori sielunikä" ja Esittäjä on "wanha sielunikä" ja Opastaja Transsendenttinen ja Hallitsija ÄÄRETÖN!

Olennaista sieluniän lisääntyessä on TIEDON tuoma KYPSYMINEN ja SIVISTYMINEN!

Kommentit (1)

Vierailija

Muut Michaelin kirjat, kuten TAOSTA MAAHAN ja MAASTA TAOON, kuvaavat esimerkiksi ihmissielun kehittymistä tälle tasolle, millä se nyt on!

Aloitimme kierron ilmasta ja päädyimme kiveksi.
Sitten meistä tuli veden henkiä.
Myös muut pelkistetyt luonnonhenget eli DEEVAT, tulevat kyseeseen...

Sitten alkoi pitkä kierto luomakunnassa kohden nykyistä olotilaasi!

Ensin olit bakteeri tai virus, siitä siirryt tohvelieläimeksi mereen tai järveen ja sitten kenties hyönteiseksi, sieltä kalaksi...

Tämän jälkeen saatoit syntyä esimerkiksi pikkujyrsijäksi, lampaaksi tms. tämän jälkeen hommeli muuttui vähän petomaisemmaksi, kunnes saavutit petomaisuuden huipun: SYNNYIT IHMISEKSI!

Ihmisenä olet elellyt kenties kymmeniä ellei satoja kertoja, aloittaen luonnollisesti jostain simpanssista, edennyt Crogmagnonista Neanderthaaliin ja sieltä lopulta useita elämiä eläneeksi ihmiseksi...

Seuraava olotilamme voi olla tätäkin YLEMPI! Voimme kenties päästä ENKELEIKSI, muiksi humoidiroduiksi taipa peräti Jumaliksi, jos hallitsemamme sektori maailmankaikkeuden tiedosta on kyllin kaita ja täydellinen!

Planeetaksi,kuuksi tai tähdeksi voi joku suuri sielu samaistua, jos on kyllin materiaalisuuden kahleissa!

Uusimmat

Suosituimmat