Jeesuksen terve

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Piti mennä aamulla töihin, mutta avasinkin oluen.

Soitin että en tule.

Tuo työ on ehkä hirveintä ureaa mitä olen koskaan tehnyt. Minä haluan potkut ja mahdollisimman nopeasti.

Olenko sen verran mulkku, että jätän projektin kesken, vai teenkö sen kiltisti loppuun ja haistatan sen jälkeen vitut koko paikalle?

Taas hyviä esimerkkejä työpaikoista, missä käydään vaan rahan takia.

Ihan helvetin turhauttavaa.

Tapan itseni vasaralla...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Lettu Haimakainen
Piti mennä aamulla töihin, mutta avasinkin oluen.

Soitin että en tule.

Tuo työ on ehkä hirveintä ureaa mitä olen koskaan tehnyt. Minä haluan potkut ja mahdollisimman nopeasti.

Olenko sen verran mulkku, että jätän projektin kesken, vai teenkö sen kiltisti loppuun ja haistatan sen jälkeen vitut koko paikalle?

Taas hyviä esimerkkejä työpaikoista, missä käydään vaan rahan takia.

Ihan helvetin turhauttavaa.

Tapan itseni vasaralla...

Kauhea uteliaisuus iski, että mikä työ on noin "hirveää ureaa"? Kerro vähän tarkemmin.

Koetan kuvitella, miten vasaralla voi tappaa itsensä

Vierailija
K. K.
Kauhea uteliaisuus iski, että mikä työ on noin "hirveää ureaa"? Kerro vähän tarkemmin.

En halua, enkä voi.

Vierailija
Lettu Haimakainen
K. K.

En halua, enkä voi.

Sitte otan vain osaa ja kehoitan miettimään itse tykönäsi, onko se sinun työ ja voitko lopettaa sen?

Vierailija

Tee niin kuin tunnet parhaimmaksi ratkaisuksi terveytesi kannalta. Työ ei ole terveyttä tärkeämpää. Sormella osoittajat osoittavat vain itseään.

Vierailija

Nyt tuntuu siltä, että vedän lärvit ja kävelen matkatoimistoon tilaamaan lipun vitun kauaksi pois suomesta.

Mahdollisimman kauaksi...

Pelkkä meno kiitos.

Jos soittavat huomenna, että tuunko, niin sanon, että olen thaimaan saaristossa merirosvona ja voivat haistella mahdollisimman pitkää naisen suorituselintä..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Se on paskaauton kuljettaja.

Se on hieno ja kunnioitettava ala. Älä lopeta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

[quote="Lettu Haimakainen"

Olenko sen verran mulkku, että jätän projektin kesken, vai teenkö sen kiltisti loppuun ja haistatan sen jälkeen vitut koko paikalle?[/quote]

Tuo kysymys jo kertoo, että olet päättänyt tehdä työn loppuun. Taitaa tavallista hurjempi työmoraali riivata sinua.. kaiken muun lisäksi
Eli, vedät lärvit ja menet sitte kiltisti töihin.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Se on paskaauton kuljettaja.

Se on hieno ja kunnioitettava ala. Älä lopeta.

Eikäku Paska-auton siivojaan apulaisen tuuraaja..

Vierailija
K. K.
Tuo kysymys jo kertoo, että olet päättänyt tehdä työn loppuun. Taitaa tavallista hurjempi työmoraali riivata sinua.. kaiken muun lisäksi
Eli, vedät lärvit ja menet sitte kiltisti töihin.

No kun tiedän, että se teetetään sitten jollakin muulla. Ja kun en halua sen "jonkun muun" itsemurhaa vastuulleni...

Vierailija
K. K.

Jos Lettu ei ole yliopistolla töissä, niin minä olen Jeesus. Kuullostaa nääs kovin tutuilta jutuilta.

Vierailija

On meitä sitten muitakin, joilla on tänään huono päivä.

Tänään olisi kaiken tapahtuneen jälkeen hyvä päivä lärveille. En kuitenkaan viitsi pilata hyvää janoa moisella.

Älkää tökkikö minua tänään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat