Sukupuolten tasa-arvo saavutetaan pian

Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Suomalaiset ja ruotsalaiset feministit ovat kehittäneet apuvälineitä naisten pystypissaamiseen. Näin toivotaan päästävän eroon feministisen käsityksen mukaan naisia alentavasta sukupuolikäyttäytymisen muodosta, kyykkimisestä. Itse miehenä tunnen nyt olevani luomakunnan kruunu, koska minua näin halutaan matkia, mutta jos naisten pystypissaus yleistyy, niin ehkä alan samalla nostamaan vasenta jalkaa ja erotun taas puistossa pissaavien naisten joukossa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008070 ... 1_uu.shtml

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Kommentit (6)

Vierailija

Mitäs uutta tossa on. Jo muutama vuosi sitten festareilla jaettiin sellaisia pahvihässäköitä, joiden avulla naisetkin pystyivä pissaamaan seisaaltaan. Niillä oli joku hauska nimikin, mutten enää muista mikä.

Vierailija

Ihan kätevä laite. Mukava tuollasta kusista tuubia kannella laukussa mukana. Onko se kyykkiminen muka sitten niin kamalaa. Intissä tuli kyllä käytyä kyykkypaskalla metässä eikä se mua haitannu ekan kerran jälkeen enää yhtään.

Kohta naiset alkaa kasvattamaan partaa ja örisemään. Kaivelemaan palleja, juomaan kaljaa ja kattomaan lätkää. Kasviksia ei syödä ja pääruokana toimii kyljykset. Kukaan nainen ei enää meikkaan ja tukkakin on aina rasvanen. Karvat jätetään ajelematta. Kukaan ei enää käytä mekkoja, eikä ole naisellinen. Varsinki nuoret naiset haluaa kivekset.

Vierailija

"Åsa Ståhl sanoo Dagens Nyheter -lehdessä.

Ajatus syntyi Ståhlin vieraillessa Burmassa.

- Siellä oli kyykkypisuaareja, niin naisille kuin miehillekin. Siellä ei annettu sukupuolen rajoittaa mahdollisuuksia pissata."

Niin no eipä taida tuo "tasa-arvo" olla syynä "aasialaistyylisten" vessojen kehitykseen..

Mielestäni tuollaisia superfeministejä juuri modernimies tarvitsee!! Ketkä muutkaan meitä kaksilahkeisia peremmin jalustalle nostaisivatkaan!

Vierailija
Kamala
Ihan kätevä laite. Mukava tuollasta kusista tuubia kannella laukussa mukana. Onko se kyykkiminen muka sitten niin kamalaa. Intissä tuli kyllä käytyä kyykkypaskalla metässä eikä se mua haitannu ekan kerran jälkeen enää yhtään.

Kohta naiset alkaa kasvattamaan partaa ja örisemään. Kaivelemaan palleja, juomaan kaljaa ja kattomaan lätkää. Kasviksia ei syödä ja pääruokana toimii kyljykset. Kukaan nainen ei enää meikkaan ja tukkakin on aina rasvanen. Karvat jätetään ajelematta. Kukaan ei enää käytä mekkoja, eikä ole naisellinen. Varsinki nuoret naiset haluaa kivekset.

Kuvailetko itseäsi ns. miehisenä miehenä`?

Uusimmat

Suosituimmat