Olenko ihailtava kun olen mies?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänään oli iltalehdessä (olis pitäny kirjoittaa isolla) juttu että feministit suunnittelee pöksyjä että naiset voisivat kusta seisaaltaan.Onko tämä käsitettävä niin että olen parempi ja nainen pyrkii siihen.Anteeksi jo etukäteen tämähän on vanha vitsi ja väittely mutta kesä pani mun kirjoittaa se pani mua.

Kommentit (7)

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

En nyt tiedä, onko tämä aivan älytön kysymys, sillä kysymystähän voitaisiin muunnella vaikkapa kysymyksiksi; olenko ihailtava, koska olen nainen tai olenko ihailtava, koska olen suomalainen tai olenko ihailtava, koska olen sitä ja sitä rotua jne.

Minua on nimittäin hieman häirinnyt se, kun jotkin ihmiset ilmoittavat olevansa suomalaisia ja ylpeitä siitä tai olevansa naisia ja ylpeitä siitä tai olevansa mustia ja ylpeitä siitä tai olevansa valkoisia ja ylpeitä siitä jne. En pysty mitenkään tajuamaan, miten joku ihminen voi olla ylpeä jostain sellaisesta, mitä hän on ilman minkäänlaista omaa ansiotaan vain pelkän syntyperänsä takia.

Ihminen voi mielestäni olla ansaitusti ylpeä vain sellaisesta, mihin hänellä on jotain osuutta eli johon hän on omalla työllään tai omilla ponnistuksillaan vaikuttanut. Tuollainen pelkkään syntyperään pohjautuva ylpeyden tunne voi kyllä olla perustekijöitä, jotka luovat esim. kiihkonationalismia tai rotusortoa, joten tuollaisilla ylpeileviltä ihmisiltä kyllä pitäisi kysyä, mikä on heidän oma ansionsa siitä, että he esim. ovat sattuneet syntymään Suomeen.

Vierailija

Sinänsä huvittavaa, että kaikki naiset varmasti haluavat miesten kusta istaalteen ettei tulisi sotkua. Jos naiset rupeavat kusemaan seisaalteen, niin silloin sitä sotkua vasta syntyykin.

PS: Niin ja tuli mieleen, että varmasti monet äijät kusisi istuaalteen, jos pöntöt suunniteltaisiin niin, ettei jorma koske pöntön reunaa. On muuten hieman epämielyttävää.

Vierailija
juuusaa
Tänään oli iltalehdessä (olis pitäny kirjoittaa isolla) juttu että feministit suunnittelee pöksyjä että naiset voisivat kusta seisaaltaan.Onko tämä käsitettävä niin että olen parempi ja nainen pyrkii siihen.Anteeksi jo etukäteen tämähän on vanha vitsi ja väittely mutta kesä pani mun kirjoittaa se pani mua.

Miten niin housuja. Luulis, että hyvä tratti hoitaa asian.

Sitten on sellaisia vaippoja. Voi kusta seisaaltaan eikä tarvitse turhan päiten näpräillä nappien ja vetoketjujen kanssa.

Femakkoämmät noita housuja tuntuu kyllä muutenkin suunnittelevan. Vetävät piruuttaan pallien kohdalta niin tiukaksi, että aina on vesi silmissä ja pyörryttää, ellei välillä kisko housuja alemmaksi.

Vierailija
Tomppa1984
Sinänsä huvittavaa, että kaikki naiset varmasti haluavat miesten kusta istaalteen ettei tulisi sotkua. Jos naiset rupeavat kusemaan seisaalteen, niin silloin sitä sotkua vasta syntyykin.

PS: Niin ja tuli mieleen, että varmasti monet äijät kusisi istuaalteen, jos pöntöt suunniteltaisiin niin, ettei jorma koske pöntön reunaa. On muuten hieman epämielyttävää.

Joo ja kun kullinpää vielä likoaa siellä vedessä. Siitä syystä paskonkin seisaaltaan.

Aiheesta sitten, että muutama vuosi sitten muistaakseni joku firma esitteli "festarivarustukseen" tratin tapaisen laitteen, jonka avulla naiset pystyivät kusta seisaalteen.
Tasa-arvoa varmaan nuokin kalsarit, mutta rajansa kaikella kuitenkin.

Uusimmat

Suosituimmat