Japani, rasistinen maa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

YK kertoo, että väestön ikääntymisen takia Japanin pitäisi ottaa 17 miljoonaa maahanmuuttajaa 2050 mennessä.

Maa ei aio kuitenkaan ottaa kuin 17 kpl, nekin naapurimaistaan.

Japani on maailman 3. rikkain maa wikipedian mukaan. He eivät siis voi olla todella idiootteja. He ovat politiikastaan myös melko yksimielisiä. Siellä ei kuule radiosta uutisia 18 kielellä kuten Ruotsissa, vaan yhdellä. Sitä on osattava.

Artikkeli New York Timesissa:

Insular Japan Needs, but Resists, Immigration

[size=50:3t5cqjzz]
http://www.nytimes.com/2003/07/24/inter ... &position=

http://www.nytimes.com/2003/07/24/international/asia/24JAPA.html?ei=5007...
[/size:3t5cqjzz]

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Ronron, veit sanat suustani. Japani vaikuttaa olevan ainoa maa, jossa todella on järki mukana ulkopolitiikassa eikä olla sokaistuttu maailmalle. Mikä ¤#%¤& on rikkaiden maiden vastuu rahoittaa ja ottaa kaikenkarvaista köyhää roskasakkia omaksi ongelmakseen? Eurooppakin on ihan piloilla mehmettien takia. Oma kulttuuri ei paina mitään kun afrikka tai hiekkamaat tulevat kyseeseen. Tänne vaan, säädetään laitkin vielä jotta kelpaa karvaranteen elää.

Vierailija

Tuskin se japanin talous romahtaa vaikka väestö vähän vanhenee.

Onko työntekijöiden määrä ja bkt suoraan verrannollisia?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen melko varma siitä että varsin merkittävä osuus Suomenkin kansalaisista, varsinkin täällä etelämpänä, on enemmän tai vähemmän salaa sisimmässään huolissaan maahanmuuttajien takia. Minä ainakin olen. En ole rasisti, mutta kun kävelen ulkona ja näen jatkuvasti noita maahanmuuttajia, joita on siis aivan hirveästi, minut valtaa pelko. En halua että ne valtaavat koko Suomen. Tai Euroopan. En vaan ollenkaan pidä ajatuksesta. Elän melkein painajaisessa. Tälläistä ahdinkoako meidän suomalaisten pitää kestää? Tai minun? Tämä ei ole reilua. Minä olen muuttamassa kauas pois Euroopasta osittain juuri tämän takia. Kiitos Suomi.

Minulle kenenkään on ihan turha selitellä että he ovat vaarattomia ja olen vain ennakkoluuloinen. Olen omin silmin nähnyt nuo maahanmuuttajat, varsinkin muslimit, toimissaan. Minä tunnen heidän luontonsa oikein hyvin. He eivät vain todellakaan sovi tänne meidän joukkoon.

くそっ!

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
JuhoL
hih ronron, inhoat maahanmuuttajia ja sitte ite alat semmoseks.

Yksittäiset maahanmuuttajat eivät haittaa ketään. Varsinkaan kiltit sellaiset. On aivan eri asia jos jostain tulee kymmeniä tuhansia eläimellisesti käyttäytyviä maahanmuuttajalaumoja. Jos minä menen jonnekin Australian saarelle minusta ei ole haittaa kellekään. Taas eri asia jos tuhannet muut suomalaiset päättävät seurata minua.

EDIT: älkää sitten seuratko!

くそっ!

Vierailija

Japani, ihana maa. Sinne täytyy muuttaa (tai sitten jonnekin tyynenmeren saarelle).

Monikultturismista muka hyötyy jotain, mutta japani on näyttänyt hyötyvän vielä enemmän ilman monikultturismia.

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Lektu-Elli

Kirjoitit:

Japani on maailman 3. rikkain maa wikipedian mukaan.

Varmaan sitä tarkoitat, että japanin talous 3. suurin nimellisarvoltaan. Ihan vaan selvennykseksi.

Ja:

He eivät siis voi olla todella idiootteja. He ovat politiikastaan myös melko yksimielisiä.

Enemmistö siis ei voi olla idiootteja? Helpottavaa. Vaan kuinka voin olla varma tuosta? Todisteet?

Ja:

Siellä ei kuule radiosta uutisia 18 kielellä kuten Ruotsissa,

Kauheeta. Ei mitään toivoa henkisillä isoveljillämme. Lienee yhteiskunnan romahdus vain viikkojen kysymys, kun tuo piste jo saavutettu.

Vierailija
Japani on maailman 3. rikkain maa wikipedian mukaan.

Näin on mutta Japanissa ei olekkaan sossulauma kartoittamassa sinun tekemisä ja olemisia kuten kuin täällä Pohjolassa.

Täällä Pohjlolassa sossulaumahan on erittäin tehokkalla tavalla rajoittamassa yksilön kehittymistä esim. tienaamaan palkkaansa. Ei-ei. Pohjoismaissa ei sallita sitä, että saisi vähän aikaa tukea sossuilta, ja näillä tuilla sitten saisi oman elikeinonsa kuntoon niin, että voisi jättäytyä sosiaalituen ulkopuolelle kun oma yritys toimii. Ei ei, tulee olla köyhä loppuelämänsä asti. Vain näin menetelleen sossu tukee sinua vaatteissasi ja perusruuassasi.

Tai oikeastaan, ei tämä sossun vika ole, että pitävät tavallaan kansalaista pihdeissään vaan se, että meillä ei ole oikea markkinatalous ollut koskaan voimissaan sitten 50 vuoden aikana, että aina on kuunneltava kuinka sossu mitäkin asiakastaan pompottaa. Eli pääpuolueet joista emme pääse eroon kirveelläkään.

Mitä tulee tulonsiirtoihin, niin niitä nauttivat kaikki. Ja kaikkein suurin tulonsaajaryhmä ovat asuntovelkojen koronvähentävät. Näin taas asuntojen hinnat nousevat ja vielä kun pannaan päälle paikkalliset kunnalliset maan kaavoittajat, niin alkaapa taas asuntojen hinnat nousemaan niin, että ei sellaista saa kovinkaan pienellä panoksella. Onko tuo panos sitten 30 vuotta ollessaan velassa asunnostaan, niin onkin toinen juttu.

Vierailija

Kielien lukumäärä maassa on tärkeä. Ennen englannin yleistymistä, Intiassa puhuttiin satoja kieliä, ja maassa kuoli vuosisatojen aikana miljardi ihmistä jo nelikymppisenä yleiseen surkeuteen, eli siihen mihin olemme itse menossa. Huono hygienia, huono työmoraali, klikkiytyminen omiksi kieliryhmiksi, joille pitää olla omat koulut, työpaikat, elokuvat, kielitaitoiset myyjät joka kioskissa jne.

Japanissa on yksi kieli. Ruotsissa nykyään 18. Tulkkipalveluja tarvitaan jokaisessa virastossa ostopalveluna.

Jos jotakin vähemmistökieltä puhuu yli 100 ihmistä, niin se alkaa olla jo sellainen määrä, ettei kaikkien tarvitse opetella pääkieltä. Siihenkin olemme menossa.

Suomi ei ole ottanut YHTÄÄN, ei ainuttakaan oppia muiden maiden kokemuksista. Ei ensimmäistäkään. Kun siskoni sai Pariisissa käydessään muslimimieheltä turpaan 13 vuotta sitten, niin ajattelin että toivottavasti Suomi kotouttaa paremmin, ja antaa kaikille kunnon sosiaalituet, ettei heidän tarvitse purkaa pahaa oloaan turisteihin.

Vierailija

Mitäköhän japanilaiset työnarkomaanit tuumis siittä, jos sinne muuttais pari miljoonaa somalia?!

Voi hyvinkin olla ettei siellä päin pahemmin ymmärrettäisi ihmisten eroavaisuuksia...

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Ronron
Olen melko varma siitä että varsin merkittävä osuus Suomenkin kansalaisista, varsinkin täällä etelämpänä, on enemmän tai vähemmän salaa sisimmässään huolissaan maahanmuuttajien takia. Minä ainakin olen. En ole rasisti, mutta kun kävelen ulkona ja näen jatkuvasti noita maahanmuuttajia, joita on siis aivan hirveästi, minut valtaa pelko. En halua että ne valtaavat koko Suomen. Tai Euroopan. En vaan ollenkaan pidä ajatuksesta. Elän melkein painajaisessa. Tälläistä ahdinkoako meidän suomalaisten pitää kestää? Tai minun? Tämä ei ole reilua. Minä olen muuttamassa kauas pois Euroopasta osittain juuri tämän takia. Kiitos Suomi.

Minulle kenenkään on ihan turha selitellä että he ovat vaarattomia ja olen vain ennakkoluuloinen. Olen omin silmin nähnyt nuo maahanmuuttajat, varsinkin muslimit, toimissaan. Minä tunnen heidän luontonsa oikein hyvin. He eivät vain todellakaan sovi tänne meidän joukkoon.

Jenkeille tehtiin kerran kysely siitä ,että kuinka paljon he arvioivat mustia olevan maassaan .Sen verran he niitä "näkivät" ,että taisi olla siinä 40 % luokkaa.
Tilastot sanoivat ,että heitä on vähän yli 10 %. Tuli monelle amerikalaiselle yllätyksenä.
Totuus taitaa olla se ,että tiedostusvälineissä tämä musta kansanosa näytetään negatiivisessa valossa.Ihmisten käsitys heidän määrästään vääristyy.
Ei meillä Suomessakaan ole ulkomaalaisia prosenttuaalisesti kuin noin 3 %.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Petu

Ei meillä Suomessakaan ole ulkomaalaisia prosenttuaalisesti kuin noin 3 %.

Ja eikä teekkään kuin n.40% raiskauksista.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Lektu-Elli

Japanissa on yksi kieli. Ruotsissa nykyään 18. Tulkkipalveluja tarvitaan jokaisessa virastossa ostopalveluna.

Jos jotakin vähemmistökieltä puhuu yli 100 ihmistä, niin se alkaa olla jo sellainen määrä, ettei kaikkien tarvitse opetella pääkieltä. Siihenkin olemme menossa.

Joo. YLEnkin tulisi vähentää kielivalikoimaansa yhteen. Voisi aloittaa vaikka poistamalla viittomakieliset uutiset. Noita viuhtojia kukaan tänne kaipaa. Kerran ajoin autollani kohti moottoritietä. Nopeusrajoitus oli jo muuttunut 60:stä 80:een, mutta edelläni vasemmalla kaistalla ajava körötteli edelleen noin 60:tä keskustellen vierustoverinsa kanssa viittomakielellä. Piti ohittaa oikealta, vaikka se vaarallista onkin. Viittomakieliset on vaarallisia. Samanalaisia ovat kyllä kännykkään ajaessaan puhuvatkin. Niistäkin pitäisi päästä eroon. kaikkein parasta olisi, jos tänne ei jäisi muita kuin minä.

Vierailija
JuhoL
hih ronron, inhoat maahanmuuttajia ja sitte ite alat semmoseks.

Ainakaan ronronia ei voisi kutsua "karvaranteeksi". Mutta tiedä sitten olisiko "posliinipoika" sen mieluisampi nimitys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat