Terveen paperit.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiinnostavaa: olen pöpilässä. Ylilääkäri totesi että olen mieleltäni täysin terve ja kykenevä työhön mutta olen vakavasti masentunut ja se pitäisi nyt sitten hoitaa pois kuleksimasta.

Niin että täällä sitä nyt ollaan.

Noh, onneksi asiat ei ole yhtä kehnosti kuin naapurihuoneen hepulla, sen sängyn alle livahti valtava lisko vessasta ja kaveri huusi kuin minä kuuden ikäisenä kun yritin opetella ajamaan isukin pyörällä (tangollisella) ja putosin tangon päälle.

Onneksi kokenut yökkö lehahti paikalle ja aikansa paukutteli harjanvarrella sängyn jalkoja samalla huutaen: "Sinä paha lisko! Älä enää ikinä tule kiusaamaan Pepeä!"

Kaveri rauhoittui. Hatun noston arvoinen suoritus.

Niin että monellako palstalaisella on terveen paperit? Häh?
Rohkeasti ulos kaapista vaikka raamit kaulassa!

Sivut

Kommentit (24)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minulla on ainakin toistaiseksi terveen paperit.. saa nähdä tuleeko muutosta asiaan jossain vaiheessa. *hyppää ikkunasta pihalle ja juoksee metsään*

くそっ!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Tämä on hyvä.

HULLUN PAPERI
Täten todistamme, että _________________________________________, _________-_____ on ollut tutkittavana laitoksessamme, eikä hänestä koeaikana __/__ - __/__ 19__ ylitutkijoiden suorittamissa mielentilatutkimuksissa löydetty järjen hiventäkään, mistä todistuksena hänelle tämä paperi myönnetään.

Ainoa soveltuva työ, mihin hän saattaisi sopia, on atk-sovellusten suunnittelu, koodaus ja testaus. Palkkaa tuskin kuitenkaan kannattaa maksaa, vaan teetettäköön työ terapian luontoisena, ettei tarvitsisi poloista suotta lopettaa.

Tri. Mengelen kaksossokaisutesteihin ja uusimpaan tietokonepohjaiseen selector -kanavatähystykseen perustuen diagnoosimme osoittaa testihenkilössä seuraavat taipumukset :

1. Aamujäykkyys (Erectus aurora) positiivinen
2. Viinan sietokyky (Delirium tremensis) negatiivinen
3. Hosumisalttius (Praemature coda) positiivinen
4. Testausvimmaisuus (Wassermann test) positiivinen
5. Esimiespelko (Hysteria paternalis) positiivinen
6. Hiiririippuvuus (Sexus oidipus) positiivinen
7. Moduulikauhu (Modulus phychosis) positiivinen
8. Päättelykyvyttömyys (Impotentia ultima) positiivinen
9. Luokkatietokantaisuus (Schemata cullinane) negatiivinen
10. Lyhytjännitteisyys (Coitus interruptus) positiivinen
11. Tittelin kipeys (Mania titulus) positiivinen
12. Rakenneristiriitaisuus (Structura pseudo) positiivinen
13. Tuppisuisuus (Apatia linghuaphone) positiivinen
14. Palvelualttius (Satania commedia) negatiivinen
15. Kielitaidottomuus (Cobulus infernalis) positiivinen
16. Ylityöhimo (Labor fanaticum) negatiivinen

Tampereella, ___ päivänä ____________kuuta 19___

Täältä tulostettava versio.
http://www.uta.fi/~cchava/hullu.htm

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Uuno Turhapuro TVsarjassa oli jakso jossa miehet kilpailivat kuka osaa olla kaikista hulluin niin saivat kaikki terveen paperit. Niinhän se on.

Pitää olla hullu, se on itseasiassa edellytys, mutta jos on väärällä tapaa niin siitä on haittaa, mutta jos on oikealla tapaa, niin sillä menestyy ja lyö sillä rahoiksi.

Kaikki normaalius on tylsää nykyään.

Vierailija

Terkkuja Niuvaan Balthasar.

Onneksi kokenut yökkö lehahti paikalle ja aikansa paukutteli harjanvarrella sängyn jalkoja samalla huutaen: "Sinä paha lisko! Älä enää ikinä tule kiusaamaan Pepeä!"

Mulle ainakin koulussa opetettiin että psyykepotilaan harhoja ei saa vahvistaa menemällä niihin mukaan

Käytännössä kyllä parhaimman tuloksen saa toimimalla päinvastoin.

Vierailija
Balthasar
Kiinnostavaa: olen pöpilässä. Ylilääkäri totesi että olen mieleltäni täysin terve ja kykenevä työhön mutta olen vakavasti masentunut ja se pitäisi nyt sitten hoitaa pois kuleksimasta.

Noh, onneksi asiat ei ole yhtä kehnosti kuin naapurihuoneen hepulla, sen sängyn alle livahti valtava lisko vessasta ja kaveri huusi kuin minä kuuden ikäisenä kun yritin opetella ajamaan isukin pyörällä (tangollisella) ja putosin tangon päälle.

Perhana Balt on palannut!

Mahtavaa

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Balthasar

Kokenutta ja asiansa osaavia ne yököt .Yritähän tulla kondikseen.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Ronron
Minulla on ainakin toistaiseksi terveen paperit.. saa nähdä tuleeko muutosta asiaan jossain vaiheessa. *hyppää ikkunasta pihalle ja juoksee metsään*

Sitten kannattaa harrastaa tyyliä - Yksi lensi yli käenpesän

Vierailija

Minutkin on suljettu valtavaan pakkolaitokseen. Pakeneminen ei auta mitään, sillä samanlaiset pakkolaitokset ympäröivät tätä pakkolaitosta. Tämän valtavan hullujenhuoneen asukit pelkäävät ja vihaavat ympäröivien pakkolaitosten hulluja niin paljon, että siitä seuraavan paranoian ja älyttömyyden määrää on vaikeaa sanoin kuvailla. He keräävät itselleen tonni kaupalla aseita, jotta voisivat tarvittaessa tappaa naapurilaitosten hulluja. He opettavat lapsensa pelkäämään näitä naapurin "erilaisia" hulluja, ja he paranoiassaan jopa kouluttavat lapsensa käyttämään keräämiään aseita. Kerran vuodessa he katsovat televisiosta kuinka hullujenhuoneen johtajat (jotka hekin ovat, lienee tarpeetonta edes mainita, aivan seinähulluja), maleksivat kummallisissa asusteissaan kättelemään päähullua. Kaikilla näillä hukatuilla resursseilla he voisivat hoitaa itseään, ja parantaa hullujenhuoneen palveluja ja oloja. Mutta ei. Hulluja kun ovat, he mieluummin tuhlaavat resurssit hullutteluun, ja opettavat lapsiaan samaan hulluuteen. Päivisin joudun enimmäkseen sulautumaan näiden hullujen joukkoon, se on joskus melko raskasta. Terveitä täällä on melko harvassa, tosin heidän lukumääränsä on hitaasti lisääntymässä. Mutta nyt täytyy lopettaa, ennen kuin joku näistä hulluista hoksaa mitä olen tekemässä.

Vierailija
Balthasar

Ei ole terveen papereita. Eivät ole saaneet hoitoon.

Vierailija

Heh! Tuo Barbaarin Hullun Paperit (Englanniksi: Lunatic Papers ettäs sen tiedätte. Ajattelinkin hakea simultaanitulkiksi Brysseliin kun on nämä kielet niin hyvin hallussa. "Ilikka! Hee Ilikka! Herree tok! Se oon Minä Paltti tiältä huastamosta ku tulukkoo sinuva tännään! Minkä tähen sinä lehahit punaseks ku keetetty rapu? Häh? Ootko tuas ryypännä? Ee helevetti! Tuas rapula!!! Heetä poes poekkeen mokoma homma! Vuan minä voen huastella koko päevän ni sinulla on rattosoo eekä tarvii kuunnella nuita Rysselin herroen höpinöetä...) oli varsin ... kuinka tuon nyt ilmaisisin... Terapeuttinen. Onneksi ei ollut mitään suussa. Minkä nyt vähän räkää piti pyyhkiä tuosta kanttiinin tietsikan ruudulta.

Mutta on outo sairaus tuo masennus. Sitten kun sitä lääkitsee alkoholilla niin Vot! Soppa on valmis.

Ei sitä edes itse huomaa kuinka elinpiiri alkaa pikkuhiljaa kaventua, ei tahdo jaksaa suorittaa kotiaskareitaan. Pyykinpesu, siivous, tiskaus jne tuntuvat kaikki ylivoimaisilta.

Mielessä pyörii vain se että milloin pääsen seuraavan kerran ryyppäämään.

Väitetään että mies ajattelee seksiä kerrran minuutissa. Minä ajattelin viinaa.

Ne jotka tietävät ammattini ymmärtävät että yhtälö on pidemmän päälle mahdoton.

Nyt tuntuu että olen aivan eri ihminen kuin aikoihin.

Kirjoittelen myöhemmin lisää. Olen varsin otettu siitä että minua on kaivattu. Kiitos!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat