Nyt on rahaa

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Oon tässä lomalla. Tein kesäpuuhasteluna vähän sähköasennuksia isukille taloon ja autoon. Sain rahaa. Nyt mulla on vihdoin varaa ostaa uudet housut.

Kommentit (15)

Vierailija
CE-hyväksytty
Oon tässä lomalla. Tein kesäpuuhasteluna vähän sähköasennuksia isukille taloon ja autoon. Sain rahaa. Nyt mulla on vihdoin varaa ostaa uudet housut.

Varma sijoitus

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
reino
CE-hyväksytty

Varma sijoitus

Kylllä mulla noihin rahat riitää. Mutta nyt riittää housuihinkin.

Vierailija
reino
CE-hyväksytty

Varma sijoitus

En ole ikinä ostanut olutta, ja Alkosssa olen muutoinkin tehnyt ostoksia vain pari kertaa. Mulla on rahaa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
gamma
reino
CE-hyväksytty

Varma sijoitus

En ole ikinä ostanut olutta, ja Alkosssa olen muutoinkin tehnyt ostoksia vain pari kertaa. Mulla on rahaa.

Mitä sää teet sillä?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
gamma

Mitä sää teet sillä?

Varmaan se ostaa housuja.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
CE-hyväksytty
gamma

Mitä sää teet sillä?

Varmaan se ostaa housuja.

Niitäkin joo. Matkustelen, kun on mahdollista ja ostan "pientä kivaa" (elokuvia, musiikkia). Ja maksan asuntovelkaa.

Vierailija
gamma
Ja maksan asuntovelkaa.

Asuntovelka on . Saa Excelin ja pörssin kanssa leikkiä vaikka joka päivä. Aina kuukauden lyhennyksen jälkeen näen graafista, miten suuri osa neliöistä on omaa. Toivon mukaan oman neliöosuuden muutoksen trendi on aidosti kasvava .

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mullakin on rahaa. Tonni taskussa. MuhahAHAHAAHAA!
+rahat mitkä tulee armeijasta.. OIJOI! No okei ei mulla tonnia ole..kait tai voi ollakki.en oo varma.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
tiäremiäs
Ite saan kuntoutustuet 22. päivä, ostan kanssa housut.

Minä olin jotakin 16v. kun menin "oikeisiin töihin", sain ensimmäisen tilin ja pystyin ensimmäistä kertaa eläessäni hommaamaan ostohousut. Farkut tietenkin tuolloin ja ne oli Falmers merkkiset. Olihan se reteetä! Ilakoin puolestanne.

Ihminen, jonka tekee onnelliseksi pienet asiat, hänellä riittää paljon iloa. Toki niinkin että pienistä asioista voi tulla myös pieniä suruja.. mutta eipähän tule kaikki könttinä kun on ripoteltuna pitkin elämää..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Pönni
tiäremiäs
Ite saan kuntoutustuet 22. päivä, ostan kanssa housut.

Ihminen, jonka tekee onnelliseksi pienet asiat, hänellä riittää paljon iloa. Toki niinkin että pienistä asioista voi tulla myös pieniä suruja.. mutta eipähän tule kaikki könttinä kun on ripoteltuna pitkin elämää..

Se on muuten jännä juttu, että yleensä rikkaat ovat pihimpiä mitä köyhät. Köyhät antaa mielusti siitä vähästäkin rahasta muille ja ostelee kaikkea tavaraa, kun taas rikkaamat pihtailoo ja kituaa paskoilla tavaroilla. Kuten näin kaveripiiristäni ja lähiympäristöstä voi päätellä. En tiedä sitten miten muilla on kokemusta siitä, että miten rahankulutus eroaa köyhillä ja rikkaammilla. Siis en ny rikkailla tarkoita mitään miljonäärejä sun muita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Se on muuten jännä juttu, että yleensä rikkaat ovat pihimpiä mitä köyhät. Köyhät antaa mielusti siitä vähästäkin rahasta muille ja ostelee kaikkea tavaraa, kun taas rikkaamat pihtailoo ja kituaa paskoilla tavaroilla. Kuten näin kaveripiiristäni ja lähiympäristöstä voi päätellä. En tiedä sitten miten muilla on kokemusta siitä, että miten rahankulutus eroaa köyhillä ja rikkaammilla. Siis en ny rikkailla tarkoita mitään miljonäärejä sun muita.

Itse olen toiminut päinvastoin mitä kuvailet. Opiskeluaikana oli rahat tiukassa, joten kaikkia ostoksia joutui miettimään tarkkaan. Nyt kun tulotaso on parempi, olen jopa suoraan lahjoittanutkin rahaa ja tavaraa, eikä jollain 5-10 euron "menetyksellä" ole niin hirveän suurta merkitystä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Rikkaat eivät käytä rahojaan kaikkeen joten he ovat rikkaita. Köyhät ovat köyhiä koska käyttävät rahaa kaikkeen.

Uusimmat

Suosituimmat