Kysy mieheltä/naiselta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällainen ketju puuttui täältä, joten ajattelin paiskata threadin kehiin. (En olekaan aikoihin kirjoitellut, terve vain vakkaritutuille. Kesäisin kaikki luontoharrasteet ja parisuhde vievät netin sijaan huimasti vapaa-aikaani, eikä ole jaksellut kirjoitella.)

Vaan asiaan, ketju jossa voi kysyä mieltä askarruttavia sukupuolisidonnaisia asioita puolin ja toisin.
Mulla on pari yleistä kysymystä naisväelle- vastatkaa toki täällä netissä suoraan, on mielenkiintoista kuulla vaihtelevia mielipiteitä!

1. Miksi jotkut naiset yrittävät muuttaa miestään parisuhteessa? Yhdellä tutulla on tuommoinen holhoavan ja neuvovan oloinen emäntä, itse onneksi olen välttynyt moiselta, tasa-arvoisia kun ollaan mun perheessä.

2. Kun mies innokkaasti kertoo harrasteistaan, hurjista kalaretkistään tai V-8 moottorin saloista tms, ovatko naiset oikeasti kiinnostuneita vai kyselevätkö kohteliaisuuttaan?
Minusta se on huvittavaa, puolin ja toisin -mä en turhia jaarittele omistani vaimolle, kun häntä ei mun perhoset tms kiinnosta. Lähinnä pidän omituisimmat otukset piilossa, ettei hän säiky.

3. Kun pariskunta menee ulos, miksi mieheltä tentitään niin pirusti että onko tämä puku hyvä vai tämä/tämä/tämä...
(Huoh.) Katsokaas naiset, mies kyllä sanoo ja varsin suoraan (ainakin täälläpäin) jos puoliso jonkin tyrmistyttävän asukokonaisuuden koettaa vetää ylleen.

Edelliseen liittyen, miehet eivät kiinnitä niin paljon huomiota asiaan kuin naiset, joten liittyykö kilpavarustelu enemminkin
naisten väliseen hierarkiaan naisten habituksien ja tyylien kilpailussa?

4. Naiselliset oikut: Näitä on eri tasoisia, muuan vaimoni tuttava ei mm. sinkkuaikoinaan omistanut vasaraa tms miehisiä työkaluja kotonaan kun "minä olen nainen, ei mulla tuollaisia ole" eli kutsuu veljen tms apuun.
Vaimo on hyvin vapaa tällaisesta, paitsi että ruuanlaitossa hän ei koske käsin raakaan lihaan tai kalaan (limaista ja kosteaa). Hän haluaa kalaretkillekin mukaan, mutta mies laittaa madon koukkuun ja irroittaa ylös temmotun sätkivän fisun.

Kuinka atavistista ja vaistonvaraista tuo feminiinisyys oikeasti on? Jotkut korostavat sitä tarkoituksella.
Itse suhtaudun siihen hieman myhäillen, mitäs mokomasta.

Sivut

Kommentit (758)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Useissa ketjuissa ja muuallakin on tullut selväksi että naiset tuomitsevat vaikka rintojensa katselusta tai vaikka huorissa käymisestä aina sillä tavalla että kyseessä on lihava ällöttävä kaljupää, vanhakin lisäksi. Miten tämä ulkonäöllinen seikka voi olla tuollaisissa asioissa ikäänkuin raskauttavana tekijänä...

Vaikka siinähän on kyse vallan muusta.

Sen haluaisin tietää.

Toinen asia että kun on käsitelty aiheita missä naiset viehättyvät pahoista miehistä niin voiko naiset kertoa millä tavalla paha pitäisi olla. Siis kuka on pahisten misterkisojen voittaja? Hitler? Joseph Fritz? Osama? Napoleon? Nikita Valjakkala?

Tuohon kysymykseen kun vastataan niin voitaisiin ymmärtää teitä naisia paljon paremmin. Tietenkin kyseinen nimilista on provo. Neonomide voisi pistää ehdokaslistaa, hän tietää aiheesta varmasti paremmin ja tietää linkit mistä löytyy näitä. Voisi käsitellä myös uudessa threadissa jossa olisi näitten välillä hyviä nuoruuden kuvia epäilyistä ja äänestys. Siinä vois myös testata että riittääkö pelkkä epäily kuten Bodom tapauksessa, vai pitääkö olla tuomittu? Riittääkö talousrikolliset vai pitääkö välttämättä olla väkivaltarikollinen?

Vierailija

Tahtoisin, että kuuntelisit minua,
mutta et tuomitsisi minua;

tahtoisin, että kertoisit näkemyksesi,
mutta et neuvoisi minua;

tahtoisin, että luottaisit minuun,
mutta et esittäisi minulle vaatimuksia;

tahtoisin, että auttaisit minua,
mutta et päättäisi minun puolestani;

tahtoisin, että pidät minusta huolta,
mutta et vangitsisi minua;

tahtoisin, että halaisit minua,
mutta et rutistaisi minua kuoliaaksi;

tahtoisin, että kannustaisit minua,
mutta et valehtelisi minulle;

tahtoisin, että tulisit lähemmäksi minua,
mutta et ottaisi minua valtaasi;

tahtoisin sinun tietävän, että voit luottaa minuun,
täysin, nyt ja aina…

- Jorge Bucay -

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
taiteilijatyyppi

4. Naiselliset oikut: Näitä on eri tasoisia, muuan vaimoni tuttava ei mm. sinkkuaikoinaan omistanut vasaraa tms miehisiä työkaluja kotonaan kun "minä olen nainen, ei mulla tuollaisia ole" eli kutsuu veljen tms apuun.
Vaimo on hyvin vapaa tällaisesta, paitsi että ruuanlaitossa hän ei koske käsin raakaan lihaan tai kalaan (limaista ja kosteaa). Hän haluaa kalaretkillekin mukaan, mutta mies laittaa madon koukkuun ja irroittaa ylös temmotun sätkivän fisun.

Kuinka atavistista ja vaistonvaraista tuo feminiinisyys oikeasti on? Jotkut korostavat sitä tarkoituksella.
Itse suhtaudun siihen hieman myhäillen, mitäs mokomasta.

No osittain varmasti kasvatuksesta. serkkutyttöni ei ainakaan ole moksiskaan kaloista eikä sammakoista vaikka ovatkin limaisia, vaan tykkää pyydystää niitä puskista ja leikkiä niillä. Niitä saa sit joskus kerätä mökiltäkin pois kun ne pomppivat joskus sangosta pois.
Tuntuu muutenkin että nämä uudemman sukupolven naikkoset ovatkin sitten vähän rämäpäisempiä. kauppiksessakin sen näki kyllä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

[quote="taiteilijatyyppi"] Kun mies innokkaasti kertoo harrasteistaan, hurjista kalaretkistään tai V-8 moottorin saloista tms, ovatko naiset oikeasti kiinnostuneita vai kyselevätkö kohteliaisuuttaan?

Tulen kahdesta suvusta joilla oli tuo moottori-taonta-seppäpuoli miesten hommaa. Naisilla oli elanto ja puenta ja noitaiset parantajataidot verissä.

Maailma on luotu ja valmis. Siitä voi saada paljon tietoa monelta, silloin kun on aikaa ja voi kuunnella. Kerro vaan aina kun jaksat V8 esim.

Kun pariskunta menee ulos, miksi mieheltä tentitään niin pirusti että onko tämä puku hyvä vai tämä/tämä/tämä...
(Huoh.)
/quote]

Kiitos. kerro vaan jos ei käy. Mikä huvittaa... ?

Vierailija
Tarkkailija
Tahtoisin, että kuuntelisit minua,
mutta et tuomitsisi minua;

tahtoisin, että kertoisit näkemyksesi,
mutta et neuvoisi minua;

tahtoisin, että luottaisit minuun,
mutta et esittäisi minulle vaatimuksia;

tahtoisin, että auttaisit minua,
mutta et päättäisi minun puolestani;

tahtoisin, että pidät minusta huolta,
mutta et vangitsisi minua;

tahtoisin, että halaisit minua,
mutta et rutistaisi minua kuoliaaksi;

tahtoisin, että kannustaisit minua,
mutta et valehtelisi minulle;

tahtoisin, että tulisit lähemmäksi minua,
mutta et ottaisi minua valtaasi;

tahtoisin sinun tietävän, että voit luottaa minuun,
täysin, nyt ja aina…

- Jorge Bucay -

kielen muoto kuin

[size=150:2ey506db]omenalla[/size:2ey506db]

tiedä en kuka puhuu.

Hyvin lainattu (kirjoitin ensin [size=85:2ey506db]lanattu mutta mitäs siitä tuliskaa[/size:2ey506db])

Vain keväällä lanataa

Vierailija

Osaan vastata vain osittain ja vain omalta kantiltani...

taiteilijatyyppi

3. Kun pariskunta menee ulos, miksi mieheltä tentitään niin pirusti että onko tämä puku hyvä vai tämä/tämä/tämä...
(Huoh.) Katsokaas naiset, mies kyllä sanoo ja varsin suoraan (ainakin täälläpäin) jos puoliso jonkin tyrmistyttävän asukokonaisuuden koettaa vetää ylleen.

Edelliseen liittyen, miehet eivät kiinnitä niin paljon huomiota asiaan kuin naiset, joten liittyykö kilpavarustelu enemminkin
naisten väliseen hierarkiaan naisten habituksien ja tyylien kilpailussa?

Kyllä. Kun pariskunta menee yhdessä ulos, nainen saattaa kysellä noita juttuja mieheltään. Jos nainen menee ulos yksin tai naispuolisen ystävänsä kanssa, vastaavat asiat kysytään itseltä omassa mielessä tai ystävättäreltä. Ulos meneminen on 'esiintymistä', jossa tuodaan naiseutta esille tietyllä tavalla. Saattaa liittyä kilpailemiseenkin tyyleistä ja muodikkuudesta.

taiteilijatyyppi

Kuinka atavistista ja vaistonvaraista tuo feminiinisyys oikeasti on?

Jaa-a... Omalla kohdallani on kysymys siitä, että en pidä juuri mistään käytännön fyysisistä töistä enkä ns. likaisista töistä. Vasaran omistaminen on riippunut puhtaasti siitä, onko sitä tarvinnut (kerrostalossa harvakseltaan). Vastapainoksi täytyy myöntää, että en ole ikinä omistanut sellasta keittiön monitoimikonettakaan, koska en harrasta myöskään kokkailua.

Vierailija

Kysyn mieheltä.

Miksi te perkeleet, kun yritän jutella/ lähestyä vaikka baarissa,niin heti vetäydytte kuoreen ja heitätte sellaisen jähmettyneen ilmeen naamallenne.
Omasta mielestäni olen ihan ok näköinen..En kuulu mihinkään alfanaaraisiin,mutten susirumiinkaan,Voi tietenkin olla ettei kielitaitoni riitä,Ja monesti kun yritän jutella teidän kanssa niin ootte valmiiksi jo tuominneet mut,koska tapana ei ole paljastaa puolet rintaa eikä pakaraa..

Tykkään jutella niin miesten kuin naistenkin kanssa.On mahtavaa löytää joku ihminen , joka ajattelee juuri sopivalla tavalla eri tavalla,kuin minä..ja riita jonka siitä saan aikaiseksi..OOHaah..

Olen onnellinen, koska mulla on mies, jota rakastaa,jonka kanssa keskustella,mutta hemmetti jos pääsen väittelemään,mulle rakkaista asioista jonkun tuntemattoman kanssa, niin hyvä niin..
mutta harvemmin tuo väittelijä kiinnostuu musta fyysisesti.eikä se haittaa..parempi niin.
Mutta ihmettelempä vaan miehiä jotka valittaa täällä kuinka naiset pettää..Tulee mieleen että saat just sen henkistä seuraa, kun itse olet..

No,mitä näistä ja peace!!!

Vierailija

Kysymys miehille,

Miksi älykkäät ihmiset mieluummin, kuin olisivat vuorovaikutuksessa toistensa kanssa,ihmettelevät toisen sukupuolen tekoja,kuin itse ottavat niistä oikeesti, maailman-ajassa selkoa..

Mulla on sinkkukavereita..elkä ne oo susirumia!!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

KYSYMYS NAISILLE

Miksi te unohdatte ystävänne kun alatte seurustella. Miksi unohatte muun elämän kun alatte seukkaamaan?

Tämän takia kyllä mietin että viitsinkö ruveta edes seukkaamaan kenenkään kanssa, kun tietää että mun takia sitten jotkut menettää mahdollisesti hyvän ystävän. Muutenkin tuntuu seurustelulla olevan degeneroiva vaikutus naisten älyyn.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
lovelace

Tykkään jutella niin miesten kuin naistenkin kanssa.On mahtavaa löytää joku ihminen , joka ajattelee juuri sopivalla tavalla eri tavalla,kuin minä..ja riita jonka siitä saan aikaiseksi..OOHaah..

samat on harrastukset...
älyttömän kivaa väitellä ja juoda....

lovelace
Mutta ihmettelempä vaan miehiä jotka valittaa täällä kuinka naiset pettää..Tulee mieleen että saat just sen henkistä seuraa, kun itse olet..

ihmiset pettää....

Vierailija

Itse inhoan laittaa sen madon koukkuun..
Siitä saan jatkuvasti kuulla naljailua, kun ollaan mökillä.
Laitan kyllä mielelläni sen kalan. (tykkään laittaa ruokaa)

Mutta tuntuu monesti että miehet odottaa neitimäistä käytöstä naisilta, ainakin tietyissä tilanteissa..joten eiköhän noi ole enempikin sellaisia sovinnaisuus sääntöjä.

Yritän itse kiemurrella kaikenmaailman sääntöjä pakoon,minkä kerkeän ja on hauska kuulla mitä miehet naisissa ihmettelevät.

Vierailija

Barbaarille.

Mun oma mies on sopivassa suhteessa John Waynea ja jotain sellaista mitä en tahdo tässä eritellä(Conan barbaari)

Ei!! Noi sun edellä mainitsemasi henkilöt ei kyllä sytytä.Enkä usko niiden sytyttävän ketään naista,ei ainakaan ketään sellaista jonka mä tuntisin, Kyllä mun tuttavapiirissä naiset unelmoi kohtaavansa,jonkun sellaisen jonka kanssa vois kokea tätä maailmaa ihan ystävänä, erotiikkaa pois sulkematta..

Riittää että miehellä on tilannetajua tiettyihin hetkiin.
Joskus nainen haluaa tulla otetuksi.Ihan oikeesti

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
lovelace
Miksi älykkäät ihmiset mieluummin, kuin olisivat vuorovaikutuksessa toistensa kanssa,ihmettelevät toisen sukupuolen tekoja,kuin itse ottavat niistä oikeesti, maailman-ajassa selkoa..

Mulla on sinkkukavereita..elkä ne oo susirumia!!

Kun ei tiedä mistä hyviä naisia löytäisi. Itsekkin pyydän vain sisäistä kauneutta ja rehellisyyttä, arvaa kuinka monta olen löytänyt?

Nykyään naisiin tutustuminen on niin kohtalokasta. Naiset tuntuu tykkäävän että miehet kärsisivät. On parempi keskustella miesten kanssa koska naiset eivät osaa keskustella asioista joiden vuoksi ovat julmia. Pyritään eräällä tavalla antamaan kuvaa joskus jopa valheellisesti miellyttämällä. Itse en ole siinä kunnossa että pystyisi tapailemaan ketään. Sitten on liikaa traumoja ja huonoja kokemuksia jotka tekevät ihan tunnevammaiseksi.

Sitten ahdistelijan leimaa pelätään samalla tavalla kun rasistin leimaa, jos toinen kokee ihan normaalia lähestymistä ahdisteluna niin työpaikkakin on siinä vaarassa mennä. Naiset antavat ymmärtää tällä ettei heitä saa lähestyä.

Senkin olen huomannut että naisten kanssa on mukava keskustella mutta usein naiset suostuvat tai kykenevät puhumaan vain sukupuoli- ja parisuhde asioista. Sekin on aika tylsää.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
lovelace
Ei!! Noi sun edellä mainitsemasi henkilöt ei kyllä sytytä.

No Nikita ja Fritzhän ovat saaneet sadoilta naisilta rakkauskirjeitä vankilassa ollessaan. Nikitakin meni jopa naimisiin vankilassa. Nuo muut latoin vain summan mutikassa. Ja nimiä laitoin provoksi.

Naiset tai neonomide kyllä tietäisi sellaiset pahikset mitkä sytyttää. Siitä voisi oppia teistä paljon.

Vierailija

Perkele kun on osaa quotea.Täytyy mennä testivyöhykkeelle harjoittelemaan...
Barbaarille.

Surullinen tosiasia on että suurin osa ihmisistä ei ole toisilleen tarkoitettuja..Ja kaikki vetävät alussa rooleja.Sun tehtäväksi jää seuloa jyvät akanoista niin sanotusti.

Eivät naiset halua mitään julmureita.En ainakaan halua uskoa niin.
Mutta ihmisillä on tapana etsiä itselleen tietynlaista peilikuvaa itsestään.Ensiksi on muutettava oma käsitys itsestä,ennenkuin voi oikeasti avautua rakkaudelle.Saat just niin paljon rakkautta kun oot valmis antamaan sitä takaisin.
Ja jotta pystyy antamaan rakkautta,joutuu ensin opettelemaan itserakkautta.

Nyt pakko ryömiä nukkuun!!Hyvät yöt!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat