Surkeimpia iskulauseita

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Meet tytölle sanomaan... vaihetaanko atomeita? ( pusu )

Sivut

Kommentit (62)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
DedMoroz, kirjoitit ikäänkuin itsellesi olisi sanottu noin.
Niin?

Käsittääkseni tässä kysyttiin surkeimpia iskulauseita, ja noitahan on tullut kohdalle kelle tahansa naiseläjälle enempi tai vähempi. Ei tarvii keksiä, kun voi lainata ihan elävää elämää. Olin kuitenkin aika kiltti ja jätin pahimmat rimanalitukset ja pidemmän kaavan mukaiset sekopäiset miehiset ilmaisut pois.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
DedMoroz
Barbaari
DedMoroz, kirjoitit ikäänkuin itsellesi olisi sanottu noin.
Niin?

Käsittääkseni tässä kysyttiin surkeimpia iskulauseita, ja noitahan on tullut kohdalle kelle tahansa naiseläjälle enempi tai vähempi. Ei tarvii keksiä, kun voi lainata ihan elävää elämää. Olin kuitenkin aika kiltti ja jätin pahimmat rimanalitukset ja pidemmän kaavan mukaiset sekopäiset miehiset ilmaisut pois.

Anna tulla kaikki vaan.

Vierailija

- Et lähde tanssimaan?
- No en valittavasti
- No sitähän minä jo totesinkin, millainen idiootti toistaa perässä kaiken kuulemansa?

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005

Mitäpä olen näitä vastaavia ketjuja surffaillut ja mimmein kanssa aiheesta paskaa jauhanut, sanoisin, jotta surkeimpia iskulauseita ovat kaikki sellaiset, joissa on selkeä taka-ajatus, tai jotka eivät informaatiosisällöltään täsmää sanojan persoonan kanssa pätkän vertaa. Tarkoitan, että hyvänä iskulauseena toimii ihan mikä tahansa *), jos persoonallinen karisma tukee ulosantia.

*) ilme, ele, äänenpaino, kehon asento(kieli), koskettaminen ja/tai verbaalinen viesti.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Barbaari
Millainen olisi sitten toimiva iskurepliikki, omat kohtaamiseni on kuin suoraan Kaurismäen elokuvasta ehkä siksi että enemmän tai vähemmän kaikki repliikit ovat vain yksinkertaisesti surkeita.

No esimerkiksi jos joku lihasurpo sanoo naiselle että: "nostan 200 kiloa penkiltä ja olen kuulantyönnön suomen mestari" niin tulet siihen väliin ja ilmoitat naiselle: "juon ison tuopin tyhjäksi kahdessa sekunnissa ja olen röyhtäilyn suomen mestari". Arvaa kumman kanssa mimmi lähtee ?

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
humoris_causa
Barbaari
Millainen olisi sitten toimiva iskurepliikki, omat kohtaamiseni on kuin suoraan Kaurismäen elokuvasta ehkä siksi että enemmän tai vähemmän kaikki repliikit ovat vain yksinkertaisesti surkeita.

No esimerkiksi jos joku lihasurpo sanoo naiselle että: "nostan 200 kiloa penkiltä ja olen kuulantyönnön suomen mestari" niin tulet siihen väliin ja ilmoitat naiselle: "juon ison tuopin tyhjäksi kahdessa sekunnissa ja olen röyhtäilyn suomen mestari". Arvaa kumman kanssa mimmi lähtee ?

Ei kummankaan välttämättä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat