TOPFIELD TF5100PVRc HDMI apuja kaipaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

elikäs taas omenalla ongelma tekniikan
tajuamisessa...

meillä on edellä mainittu härveli jonka kovo
alkaa täyttyä...
en saa avioeron uhalla tyhjentää muijan tanssiJosOsaat
ohjelmia simpsoneiden tieltä...
[size=85:gyt6578j](huomaa ettei muija tajua mikä on oikeesti tärkeetä) [/size:gyt6578j]

tietokone mulla on imac ja olen alkanut pelkää
ettei topfield ehkä keskustelekkaan mäkin kanssa...
jos näin on niin voinko siirtää jotenkin ulkoiselle kovolle
tietoja tosta Dpoksista ?

ja olen yrittänyt tajuta "nörttien" ohjeita näiltä
yleisiltä nördesivustoilta...
mutta kun he ovat sen varran ylemmällä tajuumisen tasolla
näiden laitteiden käytössä että heidän ohjeetkin on mielestäni
joillekkin ydinfyysikoille...
eikä siis tämmöinen oppimishäiriöinen typerys tajuu
ohjeista muuta kuin sen etten tajua niistä mitään...
suututan vain heitä...

"no vittu ota itte selvää"
ja linkki englannin kieliselle sivulle missä
on ohjeet.. vaikeeta vaan yrittää lukee niistä
ohjeistusta kun ei tajua edes termejä suomeksi...

KIITOS JÄLLEEN KERRAN...

rupee vituttaa olla näin tyhmä...
vähänkö olen kateellinen teille älykkäille...
perkeles...

Kommentit (11)

Vierailija

Omena, jos meinaat DVD-levyille poltella tv-ohjelmia digiboxilta, niin voin vakuuttaa ettei ole helppo homma. Tietokoneen kovalevylle puskeminen sen sijaan on jo huomattavasti helpompi toimenpide. Olen tietotekniikan ammattilainen, ja voin vakuuttaa, että ilman perustaitoja tietokoneenkäytöstä ja tietämystä multimediasta, DVD-levyille arkistoiminen on vaikeaa.

Toivottavasti nämä linkit auttavat pääsemään alkuun.

Tiedonsiirrosta:
http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00/Tiedonsiirto_Toppyn_ja_tiet...

DVD:lle polttaminen:
http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00/DVDn_Poltto

Kaikki artikkelit:
http://fi.wikibooks.org/wiki/Luokka:Topfield_TF5X00

PS. Vaikka omaisit 500GB kovalevyn, niin sen saa melko pian ängettyä täyteen digiboxilla nauhotettua digimatskua. Kannattaa tosiaan miettiä, että mitä on syytä säilyttää ja mitä ei.

Vierailija

Mulla on sama ongelma tanssi jos osaat, salkkareiden, pelkokertoimen diilin tai maajussille morsmiammen kanssa. Mikä helvetti nykya-ajan suomalaisia naisia vaivaa? Ei ongelma ole kovalevyn riittämättömyys vaan naisten kummallinen addiktio paskoihin ja mieltä köyhdyttäviin sarjoihin.

Simpsonit ja uutiset rules!

Vierailija

Myös VLC-mediasoitin näyttää suoraan topfieldin .rec -tiedostot. Mutta tiedostokoko on vaan suhteellisen suuri.

Vierailija

[size=150:3b6eo9bq]KIITOS KAIKILLE! [/size:3b6eo9bq]
kahtotaan mihin tämä läski näppi
pääsee näillä ohjeilla...

Vierailija
Canccu
Myös VLC-mediasoitin näyttää suoraan topfieldin .rec -tiedostot. Mutta tiedostokoko on vaan suhteellisen suuri.

Siis VLC:lläkö tarvitse kääntää .rec -tiedostoa, vaan sen voi suoraan katsoa? Toimiiko VLC kokonäyttö-tilassa?

Vierailija
acedia
Canccu

Siis VLC:lläkö tarvitse kääntää .rec -tiedostoa, vaan sen voi suoraan katsoa? Toimiiko VLC kokonäyttö-tilassa?

Juu ja juu. Toimii minulla hyvin. Eli voi katsoa suoraan toppyn .rec-tiedostoja.

Ainoa, mihin en ole kiinnittänyt huomiota, on DVB-tekstitys. Että toimiiko se, niinkuin pitää.

Vierailija
konna
Mulla on sama ongelma tanssi jos osaat, salkkareiden, pelkokertoimen diilin tai maajussille morsmiammen kanssa. Mikä helvetti nykya-ajan suomalaisia naisia vaivaa? Ei ongelma ole kovalevyn riittämättömyys vaan naisten kummallinen addiktio paskoihin ja mieltä köyhdyttäviin sarjoihin.

Simpsonit ja uutiset rules!

On siinäkin kanssa yksi Saatana! Minä olen nauhoittanut jokaisen salkkarijakson sitten viimeisen vuoden aikana ja myös nämä kesän uusinnat ovat tallessa. Ikinä en Salattuja Elämiä tule poistamaan teidän on myös ajateltava meidän salkkari fanien tarpeita;OP;Ö Toivottavasti vaimosi antaa sinulle kunnon satukutia tästä hyvästä!

Vierailija
Canccu
Ainoa, mihin en ole kiinnittänyt huomiota, on DVB-tekstitys. Että toimiiko se, niinkuin pitää.

Ihme olisi jos toimisi heittämällä. (Useammat kanavat taitavat polttaa tekstin, joten niissä se tietysti näkyy.) Saahan sen DVB-tekstin siihen yhdistettyä muilla ohjelmilla, mutta... Kerran olen yrittänyt ja huulisynkka ei mennyt kohdalleen, turhaa ähräystä, aikaa paloi.

Ihme sveitsilinkkari tuo VLC, soittaa näköjään myös Humaxin .ts -tiedostot. Tässä siirtopulikka Humaxisteille:
http://www.andrewdsmith.plus.com/hummy/

Vierailija
acedia
Ihme sveitsilinkkari tuo VLC, soittaa näköjään myös Humaxin .ts -tiedostot. Tässä siirtopulikka Humaxisteille:
http://www.andrewdsmith.plus.com/hummy/

Ihmeellistä ettet ole kuullut siitä aiemmin. Minusta tuolla VLC:llä alkaa olemaan jo melkein firefoxin kaltainen asema. Eli sellainen kohtuu suosittu softa, jolla ohjelma korvaa jonkun Microsoftin varusohjelman Windowsissa.

Vierailija
Shriek

Ihmeellistä ettet ole kuullut siitä aiemmin. Minusta tuolla VLC:llä alkaa olemaan jo melkein firefoxin kaltainen asema. Eli sellainen kohtuu suosittu softa, jolla ohjelma korvaa jonkun Microsoftin varusohjelman Windowsissa.

Johtuu varmaankin alustasta. QuickTime- ja DVD-player tulevat Macissä käyttiksen mukana eikä niiden lisäksi oikein tarvitse muuta, tai jaa... Flip4Mac-plugin, joka mahdollistaa selaimessa nuo VMW-fileet.

Mutta ilman muuta lataan VLC:n nyt jos se kerran tukee digibokseja noin.

Uusimmat

Suosituimmat