Rhodoksella maanjäristys

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Suomalaisturistien krapulat oli vatkautunut oksennuksen puolelle kello 6 aamulla.

Onneksi kreikassa opittu rakentaan taloja, niin ei tullut kuolonuhreja.

http://earthquake.usgs.gov/eqcenter/rec ... 08umai.php

Kommentit (9)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

6,4 Magnitudia. Kyllä se jo vähän rymistelee.
Onneks täällä ei oo näitä ongelmia, meinaan vois ryppynaru pettää tommosen kourissa.

.

Vierailija
lovelace
Lähden sitten sinne.Otan IS:lle pari fotoa.Näette sitten..

IS? International Spacestation vai mikä?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Onko kukaan kokenut maanjäristystä? Entäpä näkyykö muuten maanjäristys millään tavalla järven/meren pinnalla? Muutenkin kuin vain tsunameina.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Voihan se näkyäkin ja yleensä sen tekeekin. Järvi voipi tyystin hävitä tai sitten vaikkapa kovasti kohota kuten äskettäin Sichuanissa.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Onko kukaan kokenut maanjäristystä? Entäpä näkyykö muuten maanjäristys millään tavalla järven/meren pinnalla? Muutenkin kuin vain tsunameina.

Minä olen kokenut kerran Kyproksella. Se oli vain hiukan yli 4 Richterin asteikolla, mutta hyvin tuntui. Olin juuri noussut aamulla sängystä, jolloin talo heilahti ihan kunnolla. Ei siinä olisi pakoon ehtinyt. Kun se oli ohi menin parvekkeella katsomaan josko tuli vaurioita. Ei tullut.

Vierailija

Itse olen ollut kaksi kertaa kovemmassa järistyksessä, molemmat rhodoksella.. toinen juurikin tuo heinäkuinen järistys, toinen joskus yli 15 vuotta sitten..

Hyvin järisi, olin vain ihan sekaisin kun olin reilu tunti sitten tullut baarista ja mennyt nukkumaan.

Uusimmat

Suosituimmat