Masentaa...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Njoo, eli nytte vituttaa... Kerroin mun yhdelle ainoolle tosi läheiselle ystävälleni, että oon ihastunu häneen ja nyt hän juur äsken vältteli mua, eikä vastannut mesessä vaikka yritin alottaa keskustelua... Ja muutenki hän on mun ainoo ystävä nyt, koska lukiossa tyypit on ihan erilaisia kuin mä, huumorini puree huonosti niihin ja anyway nyt on kesäloma niin ei oo muutenka mitää tekemistä. Ala- ja yläasteella oli kyllä hyviä kavereita mut lukiossa nyt ei oikee.

Ja asun vielä maaseudulla, niin olen mukavasti eristyksissä ulkomaailmasta eikä kavereitakaan lähettyvillä ole. Ketuttaa nii sairaan paljo tää nykyine tilanne.

Kaks vuotta viel tätä **skaa ja armeijan kautta maailmalle.

Kommentit (4)

Vierailija

Donari kirjoitti:

Kerroin mun yhdelle ainoolle tosi läheiselle ystävälleni, että oon ihastunu häneen ja nyt hän juur äsken vältteli mua, eikä vastannut mesessä vaikka yritin alottaa keskustelua...

Oletko nyt varmasti ihastunut häneen vai mielikuvaan hänestä? Näissä on nimittäin suuri ero. Oletan, että kyseessä on nettikaveri.

Kaks vuotta viel tätä **skaa ja armeijan kautta maailmalle.

Eli onko suhteen luominen nykytilanteessasi kovin järkevä ratkaisu? Molemmat olette lukiossa ja lähdössä maailmalle, mahdollisesti eri suuntiin.

Vierailija

Iha real life frendi se on, mut netissä tulee juteltua enemmä ku muute ei nää.

Ja se vastas nytte, ei se mulle vihane olluka. Luulin sen osan vaa. Mut lähinnä toi frendien puute vituttaa. Ja nii... suhteen alotus lukiossa voi kyl... mennä vaikeeks.

Uusimmat

Suosituimmat