Katsokaa tunturikuvaani!

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Sen pitäisi komeilla http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/29j8u+a ... oitus.html -osoitteessa, Arvoitus-nimisessä kansiossa.
Esitän arvoituksen: millehän vuorelle olen kiivennyt kuluvana suvena?

Kommentit (9)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Jos nainen pyytää katsomaan tunturikuvaansa, tulee väistämättä mieleen Nattaset.

Jollakin toisella olisi myös plaster castereita vieraitten viihdyttämiseksi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

MarsMan tunnisti kohteen: Olympiastadionimme ylväs maamerkki ikuistui kuvan laitaan, kun kameraa vinossa pitäen suuntasin linssin kohti erehdyttävästi pienoistunturia muistuttavaa kalliota. Ennen sataprosenttista tunnistusta hiipivät jäljille myös taleni kosuman ja Erikoismies.
Arvoitus siis ratkesi odotetun nopeasti. Muuta palkintoa ei minulla ole lähettää kuin Pääkiitos oikein vastanneille ja Lohdutuskiitos muille vastanneille. Kuvaisaa kesää!

Vierailija
Piru Naiseksi
MarsMan tunnisti kohteen: Olympiastadionimme ylväs maamerkki ikuistui kuvan laitaan, kun kameraa vinossa pitäen suuntasin linssin kohti erehdyttävästi pienoistunturia muistuttavaa kalliota. Ennen sataprosenttista tunnistusta hiipivät jäljille myös taleni kosuman ja Erikoismies.
Arvoitus siis ratkesi odotetun nopeasti. Muuta palkintoa ei minulla ole lähettää kuin Pääkiitos oikein vastanneille ja Lohdutuskiitos muille vastanneille. Kuvaisaa kesää!

Varsin helppohan tuo oli kuitenkin. Vaikka kuvassa ei olisi tornia ollutkaan, kasvillisuus olisi paljastanut aika paljon joka tapauksessa. Tsemppiä kuvausharrastukselle

Uusimmat

Suosituimmat