Olen kirjautunut

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tänään. Viitä vaille kolme.

Kommentit (14)

Vierailija
CE-hyväksytty
Hommaa lcd-näyttöinen skooppi. Ei tosta saa mitään selvää.
Nehä maksaa enemmä ku mitä keskiverto suomalaine tienaa elämäsä aikane. Analogiset on parempia nitte kuva on tarkempi. Tuo näyttää oikeessa elämässä tarkalta. Kamerassa oli pitkä valotusaika.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
borri317
CE-hyväksytty
Nehä maksaa enemmä ku mitä keskiverto suomalaine tienaa elämäsä aikane. Analogiset on parempia nitte kuva on tarkempi. Tuo näyttää oikeessa elämässä tarkalta. Kamerassa oli pitkä valotusaika.

Ihan siistiä tuolla kytkennällä.

Skoopit varastetaan työpaikoilta. Sanotaan vaan, että tää meni rikki, mutta kyllä mä voin sitä vielä käyttää, niin ei tarvi firman viedä sitä hävitykseen.

Vierailija
humoris_causa
borri317
Mistä tuo on?

Se on kemian tehtaasta..
Siltä näyttää mutta mistä ohjelmasta ja mitä se esittää.

Vierailija
borri317
humoris_causa
borri317
Mistä tuo on?

Se on kemian tehtaasta..
Siltä näyttää mutta mistä ohjelmasta ja mitä se esittää.

Chemcad, MTBE:n valmistusta (MTBE = metyylitertbutyylieetteri)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Jälleen olen kirjautunut. Toivottakaa minut riemuiten tervetulleeksi keskuuteenne.

Sitäpaitsi täällä on uusi monitori. Laajakaistapäinen kuva. Ei toimi tiede.fi sivut ihan oikein tällä teeveemodulaattoritekniikalla. Hehhhehhee..

Vierailija
CE-hyväksytty

Ne lcd näyttöset on huonoja. Hanki 4 kanavaise 100MHz crt oskilloskoopi makso vaa 250€.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
borri317
CE-hyväksytty

Ne lcd näyttöset on huonoja. Hanki 4 kanavaise 100MHz crt oskilloskoopi makso vaa 250€.

No sulla ei oo värejä siinä. Värit on hyvät niin kännissäkin tietää että mikä viiva on mikäkin viiva.

Uusimmat

Suosituimmat