Olin kylällä ottamassa alkoholia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Joku äijä tuli siihen sitten kertoileen naistenpyydystys vinkkejä.

Joku ihme juopposetä, kaikenlaisia niitä on. Sekin oli vaan kotionsa menossa juopotteleen, mutta oli baarien kautta vaan koukkaamassa.

Oli niin teknistä juttua, että en ihmettele vaikka olisi ollut joku tiedepalstalainen.

Kommentit (9)

Vierailija
tiäremiäs
mensaani
tiäremiäs
......

Vieläkö Iltaloma on?

Mikä iltaloma?

Yks mun 10:stä kantapaikasta Mansessa -60-80 -luvuilla.. Se kyseinen kapakka oli Tesomalla.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs
Vastatkaa tähän jotain.

Jotain.

Ei vais, tierämiäs on vaan niin nuori ettei voi muistaa legendaarista kapakkaa Virontörmänkadulla. Asuin 86-87 Tesomalla ja tulihan siellä notkuttua.

Nimikin taisi juuri niihin aikoihin muuttua Safariksi tai joksikin muuksi kasarityyliseksi. En tiedä onko paikalla enää minkäänlaista kapakkaa. Kertokaa joku viisaampi.

.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
el6
tiäremiäs
Vastatkaa tähän jotain.

Jotain.

Ei vais, tierämiäs on vaan niin nuori ettei voi muistaa legendaarista kapakkaa Virontörmänkadulla. Asuin 86-87 Tesomalla ja tulihan siellä notkuttua.

Nimikin taisi juuri niihin aikoihin muuttua Safariksi tai joksikin muuksi kasarityyliseksi. En tiedä onko paikalla enää minkäänlaista kapakkaa. Kertokaa joku viisaampi.

Sama paikka se on siinä, nimi vaihtunut vanhaksi mestariksi.

On kapakka siinä vieläkin, oon käynyt sielä joskus vappuna.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs
el6
tiäremiäs
Vastatkaa tähän jotain.

Jotain.

Sama paikka se on siinä, nimi vaihtunut vanhaksi mestariksi.

On kapakka siinä vieläkin, oon käynyt sielä joskus vappuna.

Jaahans, ne on näitä Restelin tusinakapakoita. Miks kaikki pitää ängetä samaan muottiin. Meinaan joskus oli myös lähiökapakat aivan omanlaisiansa, hieman särmää ja persoonallisuutta peliin.

.

Uusimmat

Suosituimmat