R.I.P Ayla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

- Olen arabi. Minä en muutu miksikään muuksi vain sen takia että eräät palstalaiset eivät pidä etnisiteetistäni.
Olen se mikä olen.

Ja minusta, ayla, oli ensimmäinen kuva tämä. Mikä donna

Som pricken på i var det att forumet fick en moderator, en kvinna som uppträdde ofta mycket rasistiskt mot mig. Ovanpå sitt rasistiska upptrände mot mig, lider hon även av inbilningsjuka. Hon inbillade allt möjligt om mig.Men måste medge att hon var inte den enda som var rasistisk mot mig där eller inbillade saker om mig.

Hienoa, mutta en kuitenkaan ole hiiri luonteeltani. kuten tiedät.....mieluummin saisivat tuntea takamuksissaan
sanojensa äjyttömyyden

[size=150:2f9uvrny]We will miss you[/size:2f9uvrny]

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

Ayla palaa takaisin joku päivä. Hän on nyt raskaana tampereella käynnin jälkeen ja joutuu siksi piilottelemaan, ettei typerät hihhulit tapa häntä kivittämällä.
Hihhuleille tiedoksi, jos joku häiritsee meidän elämää millään tavalla niin poistan teidät maapallolta.

Vierailija
borri317
No ei se ainaka enää oo arabi vaa ärsyttävä ruotsalaine.

Silti hän osasi kirjoittaa paremmin suomen kieltä kuin sinä. Sitä paitsi, hän oli suomalais-libyalais-ruotsalainen, jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
tyson
Ööhh, saiko Ayla kenkää, vai lähtikö itse?

Hän katsoi että häneen suhtauduttiin rasistisesti = häntä syrjittiin. Lisäksi joku mielivaltaisesti käyttäytyvä nainen (Mummo?) pelotti häntä niin, että hän päätti lähteä ennen kuin hänet bännätään

Vierailija
Echi

Hän katsoi että häneen suhtauduttiin rasistisesti = häntä syrjittiin. Lisäksi joku mielivaltaisesti käyttäytyvä nainen (Mummo?) pelotti häntä niin, että hän päätti lähteä ennen kuin hänet bännätään

Täh, syrjittiin internetin keskustelufoorumilla? Ei hyvää päivää sentään. Noh, kaikkea ei voi ymmärtää.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
tyson
Ööhh, saiko Ayla kenkää, vai lähtikö itse?

Aylahan on ollut poissa jo jonkin aikaa.

Kun foorumia alettiin moderoimaan niin lähti pois, Aylahan käsittääkseni vastusti tätä järjestelyä kuulemma. Sitten hänen Suomi-Ruotsi vitsimaaottelu Sillisalad ketju siirrettiin vapaaeen sanaan joka oli vissiin viimeinen pisara. Ja Simonahokin alkoi ahdistelemaan, en osannut arvata että olisi niin vakavaa.

Vierailija
Echi
borri317
No ei se ainaka enää oo arabi vaa ärsyttävä ruotsalaine.

Silti hän osasi kirjoittaa paremmin suomen kieltä kuin sinä. Sitä paitsi, hän oli suomalais-libyalais-ruotsalainen, jos tarkkoja ollaan.
Jos keskiarvosta katotaa ni mää kirjoti paremmi suomee. Puolet se teksteistä oli jotai ihme näppäimistö hakkaamis tekstii.

Vierailija

Ayla oli lähdössä jo vuosi sitten, turha siitä on mummoa syyllistää. En tiedä heidän kinasteluistaan, en ole seurannut.
Sen tiedän että mielummin panisin aylan kanssa (asiat järjestykseen mökilläni) kuin tekisin niin itse.

Vierailija
fenomenologi
Ayla oli lähdössä jo vuosi sitten, turha siitä on mummoa syyllistää. En tiedä heidän kinasteluistaan, en ole seurannut.
Sen tiedän että mielummin panisin aylan kanssa (asiat järjestykseen mökilläni) kuin tekisin niin itse.
Mitä tekisit ite?

Vierailija
borri317
Jos keskiarvosta katotaa ni mää kirjoti paremmi suomee. Puolet se teksteistä oli jotai ihme näppäimistö hakkaamis tekstii.

Enpä usko... Aylan kielitaito parani koko ajan, samaa ei voida sanoa sinusta!

Vierailija
Echi
borri317

Enpä usko... Aylan kielitaito parani koko ajan, samaa ei voida sanoa sinusta!

Ei parantunu. Kuuenneks viimenenki viesti on tommosta.
Ayla
Jag har min blogg och jag skriver på 2 forum i Sverige, på ett av dom ganska mycket. Och vi diskuterar ofta och mycket om invandrarpolitik. På ett av forumen är det moderatorerna som gör alla öppningar, vi får inte göra det själva. Och dom har börjat ofta göra trådar som handlar om invanringspolitik på något sätt. Så tiden går där.
Vierailija
borri317

Ei parantunu. Kuuenneks viimenenki viesti on tommosta.
Ayla
Jag har min blogg och jag.....

Heh, ehkäpä hän kirjoitti sen tahallaan ruåtsiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat