Miten vapauttaa lintu verkosta?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niih, mites? Miten kannattaisi ottaa pois ja turvallisesti ettei vahingoita lintua tai muuten aiheuta kärsimystä sille? Vai heitänkö kissalle? Se nytten kyhjöttää kompostin vieressä sotkeutuneena verkkoon. On aika tiukassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niih, mites? Miten kannattaisi ottaa pois ja turvallisesti ettei vahingoita lintua tai muuten aiheuta kärsimystä sille? Vai heitänkö kissalle? Se nytten kyhjöttää kompostin vieressä sotkeutuneena verkkoon. On aika tiukassa.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

No, jos et pian tee jotain, niin sitä ei tarvinne erityisesti heittää sille kissalle.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Barbaari
Voiko verkkoa leikata jos sitä ei saa muuten irti.

Se vaan on aika ohutta ja tiukkaa niin saksilla ei ole helppo ottaa irti, eikä tilannetta helpota se että se pyristelee kovasti kun ottaa siitä kiinni. Pakkokai sitä on yrittää vaikka työkalupakin pihdeillä leikata ne irti kun ei taida muutakaan tarpeeksi tarkkaa leikkuuvälinettä olla. Vielä se hengissä on, tosin liikkumatta, varmaan väsynyt tai sitten välttelee petojen huomaamista, kun etupihalla näkyikin se kissa mille mä aattelin ehkä heittää sen sille. Se nytten tuntuu olevan kiinnostuneempi jahtaamaan naapurin kissoja.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Lintuparka on otettava isomman verkonpalan kanssa irti ja sen jälkeen pöydän ääressä irroteltava loput. Varo ettei sille jää mitään silmukkaa kaulaan.

Meillä pääskynen tuli sisälle kun avasin ullakon oven parvella. Ja hakeutui sitten keittiön ikkunaan valoa kohti. Tarttui kärpäspaperiin siinä selkä kärpäspaperiin päin.

Oli siinäkin irrottelemista. Jäi sulkiin tahmaa ja mieleen jotta kovin on pieni eläin haarapääsky. Ei arvaisi kun katselee pääskyjen kurvailua vapaana. Hyvin lähti kuitenkin kiitämään kun sain irti kärpäspaperista.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Paul M
Lintuparka on otettava isomman verkonpalan kanssa irti ja sen jälkeen pöydän ääressä irroteltava loput. Varo ettei sille jää mitään silmukkaa kaulaan.

Meillä pääskynen tuli sisälle kun avasin ullakon oven parvella. Ja hakeutui sitten keittiön ikkunaan valoa kohti. Tarttui kärpäspaperiin siinä selkä kärpäspaperiin päin.

Oli siinäkin irrottelemista. Jäi sulkiin tahmaa ja mieleen jotta kovin on pieni eläin haarapääsky. Ei arvaisi kun katselee pääskyjen kurvailua vapaana. Hyvin lähti kuitenkin kiitämään kun sain irti kärpäspaperista.

Totta. Se lintu vaan karkasi puuliiterin alle kompostin taakse, ja sitä ei sieltä meinaa löytää sit millään. Noh, täytyy tässä sateen lakattua katella jos se tulis pois sieltä.

Uusimmat

Suosituimmat