Jokainen ihminen on laulun arvoinen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko näin?

Kommentit (7)

Toope
Seuraa 
Viestejä23156
Liittynyt23.7.2006

Minä valitsin neljä vaihtoehtoa.

Toki jokainen ansaitsee laulun, millaisen, on tietysti eri asia.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Joo.. ei.. eikun joo.. eikun ei.. muillakin näämmä vaikeuksia päättää.. Hyvä etten ole ihan joka asiassa yksin mielipiteineni.

Mitä sitä vois laulaa jollekin raiskarille, natsille tai kaappihomolle joka uhoo ottavansa homoilta luulot, tai jollekin pedofiilille joka hässi vauvoja ja sanoo että se on niitten omaehtoista.. On kait kaikilla ihmisillä sellaisia fiiliksiä jonkuntyyppisiä ihmisiä kohtaan että vois vaikka ampua jos sen vois tehdä niin ettei jää kiinni.

Periaatteessa kaikki syntyy viattomina ja vastasyntyneille ja pikkumuksuille vois laulaa kaikkea kaunista ihan vilpittömästi. Enkä minä usko että kukaan tahallaan elämäänsä ja itteensä pilaa.. joten kaikille pitäis löytyä laulu, hyvä laulu.

Sitten.. aina kuitenkin jostakin joku ryntäis pilliin kiinni ja alkais huutaa että mee *ttuun siitä, mitä siinä laulat idiootti..
Kaikkia ei voi ikinä miellyttää.. hm..

Vierailija

Lauluja voi toki tehdä ihan mistä tai kenestä vaan, ei se sinänsä kysy kohteen hyvyyttä sen paremmin kuin pahuuttakaan.

Pääasia on, että itse laulun tekeminen on aina positiivinen ja rakentava asia kuitenkin, vaikkei se mistään iloisesta asiasta välttämättä kertoiskaan

Uusimmat

Suosituimmat