Jos ei tykkää ryypätä ja irstailla ja kuitenkin..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

.. haluaa pitää hauskaa ja jos ei ole oikeastaan rahaakaan ja pitäis keksiä sellaista "nyhjää tyhjästä" kivaa niin mitä kaikkea vois tehdä?

Hassuttelu olis yks vaihtoehto.
Olen itse harrastanut näytelmäkerhoilua ja vaikka mitä nuorempana. Olin nuorisotyössä, politiikassa, ay-toiminnassa, järkkärinä discoissa. Olen harrastanut kasvimaahommia, mulla on ollut koiria.. Mutta nuorempana kävin kapakoissa ja siis totuin pitämään hauskaa hönössä.

Nyt olen miltei lopettanut ja mietityttää että mitä kaikkea muut ihmiset touhuaa, miten viihdyttävät itseään selvinpäin ja erityisesti kiinnostaa sellaisten vertaisten ajanvietteet joilla ei ole töyötä, ei ansiotuloja eikä siis käytössään rahaa huvitteluun?

Naiskentelu on tietysti yks kiva juttu mutta mun satunnainen "pano" asuu n. 200km. päässä enkä mä ole kiinnostunut irtosuhteista.

Kommentit (9)

Vierailija

Mä oon just virkannut kaks rastapipoa. Isoja. Toinen kävis vaikka verkkokassista.
Voihan siihen ommella sangat.. monitoimipipo.

Jos virkkais vielä hiukan isomman ja tekis sangat, siinä vois kanniskella uupunutta rastafaria joka on tötsytellyt liikaa heinää ja kävellyt päin seinää..

Vierailija

Aina voi menn' vaikka kirjastoon ja lainata ilmaisia kirjoja, elokuvia tai dokkareita. Hyvä keino huvitella on myös uusien liikuntamuotojen kokeilu. Voi vaikka heittää keihästä, työntää kuulaa tai hypätä pituutta urtsilla. Sitte voi kirjottaa paskaa tänne foorumilleki.

Vierailija
Pönni
.. haluaa pitää hauskaa ja jos ei ole oikeastaan rahaakaan ja pitäis keksiä sellaista "nyhjää tyhjästä" kivaa niin mitä kaikkea vois tehdä?

Hassuttelu olis yks vaihtoehto.
.

En ehdi nyt lukea pitemmälle.

Voi lähteä ulos. Se on yllättävän jännittävää ja hyödyllistä. Lisäksi voi tavata kamuja. Näin kesäisin suosittelen erilaisia pihapelejä, kuten shakkia. Rannalle meno ei maksa mitään. Siellä voi pelata lentistä. Puhdas pötköttelykin on aivan liian aliavostettua. Lenkille meno on huippuidea aivan kuten uimaan meno.

Toisaalta jos ei ole rahaa, niin...
Voi katsella näyteikkunoista asioita, joista voi sitten haaveilla nukkumaan mennessä. Autokaupoissa voi neuvotella autokaupoista ja purkaa sitten kauppa viime hetkellä vedoten esimerkiksi myyjän huonoihin tapoihin, jne.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27001
Liittynyt13.5.2005

Anteeksi, että avaudun tähän ketjuun, mutta eilisestä asti olen liikkunut samoilla silmillä oluen voimalla. Saapas nähdä kuinka pahoillani olen nukkuessani tämän jälkeen.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Aika kuluu rattoisasti mm. kirjaston tietokoneen ääressä sekä verkkoon että verkotta kirjoittaen ja kuvia käsitellen. Jos televisiooni-masiina on hankittu ja ajantasaistettu, niin vähävarainenkin voi päästää osan aivosoluistaan vapaalle ja rentoutua TV-yhtiöiden tuotoksia katsellen. Tämä puuha ei toki aina käy rentoutumisesta - saattaahan kelvoton ohjelma toimia katsojansisäisen Känkkäränkän unilukkarina, eikä kiukku taida sopia yhteen rentoutuneisuuden kanssa. Joutilas evp. voi sitten kuluttaa aikaansa yrittäen ottaa yhteyttä ohjelmapäivystykseen valivalittaakseen ala-arvoisista TV-ohjelmista, joiden seuraamisesta veloitetaan suolaiset rahat...
Ulkoilu imaisee harrastajansa kukkarosta yleensä vain siedettävän rahamäärän; ulkoillessaan inehmo voi myös tavata vertaisiaan, joiden kanssa hänellä on tilaisuus vaihtaa mielipiteitä vaikkapa TV-ohjelmien tasosta.
Kaikkinaisiin maksuttomiin kilpailuihin on myös kiva osallistua, ja jos osallistuja on kisanmukaisesti kyllin taidokas tai edes onnekas, niin hän voi jopa hyötyä harrastuksestaan rahallisesti. (Tosin tosi vähävaraisen saamat tämäntyyppiset hyödyt saattavat päätyä hänen kotikuntansa tai KELAn aarreaittaan - monien sosiaalietuuksien suuruushan riippuu olennaisesti saajansa muista tuloista.)
Käsistään kätevä voi loihtia mitä merkillisimmistä ja ainakin lähes ilmaiseksi saatavista aineksista vähintään käyttö- ja kenties jopa taide-esineitä. Joutilaan aikaa kuluu, ja toisinaan aikaansaannoksetkin lämmittävät tekijän sekä tämän ympäristöläisten mieltä.

Vierailija
-:)lauri
Anteeksi, että avaudun tähän ketjuun, mutta eilisestä asti olen liikkunut samoilla silmillä oluen voimalla. Saapas nähdä kuinka pahoillani olen nukkuessani tämän jälkeen.

Ei ole pakkoa olla absolutisti.
Harvat juo jatkuvasti. Mä otan välillä ööliä. Silti jää paljon aikaa olla selvinpäin.

Uusimmat

Suosituimmat