Miksi Savor ei kirjoita?

Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Katsoin Etsi-toiminnolla Savorin tekemisiä ja huomasin miehen käyneen palstalla viimeksi lauantaina 19.7.2008. Viimeisin viestinsä on kuitenkin jo huhtikuulta kuluvaa vuotta (mikäli viestit näytetään aikajärjestyksessä).

Oletkos kyllästynyt vakuuttamaan meitä vai mistä johtuu vaitiolosi?

Kommentit (8)

Vierailija

Kun on kertonut jonkin asian jo tuhansia kertoja, se varmaan riittää. Savorilla on oma foorumi, käy katsomassa kirjoitteleeko hän siellä.
Savor on poistettu tiedefoorumista ainakin 5 kertaa jankutuksen takia, saman asian toisto jokaisessa viestissä on häiriköintiä.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Näkyi olleen savor tänäänkin paikalla, mutta hionee kynäänsä edelleen. Tietenkin savor on syyllistynyt siihen, mistä fenomenologi häntä syytti, mutta olen silti kiinnostunut vaikenemisensa syystä.

Ärhäkät moderaattoritko ovat saaneet miehen aisoihin...

Vierailija

Enhän minäkään tänne enää juuri kirjoittele. Seuraan kyllä päivittäin. Eihän Aylakaan kirjoittele, paitti olikos se tänäään kommentoi mode-mummon juttuja. Harmi sinällään. Molemmat ovat aika mielenkiintoisia kirjoittajia.

Savorin teorioissa on kyllä sellaista "Havukka-ahon" ajattelijan tyyliä, että laittoin aikoinaan todella miettimään. Uskalsi ja uskaltaa edelleen kyseenalaistaa. No kaiken teoriaa siitä ei kuitenkaan kehittynyt.
Tympiihän se tietenkin ketä tahansa, kun aina jokainen hänen teoriansa tyrmätään suoralta kädeltä.

Onhan monet muutkin aktiivikirjoittajat hiljetäneet tahtia. Carter, Snaut jne. Jotuuko sitten siitä, että ei ole oikein mitään järkeviä aiheita ei tuoda esiin.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Lassi
Enhän minäkään tänne enää juuri kirjoittele. Seuraan kyllä päivittäin.

Kirjoitit tiistaina kolmesti, maanantaina seitsemästi, sunnuntaina...

Vierailija
Sepi
Lassi
Enhän minäkään tänne enää juuri kirjoittele. Seuraan kyllä päivittäin.

Kirjoitit tiistaina kolmesti, maanantaina seitsemästi, sunnuntaina...
Aivan, mutta katopa keski-arvoa. Keski-arvo ei nyt kerro juurikaan mitään, koska kirjoittelu on monilla kausiluonteista. Koska en tiedä oikeastaan mitään tiede-asioista niin kirjoittelen sitten tälläisille huuhaa ketjuihin Vaikka et sinäkään tänne paljon kirjoittele search.php?author_id=260&sr=posts Pidithän pitkän tauonkin.

Tässä ketjussa ei ole kyse minun kirjoituksista, vaan Savorin

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Lassi
Tässä ketjussa ei ole kyse minun kirjoituksista, vaan Savorin.

Jep; edelleen ihmettelen moottorikynän hiljaisuutta. Olisiko epäilyksen siemen sittenkin alkanut itää savorissa?

Vierailija
Sepi
Lassi

Jep; edelleen ihmettelen moottorikynän hiljaisuutta. Olisiko epäilyksen siemen sittenkin alkanut itää savorissa?
Juuh. Olen itekin sitä ihmetellyt. Ei ole laittanut mulle enää edes yksityispostia

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Lassi
Sepi
Lassi

Juuh. Olen itekin sitä ihmetellyt. Ei ole laittanut mulle enää edes yksityispostia

Mulle on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat