Multa on tarkoitusperät hukassa

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko näkynyt?

Sivut

Kommentit (24)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Kun tarpeeksi miettii ei mitään tarkoitusperiä loppujen lopuksi olekaan. Ihmiset pyrkii onneen, mutta miksi? Vain koska ei ole muutakaan tekemistä. Aivot käskee tekemään niin, evoluution tuotosta moinen. Sitten kuollaan ja kaikki unohtuu, samantekevää miten eli. Ihmiset on oikeastaan aika hassuja ja naiiveja kun kuvittelevat että elämällään olisi jokin tarkoitus tai merkitys.. ei siitä kyllä voi syyttäkään, mitäpä muutakaan me täällä voitaisiin tehdä kuin panostaa omaan elämään ja katsoa mitä käy.. mutta silti hassua.. ihmiset niin vakavissaan..

くそっ!

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Jaa jutuissa, no sitten.. hyvä kysymys. Olen kai itsekin miettinyt samaa. Ota tarkoitusperäksesi vaikkapa oman tiedon kartuttaminen asioissa joista haluat syystä tai toisesta tietää. Jos haluat muuten vaan jutustella niin yksi voisi olla muiden käytöksen analysointi ja tarkkailu uteliaisuudesta tai jotta ymmärrät ihmisiä paremmin voidaksesi käyttää heitä hyväksesi salaa kuin psykopaatti. Silloin sinun ei tarvitse välittää edes otetaanko juttujasi vakavasti, sekin on eräs ilmiö jonka panet vaan merkille ihmisistä.

くそっ!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

En ala uutta ketjua aloittamaan kun vanhassakin on tilaa. Tipahdin tossa vaan vähän. Kävin lääkärillä ja se kirjoitti sairauslomaa ja pari reseptiä. Ja antoi ajan psykiatrille. En oo viikkoon jaksanu paljoo kirjoitella. Nyt pitää saada pää ehjäks.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei se näin ehjiä. Tai voi ejiätäkin. Mä olen aivan huumeessa tuijottanut ruutua kohta viikon. Mutta töitä en oo tehny enkä juopotellu.

Jotenkin mä ymmärrän jotenkin näitä juttuja täällä paremmin nyt. Olo on samanlainen kuin silloin kun pilvi alkaa haihtumaan päästä. Hieman tukkoiset aivot, mutta ajatus kulkee. Onneks olen turvallisessa paikassa.

Lupasin isukille että pistän saunan lattialämmityksen pelittään mutta en sitten tiedä viittinkö mennä sähkökaapile hihittelemään.

Kyllä tämä tästä. Pitäis kirjoittaa entiselle tyttöystävälle postia kun se on reissussa ja kyseli vointia. Mulla on sitä ikävä.

Mun hiki haisee omituiselle.

Huomenna mennään miksaan demonauha loppuun. Sitten se on valmis.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty

Mun hiki haisee omituiselle.

Huomenna mennään miksaan demonauha loppuun. Sitten se on valmis.

Käytä deodoranttia.

Linkitä se demo tai tsydeemi sit tänne palstalle.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Rakas Mestari joka ratsastastelet aasilla jokaisen Jumalan lapsen pään sisässä, anna CE-hyväksytyn sallia sydämmensä porttien avautua sinun rauhallesi.

Erityisesti pyydän että kosketat häntä ja hänen lerssiään että hän saisi kirkkauden väristä silmävoidettaa silmäänsä että hän näkisi kaiken niinkuin sinä näet, totisesti vanhurskaan syntien sovittajan myöhempien aikojen pyhien epätäydelleisen Jeesuksen nimessä joka muutti veden viiniksi ja joka opetti että viinin juominen on syntiä, pyydämme kevyttä tekopyhää henkeä laskeutumaan CE-hyväksytyn korvien väliin.

-

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

ce-hyväksytty tyhjennä sinäkin pääsi maallisista ajatuksista tuijottamalla ruutua entistä voimakkaammin vaikka tribal wars selainpelin avulla. suositeltavaa ajankulutusta ja onnellisuuden hankintaan. mikä parasta tässä maksullisessa netissä perus pelaaminen ei maksa mitään.

toisen polven pilkkuvirhe

syytinki
Seuraa 
Viestejä8910
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
Onko näkynyt?

Näitä tarkoitusperiä sattuu silmiin silloin tällöin. Nytkin on menossa valtion budjetin väsäys. Kovasti on tarkoitusperiä.

Elikkä, jos haluat tarkoitusperäsi löytää olisi hyvä jos kertoisit, missä - noin suurinpiirtein - ne hukkasit ja minkä oloisia olivat. Karvaisia, värisiä, pitkiä, paksuja, jne.?

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

En usko, että ne on täällä pitkään lojuneet. Joku on ottanut ne. Onko kukaan kirjoittaja vaikuttanut siltä, että hänellä olisikin sinun tarkoitusperäsi? Kyllähän täällä muutama älykäs ja hauska tyyppi on...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Siinä voipi henkilöllisyys paljastua.

Ei se mitään. Ei me kummiskaa kukaa tunnista sua kaduilta. Etkä sie ny niinpaljoo ole hölmöilly täällä, että tarvitsisi hävetä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat