AMD-prossuista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei,
mulla onkin nurkassa toimiva kone, jossa on AMD Opteron 850-suoritin.

Pitääkö todella paikkansa tämän linkin tiedot:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=14765

Hinta: 2318,90 euroa

Kommentit (6)

Vierailija

Hinta pitää paikkansa.

Todellinen arvo esim jollekin pentti peruskäyttäjälle myytynä käytettynä on 40eur

Vierailija

Siinäpä vasta mainio sijoituskohde. Pitääkin pistää heti tilaukseen ainakin kymmenen tuollaista, kun ei niitä kauaa tuolla hinnalla saa.

Muistin hinta voi oikeastikkin muutaman kuukauden ajaksi nousta, mutta sekinkin käyttäytymiseen perehtyminen vaatii aika paljon ainakin aikaa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Käypä arvo tollaselle taitaa olla luokkaa 5 EUR. Kaupalle jäänyt varastoon, niin koettavat toki myydä. Joskus tilanne onkin sellainen, että hajonneen komponentin tilalle on äkkiä saatava toimiva ja hinta saattaakin olla kokonaisuuden huomioonottaen jollekin jopa edullinen.

Itse sain toistakymmentä vuotta sitten vanhan MikroMikko I:sen kiintolevyllä ilmaiseksi. Laitettiin kaverin kanssa hesariin se myyntiin ja saatiin se myytyäkin 10 000 mk:lla. Yrittäjä oli erittäin tyytyväinen - sillä vanhalla rikkoontuneella koneella oli käytännössä koko firma ja nyt systeemit saatiin taas toimiviksi.

Vierailija
humoris_causa
Hinta pitää paikkansa.
Todellinen arvo esim jollekin pentti peruskäyttäjälle myytynä käytettynä on 40eur

Suoritin on HP-proliant palvelimille optimoitu, joten koska mulla on supersuorittimia nurkissa lojumassa, mutta ei yhtään järjestelmä-, videokameraa tai läppäriä, niin...

Vierailija
mensaani

Suoritin on HP-proliant palvelimille optimoitu, joten koska mulla on supersuorittimia nurkissa lojumassa, mutta ei yhtään järjestelmä-, videokameraa tai läppäriä, niin...

... voit rakentaa supertietokoneen.

Uusimmat

Suosituimmat