Tietsikka viirukset.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Multa löytyi eilen kun avasin ohjelman niin avast! valitti että se on viirus. Sitten poistin sen tiedoston ja sitten tsekkasin sen manuaalisesti sen kansion missä se aiempi viirus oli niin toisestakin exestä löytyi viirus. Heitin sitten koko kansion roskiin. Molemmat oli win 32 viiruksia. Tai ainakin tossa kuvaruudun alapuolella luki että se oli semmone.
Miten on mahdollista kun olen joskus aiemmin tsekannut sen kansion, niin ettei siellä ollu viirusta? Ja se ohjelma oli ties miten kauan ollu jo mulla.

Tänään tein nopean viirustutkauksen kokokoneelle ja löytyi kaksi viirusta lisää c:\ asemalta ja molemmat oli myöskin win 32 viiruksia. Levittiköhän noi viirukset sitten sen siihen ohjelmaankin mistä eilen löytyi?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (5)

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005

Joo Antivir on kanssa muutaman päivän löytänyt viruksia 90-luvun arkistosta. Eli vääriä ilmoituksia tullut reilusti. Onkohan virustorjuntamarkkinoilla joku virus tunnistus algoritmi taas jakelussa, joka sopii joka toiseen ohjelmaan. Näitä vääriä detectointeja putkahtelee silloin tällöin.

Virustorjunta ohjelma ei ole totuus, vaan ehdotelma mahdollisista viruksia.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

Vierailija

mitä virukset on ikinä teille tehnyt?
ne on yliarvostettuja.
niistä vaan puhutaan että ne ois pahoja mutta ei ne oo
rahanteko keino vaa

Vierailija
nuubi
ne on yliarvostettuja.
rahanteko keino vaa

Älä nyt sentään paskaa puhu, suurin osa on hyvinkin vittumaisia tekeleitä, poistavat tiedostoja, sotkevat järjestelmän tai muutn aiheuttavat hämminkiä tai vastaavaa.

Ja sekö ei ole pahaa että se virus kryptaa tiedostosi ja haluaa rahaa tekijälleen salausavainta vastaan?

Onneksi käytän jotakin muuta käyttöjärjestelmää, niin ei tartte rassata päätään näidenkään ongelmien kanssa

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
nuubi
ne on yliarvostettuja.
rahanteko keino vaa

Eihän ne kaikki kovinkaan pahoja ole, mutta kuiteskin tällä koneella maksetaan laskujakin niin kyllä sillä on aika väliä että onko koneella viiruksia vaiko ei.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat