Selittämätön ilmiö

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä teille outo ja selittämätön ilmiö. Olen huomannut, että vaikka kuinka yrittäisin olla väärässä, niin olen kuitenkin aina oikeassa. Onko minussa jotain vialla kun olen niin hyvä? Kaikki mitä teen, onnistuu aina! Lisäksi olen huomannut että kun minä olen oikeassa, niin kaikki muut ovat pääsääntöisesti aina väärässä? Mistä tämä johtuu? Onko minulla vaan paremmat geenit kuin muilla, vai onko minulla yliluonnollisia lahjoja?
Onko joku muu palstalainen huomannut tälläisiä henkisiä kykyjä?

Kommentit (13)

Vierailija

Tässä teille outo ja selittämätön ilmiö. Olen huomannut, että vaikka kuinka yrittäisin olla väärässä, niin olen kuitenkin aina oikeassa. Onko minussa jotain vialla kun olen niin hyvä? Kaikki mitä teen, onnistuu aina! Lisäksi olen huomannut että kun minä olen oikeassa, niin kaikki muut ovat pääsääntöisesti aina väärässä? Mistä tämä johtuu? Onko minulla vaan paremmat geenit kuin muilla, vai onko minulla yliluonnollisia lahjoja?

Vierailija
Weird'Os

Vain sinussa ja olemme keskustelleet aiheesta laajalti.

Vierailija

Olisiko vain niin, että sinulla on käynyt hyvä tuuri?

Onhan se vain jotain alle 1% mahdollisuus, mutta se ei tarkoita, että niin ei voi käydä.

Vierailija
peippo
Olisiko vain niin, että sinulla on käynyt hyvä tuuri?

Onhan se vain jotain alle 1% mahdollisuus, mutta se ei tarkoita, että niin ei voi käydä.

Minulla oli jo syntyessä 100% todennäköisyys tulla näin viisaaksi kuin mitä nyt olen. Teillä muilla todennäkösyydet ovat kuitenkin huomattavasti pienemmät. Olet siis väärässä!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Weird'Os
TERÄS NALLEPUH
Weird'Os
Minulta voi kysyä mitä vaan, niin saa aina oikean vastauksen.

Vastaa sitten tähän kysymykseen:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=32043

Vastaus on ettei minua kiinnosta, eikä isotooppejakaan kiinnosta kyseinen ongelma ja tästä syystä isotoopit käyttäytyvät arvaamattomalla tavalla.[/quote]
Aijaa nytten selkis. Kiitoksia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Weird'Os

Ok. Miten saisin kotiteatterisetin toimimaan, tai siis kun on neljä kaiutinta, ja tuo pääboksi josta lähtee johtoja.. niin siinä pääboksissa on reiät etukaiuttimille ja takakaiuttimille ja lisäksi joku keskikaiutin jota en kuitenkaan aio käyttää nyt. Sitten siitä lähtee kolme johtoa jotka pitäisi laittaa tietokoneeseen kiinni. Yksi noille etukaiuttimille, yksi takakaiuttimille ja yksi subbarille. No, koneessani on tuo äänikortti ja siinä on monta reikää, mutta vain yhdestä tulee ulos signaalia, muut ovat ihan mykkiä. Eli ei nyt toimaa, kolme johtoa ja vain yksi paikka.. onko asetuksissa jotain vikaa vai onko tuo äänikortti paskana? Miten tämä pitäisi tehdä?

くそっ!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Ronron
Weird'Os

Ok. Miten saisin kotiteatterisetin toimimaan, tai siis kun on neljä kaiutinta, ja tuo pääboksi josta lähtee johtoja.. niin siinä pääboksissa on reiät etukaiuttimille ja takakaiuttimille ja lisäksi joku keskikaiutin jota en kuitenkaan aio käyttää nyt. Sitten siitä lähtee kolme johtoa jotka pitäisi laittaa tietokoneeseen kiinni. Yksi noille etukaiuttimille, yksi takakaiuttimille ja yksi subbarille. No, koneessani on tuo äänikortti ja siinä on monta reikää, mutta vain yhdestä tulee ulos signaalia, muut ovat ihan mykkiä. Eli ei nyt toimaa, kolme johtoa ja vain yksi paikka.. onko asetuksissa jotain vikaa vai onko tuo äänikortti paskana? Miten tämä pitäisi tehdä?

Mitä reikiä ne äänikorttisi reijät on? Siis tukeeko äänikorttisi monikanava ääntä? Jos niin on, pääset kyllä muuttamaan kanavien asetuksia.

Vierailija

Oletko hyvä unohtamaan asiat joita et hallitse? Jätätkö huomiotta itsellesi ylivoimaiset asiat? Kiinnostavatko sinua vaikeat vai helpot asiat? Oliko toissa päivä kahdella jaollinen?
Miksei aina voi olla perjantai? Miksei?

Uusimmat

Suosituimmat