Miksi naiset testaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen mies.
Mulla oli tänään syntärit.
Tyttöystävä lähetti feikkiviestin siskonsa välityksellä jossa nainen toivotti hyvää syntymäpäivää ja väitti kaipaavansa.

Tyttöystävä tuli kuitenkin todella iloseksi kun näytin hälle viestin ja ihmettelin...

Miksi naiset testaa?
Itselle tämä kuulostaa täydeltä paskalta.

Kommentit (10)

Vierailija

No aika lapselliseltahan tuo kuulosti. Luultavasti tyttöystäväsi on joko epäluuloinen/-varma suhteestanne. Onko siihen syytä teidän suhteessa, sen tiedät sinä. Voi myös johtua tyttöystäväsi aiemmasta huonosta kokemuksesta parisuhteessa (tullut petetyksi). Luulen, että kaikki mustasukkaiset henkilöt testaavat toista osapuolta jollain tavalla.

Vierailija
Suppi
No aika lapselliseltahan tuo kuulosti. Luultavasti tyttöystäväsi on joko epäluuloinen/-varma suhteestanne. Onko siihen syytä teidän suhteessa, sen tiedät sinä. Voi myös johtua tyttöystäväsi aiemmasta huonosta kokemuksesta parisuhteessa (tullut petetyksi). Luulen, että kaikki mustasukkaiset henkilöt testaavat toista osapuolta jollain tavalla.

Mä oon jo 43 nyt.
Vaimo on 29.
Mulla on "rupinen" menneisyys ja monia asioita takana.

Oletettavaa on että vaimo ei usko edellisiin puheisiin.

Vierailija

Teillä on aika iso ikäero siinä mielessä, että oot ehtinyt varmaan kokea monenmoista vaimoosi verrattuna. Sekin voi vaikuttaa.. who knows. Mikset kysy vaimoltasi?

Vierailija
Suppi
Teillä on aika iso ikäero siinä mielessä, että oot ehtinyt varmaan kokea monenmoista vaimoosi verrattuna. Sekin voi vaikuttaa.. who knows. Mikset kysy vaimoltasi?

Kaikki mut täällä kotikylillä jo tuntee...KAIKKI...MUTTA ne ei teidä mun menneisyyttä.

Joo, oon nähny tuhannen pimpsaa enempi kun mun vaimo diggejä...

Nää on lähtökohdat josta pitää aloittaa.,

Vierailija
Shriek
Mitäs oot tommonen isomunainen Rapsutin, kaikki haluaa testata sua.

Ihmetelly oon miks emäntä haluu pitää sitä koko aika kädessä.
Se väittää et se haluu puristella sitä vaaan hyvän yön "suukoks". En mä tiedä. Nukkuu kuulemma paremmin...

Vierailija
tiäremiäs
Rasputin on näköjään mua 20 vuotta vanhempi

Kyllä sä sen jo tiesit aikasemminkin.

Nyt mulla on vapaapäivä.
Otan kaljaa tänäään.
Yleensä en enää ota kaljaa.

Myin talon ja vuokrasin toisen.
Ihan ok syntymäpäivälle, vapaapäivälle.

Uusimmat

Suosituimmat