Tuubaiset monologit tänne, kiitos!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Puhukaapa jotain.

Juon juuri erittäin hyvää punaviiniä. On mukavaa, että kerrankin random kokeilu tuotti tulosta ja kun vielä sijoitin hieman extra eurojakin tähän pulloon.

Edit:

Edelleen hyvää punkkua... ja kello on jo 23:15. Qstock on paska festari, sinne en aio mennä. Viime vuonna oli paremmat artistit, mutta viime vuonna ei ollut rahaa.

Edit:

HYvää viiniä oli. Nam.

Sivut

Kommentit (23)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mitä tänne pitäisi puhua?

NO JEE!! Kohta alkaa 5 salaisen kansion putki. Eilen oli siinä pelottavia jaksoja. Oli uhfojakin. Pistin nauhottamaan kaksi viimeistä jaksoa kun en viitsi kovin myöhään valavoo.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Pistin nauhottamaan kaksi viimeistä jaksoa kun en viitsi kovin myöhään valavoo.

Ota hunajalla sokerihumala.. sit jaksaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Shriek
TERÄS NALLEPUH
Pistin nauhottamaan kaksi viimeistä jaksoa kun en viitsi kovin myöhään valavoo.

Ota hunajalla sokerihumala.. sit jaksaa.

Joo, mutta taidan silti jättää huomiseksi ne jaksot..tai saas nährä. Parhaan kuuloiset jaksot näyttää olevan viimeisenä.

NYYYYYYYYYYYYT SE ALKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Taino se alko jo pari minsaa sit.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Saako tänne laittaa tuuban jälkeisiä krapulaisia monologeja? Vai onkse liian offtopiccii? Pitää vissiin tilata pizza...

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
SAMAEL
Tuuba on sekä hieno että sangen jalostunut instrumentti.

BWAAAT!!!1! BWAAAAATT!!!11!

[size=50:gij5aawb](eritoten noi äänitehosteet...)[/size:gij5aawb]

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Saako tänne laittaa tuuban jälkeisiä krapulaisia monologeja? Vai onkse liian offtopiccii? Pitää vissiin tilata pizza...

No, jos olet vielä tuubassa krapulassakin niin mikä ettei. Yleensähän on niin, että promilleja saattaa vielä veressä olla. Toinen tärkeä seikka on se, että viestien pitää olla yksinpuheluita eli ei vastauksia muiden jorinoihin....

...puhuinko minä juuri jollekin?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Se tyttö ei välitä minusta.. olen hänelle yksi random kaveri jolle jutellaan kun on tylsää eikä muuta tekemistä.. itse pidän hänestä suuresti, ystävänä ja.. voitaisiin olla ystäviä.. edes.. muttakun ei.. en merkitse hänelle mitään.. haaveilin että lähdettäisiin reissuun kiertelemään maailmaa ystävinä. Se olisi jopa parempaa kuin seurustelu, ystävyys, niin että kuitenkin salaisia seksuaalisia tunteita siellä alla piilossa joita ei myönnä.. kumpikaan.. thats the man's käsitys of true friendship.

Muttakun ei, pelottaa ja järkyttää ajatus että olen hänelle samanlainen kuin jotkut minulle. Kun asiaa miettii.. maailma on julma ja karu, niin kylmä. Kukaan ei pidä huolta siitä että jokainen saa osuutensa onnesta tai mistään. Kaikki vaan tapahtuu miten tapahtuu, eikä itkeminen auta paskaakaan. Sellaista se on. Ja kun sen kunnolla oivaltaa.. se herättää jopa ihailua.. jonkinlaista kummallista ihailua, rispektiä, mielihyvää.. ehkä luulen että minua kuvataan.

くそっ!

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
mallas
Hauskat kamut inspiroi silmittömään nauruun. Mun veljet ja fatsi on semmoisia että aina saa nauraa niin että vatsaan sattuu. Takuujuttu. Sitten on onneksi siunaantunut myöskin semmoisia kamuja ja naisystäviä... Hitto oikeastaan olen aika onnekas tyyppi Ehkäpä on vain valikoitunut sellaisia elämän varrella? Seuraan hakeutuu kaltaisia.

Minäkin haluaisin olla hauska. Sellainen että seurani tekisi ihmiset onnelliseksi. Saisi nauramaan oikein tosissaan. Muistan kun joskus pienenä oli meillä ystävä nimeltään Jaakko ja hänen ja kaverinsa Saulin jutut saivat minut nauramaan hysteerisesti. Ajatella.. me olimme veljesten kanssa varmaan siinä 3, 5 ja 7 vuotiaita ja nuo Jaakko ja Sauli taisivat olla melkein 18, en tarkkaan tiedä mutta sellainen käsitys jäi. Ihan pitkiä ja aikuismaisia nuoria miehiä, ja jaksoivat hengata meidän kanssa. Isoveljelläni oli varmaan sellainen vaikutus.. jotenkin sosiaalinen tyyppi.. mutta mitä helvettiä oikeasti.. kaikki rispektini heille, sankareilleni, joita edelleen mietin, itse 18 vuotiaana. Kunpa tapaisi vielä joskus.. eivät varmaan enää muista meitä.. termi "hyvä tyyppi" rinnastuu mielessäni aina Jaakkoon..

くそっ!

Vierailija
Ronron
mallas
Hauskat kamut inspiroi silmittömään nauruun. Mun veljet ja fatsi on semmoisia että aina saa nauraa niin että vatsaan sattuu. Takuujuttu. Sitten on onneksi siunaantunut myöskin semmoisia kamuja ja naisystäviä... Hitto oikeastaan olen aika onnekas tyyppi Ehkäpä on vain valikoitunut sellaisia elämän varrella? Seuraan hakeutuu kaltaisia.

Minäkin haluaisin olla hauska. Sellainen että seurani tekisi ihmiset onnelliseksi. Saisi nauramaan oikein tosissaan. Muistan kun joskus pienenä oli meillä ystävä nimeltään Jaakko ja hänen ja kaverinsa Saulin jutut saivat minut nauramaan hysteerisesti. Ajatella.. me olimme veljesten kanssa varmaan siinä 3, 5 ja 7 vuotiaita ja nuo Jaakko ja Sauli taisivat olla melkein 18, en tarkkaan tiedä mutta sellainen käsitys jäi. Ihan pitkiä ja aikuismaisia nuoria miehiä, ja jaksoivat hengata meidän kanssa. Isoveljelläni oli varmaan sellainen vaikutus.. jotenkin sosiaalinen tyyppi.. mutta mitä helvettiä oikeasti.. kaikki rispektini heille, sankareilleni, joita edelleen mietin, itse 18 vuotiaana. Kunpa tapaisi vielä joskus.. eivät varmaan enää muista meitä.. termi "hyvä tyyppi" rinnastuu mielessäni aina Jaakkoon..

Tuosta tuon niin hyvin näkee, pitää olla oikea porukka.

Esimerkki minusta ja työtovereistani: stereotyyppiä: nuoria miehiä,vaaleansiniset kauluspaidat+farkut, henkilökortit kaulassa, kasvissyöntiä, ED, Battery, Kahvi = kovimmat käytetyt aineet, silmälasit naamalla, piiiiiitkät hiukset ponnarilla, lievää autismia havaittavissa, ajatukset syvällä Ceessä... Mutta noi siis lähestulkoon loukkaantuu jos aikoo jotain humoristista esittää! Pari kertaa olen illanviettoa järkännyt, mutta mitäpä niissä: joku kysyy: "mitä koodaatte vapaa-ajalla?" ja sitten loppuilta jatkuukin vertaillessa erilaisia 3-5 -kirjaimisia käsitteitä. UAAAH!!!!!!!

Vierailija

Kiitos Ronron teksteistöäsi! tää on todellakinkänninen monologi enkä jaksa välittää kirjotusasusta tai mistään muustakaan... Kiitos Ronikka tosiaan ku... välillä on niin erilaista. erilaista ku mitä myleensä on. miten voi sanoa tai tehdä jotain?en tiedä...kuinka kilpailla tässä yhteiskunnassa semmosten kanssa joilla on diagnoosi? vittu piitäs ollapaeria jakynä että vos kirjottaa oijkeesti.. kuinka kilpailla semmosten kanssa jokka saa sitä apua? mutta ite on yrittäny kautta rantain vihjailla että eei oo helppo jkellän. en tiijä vittuturhan ruikutusta, luonnonvakinta toimii, en oo niin heikko että tappasin itteni, vittusisua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutta en jaksa enää!!!!!! ja siette3 kyu olis apua tarjolla, jota ei oo okskaan ollu, ni vaan mun veli ymmärtää, eikä sekään ymmärrä... olinn niin n vitun hajalla sillon ku mun isä koitti tappaa ittesä viime jouluna ja sittte se PASKA meni yrittään semmosta ja vbielö semmosiilla keinoilla milä ei ees saa henkee TODELLA pois iteltään, nii oli vähac loukkaus mua kohtaan. vittu jos meinat ni oo sitte tosissaas ees!!!!!!!!!!!! vittuako leikit jos mää oon sun kans jakasanu saatan a viistoista vuotta ni koita perkele kamppailla tai jos mmet keekoillen ni tee se ainaki tosissas!!!!! mää en jaksa enä tätä elämää!!!!! sillomn halusin tappaa oitteni muttas sitte en enää. ko aattelin että se on heikkoja varten mutta miten se oikeen mennee, eiko jokaisella oo oikeus päättää omasta elämästään? miks mun pitää elläää tätä muita varten ku ei nekäänn oo KOSKAAN!!!antanu mulle mitään eväitä elämään. miks mun pitää olla se joka pitää muita pystyssöä? miks kukaan ei piä mua pystyssä?? ja miks musta tuntuu luonnolliselta se että mua ei VITTU AUTETA!!!!!!!!! jokainen on tullu tänne kantaan oman taakkasa ja sen kanssa ei tartte vittu 0pelleillä meillon se risti jota me kannetaan tai sitte ei mutta ohan se ruikuttaminen homnojen hommaa!!!!!!!! jos et pysty kestään ni vejä ittes kiikkuun ja sillä selevä. LUONTO KARSII HEIKOT! ME EI TÄÄLLÄ VITTU VALITETA!!!!!!!!!!! en tiijä, joutaa poies.........ahistaa!! kirjotin tän syämmestä mutta en uskalla postaa teen avattaren japaan sen nimiin, kiitos ku kuuntelitte vituu miten etiäppäin?? ahistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ahistanu jo 12 vuotta mutta ei voi pukee sanoiksi ku ei mulla oikeewsti oo mitään vialla. vittu jos en tapåa itteeni ni sitte kaekki muut mutta en tapa itteeni ku perhe ei selviäis ilman mua...... mikä siinä on ettei voi elää omaa elämäänsa ja jättää kaikkee paskaa taakseen`? mikä siinä on että tuntee velvollisuutta semmmosta entiteettiä kohtaan jolta ei oo koskaan mitään saanu?? miks pitää kärsiä ko ei oo mitään kärsittävää mitään sinällään paskaa miks eivoi vaan antaa menneitten olla menneitä?t miks ei voi vaan jättää kaikkee paskaa taakseen? ja ko siellä ei ees oo ollu mitään epänormaalia tai vitustrako minätiijjän mikä on normaalia ja mistä ihminen voi kärsiä ja mistä ei!!!! vittu se kärsiminen ja menneitten kaivelu on vaan luonteen heikkoutta!!! ottakaa friikit malliaa! näin sitä vaan taisteollaan ja menestytään ilman mitään hämminkiä!!!!!!!! SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Ooon pitkästä aikaa tuubas. Kalja maistu ja... jojojojoooo.
:S

Vitutti pizeriakaupungin l'hin pizzeria ei ollu auki. Ruisleiv'll' oli v'nkaydyttava. >SS :I

Vittu t't' oulua....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat