Oletko nähnyt aaveen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä voi lukea ja kuunnella mielenkiintoisia tarinoita kohtaamisista henkimaailman olentojen kanssa. Esimerkiksi Turun vanhan kirjaston kellarissa häärii jonkun kuolleen kirjastotädin haamu.

Kommentit (7)

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006
Ilmateur
Täällä voi lukea ja kuunnella mielenkiintoisia tarinoita kohtaamisista henkimaailman olentojen kanssa. Esimerkiksi Turun vanhan kirjaston kellarissa häärii jonkun kuolleen kirjastotädin haamu.

Ensinnäkin, sivut on toteutettu aika vaikeasti. Vaatii tietynasteista homehtuneisuutta edes jatkaa tämän threadin lukemista...

Olen aikoinani työskennellyt Turun vanhassa kirjastossa ja ainoat haamut, joihin törmäsin, olivat näitä vanhoja kirjastonhoitajia, noh, mörköjä heistäkin löytyi...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Kannattaa kuitenkin tutustua tuohon sivustoon, se on mielenkiintoisesti toteutettu. Ihan tavallisen oloiset suomalaiset ihmiset kertovat oudoista kokemuksistaan. Herää ajatus, että tekisi mieli nähdä itsekin kummitus.

Vierailija

Minä koin yliluonnollisen näyn ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten. Näin läheisessä metsässä oudon valoilmiön. Tämän jälkeen olen ollut useasti yhteydessä humanoidieihin . He ovat mm. kertoneet minulle, että NASA:lla on hallussaan humanoidien ruumiita . Olen myös käynyt Monroe instituutissa (http://www.monroeinstitute.com/) luennoilla, jotta oppisin irtautumaan tajunnastani, siellä minulle kerrottiin olevani hyvin lähellä läpimurtoa tuon taidon oppimisessa!

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

En usko, vaikka etiäisiä olen nähnytkin. Nekin varmasti liiallisesta yrttien käytöstä, juomisesta tai muusta pään sisäisestä möyrinnästä.

Ps. saatanan Echi-mulkku kun kehtasi kuljettaa vanhaa miestä. Melkein jo uskoin. Vattu, enkä oo ikinä uskonut mihinkään.

.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Uskon ja olen nähnyt kummituksen. Orbin joka on eräs kummituksen esiintymismuoto.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Olin lapsena ulkona ja näin kerran kotimme ikkunassa miehen hahmon, joka katseli minua rauhallisesti. Sitten hän kääntyi yhtä rauhallisesti pois. Minä tiesin, ettei talomme sisällä ollut ketään. Hahmo ei ollut edes isäni näköinen, vaan vanhempi mies. Näin hänet selvästi. Partioin hetken aikaa kotini ulkopuolella uskaltamatta mennä sisälle, mutta kaverin tultua en malttanut olla menemättä sisälle. Sisällä ei ollut ketään. Kukaan ei voinut livahtaa uloskaan siinä välissä.

En löytänyt kuvaavaa kuvaa netistä.

Uusimmat

Suosituimmat