Viikon paras päivä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sillakin uhalla että asiaa on jo tutkittu, kysäisen tässä: mikä on yleensä ottaen viikon paras päiväsi? Mielestäsi. Voitko kertoa mikä siitä päivästä tekee niin merkittävän?

En voi sille mitään, mutta parasta on viikossa se, kun voi mennä kaikessa rauhassa shoppaamaan tai kodin varastoja täydentämään, jos sataa. Jos olen äidin luona, silloin saunotaan kuuden maissa, niin että televisiosta ei tule mitään tärkeää. Ja sitten kuistilla viilennellään, olusen kera ja kesällä hyttysiä läiskien. Talvella voi tehdä kiepit lumessa, jos sitä on sattunut siunaantumaan.

Jos ei kaupungissa sada, voi lähteä maatansa möyrimään tai vaan muuten ajelemaan polkurukillaan. Talvella saattaa muuten vain dallailla.

Mikä se päivä on?

Kommentit (15)

Vierailija

Silläkin uhalla että asiaa on jo tutkittu, kysäisen tässä: mikä on yleensä ottaen viikon paras päiväsi? Mielestäsi. Voitko kertoa mikä siitä päivästä tekee niin merkittävän?

En voi sille mitään, mutta parasta on viikossa se, kun voi mennä kaikessa rauhassa shoppaamaan tai kodin varastoja täydentämään, jos sataa. Jos olen äidin luona, silloin saunotaan kuuden maissa, niin että televisiosta ei tule mitään tärkeää. Ja sitten kuistilla viilennellään, olusen kera ja kesällä hyttysiä läiskien. Talvella voi tehdä kiepit lumessa, jos sitä on sattunut siunaantumaan.

Jos ei kaupungissa sada, voi lähteä maatansa möyrimään tai vaan muuten ajelemaan polkurukillaan. Talvella saattaa muuten vain dallailla.

Mikä sinun paras viikonpäiväsi on?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En oikein osaa sanoa mikä on paras viikonpäivä. Se vaihtelee, mutta yleensä keksiviikko on aika paska tai maanantai ja tiistai ovat paskoja kun viikkoa on niin paljon jäljellä ja työtä kanssa.

Vastasin lauantai.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Miss Baker
Sillakin uhalla että asiaa on jo tutkittu, kysäisen tässä: mikä on yleensä ottaen viikon paras päiväsi? Mielestäsi. Voitko kertoa mikä siitä päivästä tekee niin merkittävän?

Olisin äänestänyt, mutta kun listan vaihtoehdoista puuttui "Tänään", niin painankin Lähetä-näppyä het samantien.

Vierailija

Viikon paras päivä on tietenkin torstai, koska seuraava päivä on perjantai ja sitten on viikonloppu. Torstaina tulee myös jokin hyvä televisiosarja, jota en nyt muista, koska katselen aika vähän leffoja tai sarjoja. Nyt kun on lomalla, niin torstai on vapaa ja se tarkoittaa sitä, että voin silti olla myötätuntoinen työläisiä kohtaan. Torstai on myös paras ryypiskelypäivä, koska ihmisiä on liikenteessä sopivasti.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
mallas
Viikon paras päivä on tietenkin torstai, koska seuraava päivä on perjantai ja sitten on viikonloppu

Samaa mieltä. Torstaina alkaa krapula hellittämään. Sitten vaan uutta känniä päälle.

Vierailija
mensaani
[
Olisin äänestänyt, mutta kun listan vaihtoehdoista puuttui "Tänään", niin painankin Lähetä-näppyä het samantien.

Niin. Entäs ne joilla paras päivä oli eilen? Tai toissa päivänä? Ylihuomenna painan nappia het samantein

Vierailija

Minun mielestäni lauantain ja sunnuntain väliin kuuluisi ehdottomasti uusi päivä, esim. "rennontai"; se olisi paras kaikista!

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Pikku-lauantai on paras päivä.

Mikset sitten äänestänyt sitä? Vai mikä päivä nykyään on pikkulauantai? Ennen se oli keskiviikko; silloin mentiin tansseihin.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija

Maanantai ehdottomasti.
Maanantaiaamuisin tuntuu siltä kuin aloittaisi viikon puhtaalta pöydältä.
Maanataisin koen täältä tullaan maailma tunnetta.
Maanataisin on tuoreen tuntuinen olo.

, vai mitä hummaajat.

Vierailija

Öö. Eikä kukaan huomauttele kahdesta melkein identtisestä postauksestani alussa. Huomaatte että olen loman tarpeessa?

Mikähän se tällä viikolla on paras päivä? Poikkeus vahvistaa säännön: lomalle perjantaina? Hiphip hippijei hippijai

Kenraali Njassa

Uusimmat

Suosituimmat