Jäänteitä kiduksistako?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Molempien poskieni ulkopinnalla on jonkinlaiset rauhaset, jotka täyttyvät tasaisin väliajoin jonkinlaisella juuston hajuisella tavaralla. Finnejä minulla ei ole, ja ihoni on lähes atooppisen kuiva. Rauhaset sijaitsevat molemminpuolin täysin samassa kohtaa poskea.

Mahtaneeko kyseessä olla jonkinlainen jäänne kenties kiduksista, tai ehkäpä reviirin merkkaamiseen tarkoitetuista rauhasista?

Mitään tavallisia talirauhasia eivät ole, sillä puhdas tali ei haise oikeastaan millekkään. Rauhasistani tuleva haju taas tuo mieleeni jonkun arvokkaan, ehkäpä Belgialaisen tuorejuuston tuoksun.

Kertokaahan, oi tietäjät!

Kommentit (7)

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006

Ehkä sinä olet joku sammakon ja ihmisen välimuoto

Ei millään pahalla, mutta näinhän voi aina olla.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

En mä nyt mikään elefanttimies ole. Ihan tavallisen näköset posket mulla on, joten eipä niissä paljon kuvattavaa ole. Mutta ne rauhaset tuntuu aina kovina
tossa ihon alla, sitten kun uusi juustosetti on valmis.. eli päivittäin.

Sammakko saattaisi hyvinkin tulla kyseeseen. Useat henkilöt taas ovat sanoneet, että näytän neandertalilaiselta.

Taidan olla puuttuva rengas.

edittiä: Enpäs muuten tiedä ovatko olleet syntymästä asti.. Huomasin ne itse vasta noin 2 vuotta sitten.

Täytyy varmaan ruveta käyttämään niitä reviirin merkkaamiseen.

Uusimmat

Suosituimmat