Saako autolla naista (miestä)?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Poison dart frog
Saisikohan naisilta kiinnostusta jos olisi tällainen menopeli:

Kyseessä M200G Volantor-merkkiä oleva kahdeksan roottorin voimin kulkeva "lentävä lautanen". Lakikorkeus noin kymmenen metriä ja huippunopeus 80 km/h.

Noh?

Kommentit (15)

Vierailija

Itselläni ei ole ajokorttia, ja olen havainnut että minulle on aika tärkeää että kumppanillani on niin kortti kuin autokin.

Miksi? Siksi että vihaan kykkiä kokoajan kotikulmilla, ja bussi- sekä varsinkin junaliput alkavat olla jo sikatörkeissä hinnoissa.

Autossa on tärkeää että siellä ei meinaa kuukahtaa kuumuuteen, joten ilmastointi olisi tietysti aika fantsu. Mutta meillä kotona, ei kun autossa, on tyytyminen vain niihin huutaviin reikiin mitä nyt ilmastoimattomissa autoissa on. Ollaan yritetty tuuletintakin asentaa takapenkille, mutta eihän ne paikoillaan pysy. Minkään sorttiset värkit.

En mielestäni ole kauhean nirso ja ranttu, pääasia kumminkin on että autolla pääsee ja mielellään niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Tuossa aloituksessa oleva lentävä lautanen näyttää aika ahtaalta istuttavalta, ja kuulin että se ei ole järin vakaa, eli kippaa nurin tuon tuostakin.

Nyt jos olisin taas joku parikymppinen hieho, niin en tiedä olisiko parisuhteen muodostuminen siitä kiinni onko miehellä autoa, mutta täytyy sanoa että erikoisen valloittava luonne saisi olla jos olisi autoton ja kortiton. Että sen kanssa jaksaisi sitten kokoajan nyhjätä kotinurkissa vain. Ainakaan mitään ituja mussuttavaa pärinäpartaa joka mäkättää kaikesta mahdollisesta en jaksaisi päivät pääksytysten kuunnella, vaikka luonnonsuojelija kuvittelenkin olevani. Tässä autoasiassa olen siis aika tekohurskas oikeastaan... Toivon ja rukoilen varpaat ristissä että keksitään menopelejä jotka eivät rasita luontoa millään tavoin.

Vierailija

Taisin jo jossain aikaisemmassa ketjussa kommentioda kyseistä härpäkettä seuraavasti:

Lentävien lautasten ohjaajiin liitetään erinäinen määrä eri pituisia ja paksuisia lonkeroita. Joten joku lonkerofetisisti tokiotyttö saattaisia mukaan lähteä, varsinkin kun sellainen saattaisi jopa mahtua kyseisen laitteen ohjaamoon.

Kyllähän se ainakin autokauppiailla on tiedossa että miespuoliset ostajat ainakin kuvittelevat että autolla saa naisia. Itsekin muistan että kauppias tokaisi jotain tyyliin "Tuon auton kyytiin sitten lähtee paremman luokan lihansyöjää." kun ensimmäistä autoani ostin. Viittasi varmaan siihen että vekotin kuluttaa niin paljon bensaa, että kukaan viherpiipertäjä ei uskaltaisi nousta kyytiin.

En tosin ole huomannut korrelaatiota auton hienouden ja kyytiin lähtevien naisten määrän välillä. Joskus teinivuosina kyytiin oli tulijoita vaikka auto olikin huomattavasti huonompi kuin nykyinen. Ehkä olen sitten niin ruma että autostakaan ei ole hyötyä?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005

Tuollainen erikoisuus luonee tosiaan nörttimaineen, mikä karkoittaa naiset. Varsinkin jo sen on itse rakentanut.

Ei auto suoraan ole tärkeä parinvalintakriteeri (kuin ehkä jollekin kuskia tarvitsevalle), mutta välillisesti autolla voi viestittää varallisuudestaan ja laajemmin yhteiskunnallisesta statuksestaan, mikä tosiasiassa on suurelle osalle naisista tärkeä valintakriteeri. Mutta ei se toimi, ellei muu pintakiilto puhu samaa kieltä kuin auto. Jos viet naisen omakotitalon hintaisella Mersulla Mellunmäkeläiseen (helsinkiläinen alemman sosiaaliluokan asuttama kaupunginosa) vuokrayksiöön, kahelina se sinua pitää.

Vierailija
Neutroni
Jos viet naisen omakotitalon hintaisella Mersulla Mellunmäkeläiseen (helsinkiläinen alemman sosiaaliluokan asuttama kaupunginosa) vuokrayksiöön, kahelina se sinua pitää.

Aivan varmasti pitää, koska Prinssi Uljaanhan tulee viedä neito pois slummista eikä sinne takaisin, vaan päinvastoin omaan linnaansa. Missähän se sitten pk-seudulla sijaitsisi, Espoossa tai Kauniaisissa kenties?

Vierailija
Qadesha

Aivan varmasti pitää, koska Prinssi Uljaanhan tulee viedä neito pois slummista eikä sinne takaisin, vaan päinvastoin omaan linnaansa. Missähän se sitten pk-seudulla sijaitsisi, Espoossa tai Kauniaisissa kenties?

Korsossa?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Neutroni
Ei auto suoraan ole tärkeä parinvalintakriteeri (kuin ehkä jollekin kuskia tarvitsevalle), mutta välillisesti autolla voi viestittää varallisuudestaan ja laajemmin yhteiskunnallisesta statuksestaan, mikä tosiasiassa on suurelle osalle naisista tärkeä valintakriteeri. Mutta ei se toimi, ellei muu pintakiilto puhu samaa kieltä kuin auto. Jos viet naisen omakotitalon hintaisella Mersulla Mellunmäkeläiseen (helsinkiläinen alemman sosiaaliluokan asuttama kaupunginosa) vuokrayksiöön, kahelina se sinua pitää.

Yksi nainen kertoi kerran, että jos miehellä on hieno auto, miehen itsensä pitäisi suhtautua siihen luontevasti. Siis ei ylpeillen, muttei myöskään vaatimattomasti tai vähätellen, vaan niin että sen auton omistamisessa ei olisi mitään ihmeellistä sille miehelle. En tiedä ajattelevatko kaikki naiset niin miehistä ja autoista.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Huh, onneksi ei ole autoa niin pysyypähän nuo rahan perässä juoksevat naiset poissa tieltä eikä tarvitse kantaa niistä huolta. Hyvin eliminoi mädät omenat pois.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005
Ding Ding
Yksi nainen kertoi kerran, että jos miehellä on hieno auto, miehen itsensä pitäisi suhtautua siihen luontevasti. Siis ei ylpeillen, muttei myöskään vaatimattomasti tai vähätellen, vaan niin että sen auton omistamisessa ei olisi mitään ihmeellistä sille miehelle. En tiedä ajattelevatko kaikki naiset niin miehistä ja autoista.

Varmaan tuo on aika yleistä, että miehen halutaan olevan "tasapainoinen" siinä mielessä, että tolkuton resurssien panostus johonkin yksittäiseen harrastusjuttuun muiden elämänalueiden jäädessä retuperälle ei ole naisten mielestä hyvä juttu. Sellainen mies hassaa tulevaisuudessakin omat ja perheen rahat jonkin ihmeellisen autonrakkineen ylläpitoon. Jos ajat kalliilla autolla, on parempi olla kallis kämppä, kalliit vaatteet ja sellainen olemus, että olet sinut omaisuutesi ja asemasi kanssa etkä äkkirikastunut nousukas, jolle on menestys noussut hattuun.

Toki aina on niitä tyrkkyjä, jotka kuolaavat kalliin näköisen auton, rantarolexin ja rehvakkaiden juttujen perään, mutta harvoin ne jaksavat kuukautta pitempään samaa juippia katsella. Mutta ihan toimiva vaihtoehto miehelle, joka ei yhtä yötä pitempään saman naisen kanssa viihdy.

Vierailija

Jaa että nörtin maineen? Voi olla mutta tuossa ilmailuteollisuuden pioneerityön taidonnäyttessä on monia ominaisuuksia, joita tavallisista autoista puuttuu.

Vähä ääninen, ei tarvitse huomioida töyssyjä ja turhaa hidastelua liikentessä, kun voi oikaista helposti vaikka pellon kautta tai nostamalla ajokorkeutta. Eikä muuten tarvitse mitään letkuja kiinni itseensä. Ohjaaminen käy ohjaussauvan avulla.

Hinta kuitenkin hieman suolainen. Jotakin 70 000-90 000 euroa.

Ei muuten yhtään haittaisi ainakaan minua moinen ajopeli vaikka tulisi nörtin mainetta. Nörttihän olen jo.

Ehkä rakennan tuollaisen pimeästi itse ja aiheutan hämmennystä ja lukuisia ufohavaintoja.

Vierailija
Poison dart frog
Jaa että nörtin maineen? Voi olla mutta tuossa ilmailuteollisuuden pioneerityön taidonnäyttessä on monia ominaisuuksia, joita tavallisista autoista puuttuu.

Vähä ääninen, ei tarvitse huomioida töyssyjä ja turhaa hidastelua liikentessä, kun voi oikaista helposti vaikka pellon kautta tai nostamalla ajokorkeutta. Eikä muuten tarvitse mitään letkuja kiinni itseensä. Ohjaaminen käy ohjaussauvan avulla.

Ei muuten yhtään haittaisi ainakaan minua moinen ajopeli vaikka tulisi nörtin mainetta. Nörttihän olen jo.

Ehkä rakennan tuollaisen pimeästi itse ja aiheutan hämmennystä ja lukuisia ufohavaintoja.

Joo, ei minuakaan tuollainen haittaisi, mutta tuskin sillä naisia saa .

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005
Poison dart frog
Vähä ääninen,

Tehokkaat puhaltimet vähä-äänisiä. Itse en kyllä kehtaisi tuollaista panna edes mainokseen.

ei tarvitse huomioida töyssyjä ja turhaa hidastelua liikentessä, kun voi oikaista helposti vaikka pellon kautta tai nostamalla ajokorkeutta.

Jos liikennesäännöt ahdistavat, ilmailusäädökset ne vasta tiukkoja ovatkin. Ei siellä käsittääkseni niin vaan poiketa lennonjohdolle ilmoitetuilta lentoreiteiltä.

Eikä muuten tarvitse mitään letkuja kiinni itseensä.

Letkuja kiinni? Autoissako on?

Ohjaaminen käy ohjaussauvan avulla.

Tuoko on joku etu? Saahan niitä ohjaussauvalla ohjattavia vammaisautoja, jos se ratin kääntely niin raskasta on.

Paljonkohan kuluu bensaa sadalla kilometrillä.

Ei muuten yhtään haittaisi ainakaan minua moinen ajopeli vaikka tulisi nörtin mainetta.

Minua alkaisi haitata, jos nuo yleistyisivät ja kaikki teillä sohlaavat kahelit pääsisivät ilmaan sohlaamaan. Voin kuvitella, että kaupunkien yllä noita suorastaan sataisi taivaalta. Pitäisi varmaan kaivaa kämppä bunkkeriin.

Itse suunnittelin joskus samalla periaatteella toimivaa RC-ufoa. Nykyään sellaiseen saisi jo aika tavalla valmiita osiakin, joten tekeminen olisis helpompaa. Sain idean jostain armeijan vastaavasta koeaparaatista (vai mikäköhän se oli).

Vierailija
Neutroni
Itse suunnittelin joskus samalla periaatteella toimivaa RC-ufoa. Nykyään sellaiseen saisi jo aika tavalla valmiita osiakin, joten tekeminen olisis helpompaa. Sain idean jostain armeijan vastaavasta koeaparaatista (vai mikäköhän se oli).

Itseasiassa noita rc-projekteja on käynnissä useita, löytyypi mm. osoitteesta http://www.rcgroups.com/forums/index.php
Ja ihan toiminnassa asti oleviakin.

Tuossa kuvan härpäkkeessä se ohjaus on ratkaistu siten, että turbiinin puhaltama ilmavirta ohjataan hieman vinoihin putkiin, jotka tulevat ulos laitteen reunasta. Näitä aukkoja sitten suljetaan ja avataan flybywiren tahdon mukaisesti.

Uusimmat

Suosituimmat