Onko Juban Wagner oikessa ravistelusta?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.empire.state.ny.us/.../Niagara%20Falls2.htm.
Kuva on yllämainitusta osoitteesta.

Olisitko ystävälläinen ja lukisit oheisen kirjoitelman ääntäen sen Tarjan tai Lolan särisevällä ärrällä.

Muistikuvani mukaisesti eräässä Juban Viivi & Wagner sarjakuvassa Wagner tokaisee että vessassa käynnin jälkeen on viimeinen tippa jää aina housuun.

Itse olen saanut aina kyseenalaista julkisuutta siitä että "käyn paskalla" kun käyn oikeasti kusella. Syy siihen on itsekäs ja toisia vessajonossa huomioimaton mukavuudenhaluni. Ravistelen ja tarvittaessa tanssin vesassa ja teen kyykkyyn ylös hyppyjä saadakseni viimeisenkin pirulaisen, nestetipan helvettiin sieltä sotkemasa.

Ajattelin kysyä näin anonyymiteetin suojissa että onko se normaalia? Siis se ravistelu pitkään? Vai salaavatko miehet "naisten vaivansa"?
En viitsi parasta ystävyyssuhdetta pilata kysymällä: "Hei X, voinko katsoa miten ravistelet?"

-

Kommentit (7)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Imukykyisenä materiaalina paperi on aika kätevä substanssi, ei tarvitse ravistella niin pitkään. Toisaalta ravistaminen voi joskus olla ihan kivaakin.

Vierailija

Samaa mieltä kuin edellinen: mikset käytä yhtä palaa paperia? Taidat oikeesti vaan tykätä "ravistelusta"?

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
BR3K
Samaa mieltä kuin edellinen: mikset käytä yhtä palaa paperia? Taidat oikeesti vaan tykätä "ravistelusta"?

No, en varsinaisesti pidä ravistelusta itsestään erikoisesti tietynlaisena nautintona niinkuin en pidä hengittämistäkään.

Mulla on sellanen jutttu että paperia saattaa kulua niin paljon mitä kehitysmaan kansalainen käyttää ison hädän toimittaessaan.

Kerran mun vanhemmat oli vauraan teollisuusmaan IIsraelin pyhällä maalla käymässä,missä on tunnetusti maailman suurimmat metsävarannot, niin arabiaa puhuva WC:n vartijatar antoi äidilleni vain tyyliin viisi arkkia paperia vaikka hän kaiketi mitä ilmeisemmein ainakin kuvailla viittoilemalla hädänsä siksi suuremmaksi.

-

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Kerran mun vanhemmat oli vauraan teollisuusmaan IIsraelin pyhällä maalla käymässä,missä on tunnetusti maailman suurimmat metsävarannot, niin arabiaa puhuva WC:n vartijatar antoi äidilleni vain tyyliin viisi arkkia paperia vaikka hän kaiketi mitä ilmeisemmein ainakin kuvailla viittoilemalla hädänsä siksi suuremmaksi.

Nuo voivat olla muuten rasittavia nuo vessamummot, jotka säännöstelevät paperia. Minulla oli kerran Bulgariassa mennyt maha sekaisin jostain pöperöstä, ja wc-paperia olisin isoon hätään tarvinnut arviolta puoli rullaa. Sain useamman minuutin tingata vessamummolta lisää paperia, jota hän sitten naama norsun*köh* suostui antamaan.

En mene enää Bulgariaan. Sieltä sai mahan kipeäksi ja ravintoloiden viini oli aina jonkin sortin käyneen marjamehun makuista, kaukana viinistä.

Vierailija

Kuuden ihmisen otoksella vaikuttaa siltä, että armeijassa pojista tehdään miehiä siten, että opetetaan ravistelemaan kalua. Minä luulin, että siellä riukupaskalla tai puun juurella ei paljoa ravistella mutta olin väärässä.

edit: Ai niin, tuossa olisi pitänyt olla vaihtoehtona Pojat. Tämä siksi, ettei Peipot ja vastaavat vaan menisi ruksimaan vaihtoehtoa mies. Mies on käynyt armeijan. Pojankolleille bänni äänestyksessä?

Vierailija
CE-hyväksytty
baal1984
Ravisteletko niin pitkään ettei viimenen tippa tule housuun?

En ravistele, koska kuten sanottua, viimeinen tippa tulee aina housuun.
Ei se aina tuu.

Uusimmat

Suosituimmat