Ihana päivä tänään rannalla.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oioioi.. mitä sanoisinkaan.. MIKÄ KELI, MIKÄ RANTA.
Kolmen kaverin kaa tänään oltiin yhessä vähä syrjäisessä paikassa, mutta se paikka on lähes täydellinen. Vesi oli uskomattoman lämmintä ja pulikoitiin siellä vaikka kuinka pitkään. Aurinkoa otettiin ja heitettiin vähä juttuu siinnä. Mä olin kuskina joten en voinut nauttiä kylmistä bisseistä. Noh ei ne kaveritkaan mitään ottanut. MMH mikä päivä..
Kotiintullessa ajoin kyl alkon kautta. Ostin 10 Carlsberg 5.1%, 4 Xider Cideriä ja pienen rommipullon ( Barracuda ). Täs just alottelin tätä ekaa bissee ja olo on erittäin hyvä

Kommentit (11)

Vierailija

Liika aurinko ei tee hyvää, ainakaan tietokoneelle. Omasta hp:sta on tämän päivän aikana alkanut kannen pinta kuplimaan kun auringossa on tullut oltua 6 tuntia.

Löytyisiköhän tälle aurinkorasvaa?

Vierailija

Niin oli.. Järviveden lämpötila +22 Etelä-Suomessa.

Se mikä kyllä harmitti oli poislähtiessäni huomio, että polkupyörän satula oli vaihdettu..

Tarkoituksella vielä jätin saman merkkisen pyörän viereen omani..

Vierailija
nuubi
En meinaa riehua mutta myöhemmin meinaan esittää yhen metodin miten gravitaatio voi toimia. Viel ei ehdi

Ei kannata voit pia tulla savoriks.

Vierailija

vituttaa kyl ku mulla on niin huono disipliini.. ois pitäny jättää tää osio pois mun todellisuudesta ( minkä kirjoitin ensimmäiseen viestiin tähz aihez )
Kotiintullessa ajoin kyl alkon kautta. Ostin 10 Carlsberg 5.1%, 4 Xider Cideriä ja pienen rommipullon ( Barracuda ). Täs just alottelin tätä ekaa bissee ja olo on erittäin hyvä

Vierailija
nuubi
vituttaa kyl ku mulla on niin huono disipliini.. ois pitäny jättää tää osio pois mun todellisuudesta ( minkä kirjoitin ensimmäiseen viestiin tähz aihez )
Mikä disipliini on?

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
borri317
nuubi
Mikä disipliini on?

disipliini tieteenala; kuri, järjestys

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
White-Dove

Se mikä kyllä harmitti oli poislähtiessäni huomio, että polkupyörän satula oli vaihdettu..
Multa vaa vietii pelkkä satula. Nyt onki kivaa!

Uusimmat

Suosituimmat