Bangladeshin pinta-ala

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ilmastonmuutoksen pahimpana seurauksena pidetään usein sitä, että merenpinnan noustessa köyhiltä ja alavilta mailta, erityisesti Bangladeshista tulee rikkaisiin maihin miljoonia "ilmastopakolaisia".

Asiaan liittyy tällainen uutinen: http://tinyurl.com/5wevog

Sattuiko kukaan näkemään, julkaisiko yksikään suomalainen tiedotusväline tätä juttua? Vai menikö kognitiivisen dissonanssihorisontin yli?

Kommentit (10)

Vierailija

Mihis kaikki helsinkiläiset ja turkulaiset meinaavat mennä siinä tapauksessa? Saatikka hollantilaiset.

Vinkurasismia piilotetussa muodossa

Vierailija

Bangladesh on ihan pieni valtio jossa on niin paljon asukkaita, että he joutuvat elämään osin päällekkäin.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
mallas
Bangladesh on ihan pieni valtio jossa on niin paljon asukkaita, että he joutuvat elämään osin päällekkäin.

Joo, on se kerrostaloasuminen yhtä helvettiä.

Vierailija

Bangladesh on kyllä ihan törkeän hirveä roskavaltio, joka pitäisi repäistä irti maapallosta ja heittää avaruuteen. Tuollaisella väestöntiheydellä he eivät muuta ansaitse.

Vierailija
Terrieri
Bangladesh on kyllä ihan törkeän hirveä roskavaltio, joka pitäisi repäistä irti maapallosta ja heittää avaruuteen. Tuollaisella väestöntiheydellä he eivät muuta ansaitse.

Ei kun napajäätikköä sulattamaan

Vierailija
mallas
Olbe

Minä viihdyn kerrostalossa erinomaisesti.

Eli sullon musa aina täysillä, tai olet (puoli)kuuro.

Vierailija
Olli V
mallas
Olbe

Minä viihdyn kerrostalossa erinomaisesti.

Eli sullon musa aina täysillä, tai olet (puoli)kuuro.

Soitan musiikkia usein ja kuulen valikoivasti. Näen myös valikoivasti, sillä useimpia naapureita en edes tervehdi. Muistan kerrankin naapurin tulleen sönköttämään minulle jotakin. En tiedä oliko se positiivista vai negatiivista, koska en kuunnellut. Minun naapureilla oli minulle silloin tällöin asiaa silloin kun asuin vielä lahdessa. Kerrankin eräs valitti, että kävelyni nurmikon poikki aiheutti esteettistä vahinkoa hänen autonsa vieressä olevalle nurmikolle ja hänen mielestään minun olisi pitänyt kiertää käyttämällä asfalttia. Sitten minä ajoin autolla... Naapuri ei enää puhunut minulle, kunnes sille tuli jotain uutta asiaa.

Vierailija
Terrieri

Ne on kamalia nu***maan.

Uusimmat

Suosituimmat