Takaisin alkuun.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihmisten virikkeiden muuttuminen visuaalisemmaksi materian myötä lähtee kehitys kulkemaan takaperin eli sosiaalinen taito poistuu.Tämä tarkoittaa että paluu alkuun on alkanut nk.avaruudessakin ehkä.Mistä minä tiedän tämän,joku kertoi sen kun ajoin polkupyörällä en tiedä kuka koska olin yksin.

Kommentit (4)

Vierailija

Parin vuosikymmenen päästä enemmistö väestä on verratavissa autistisiin. Ainoa mitä osataan sanoa on "näytä tissit".

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Parin vuosikymmenen päästä enemmistö väestä on verratavissa autistisiin. Ainoa mitä osataan sanoa on "näytä tissit".

Joo, tämä on totta. Sosiaalisen älyn degeneroituminen on jo näkynyt monia vuosia. Jotkut pojat eivät enää edes naura, vaan sanoo oikeastikkin lol. Tämä ei edes ole vitsi..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tuskinpa vaan. Autistiset ihmiset ovat harmittomia muita kohtaan, omissa maailmoissaan.

Nykyihmiset odottavat hetkeä iskeä toisen kimppuun jotta voi imeä veret kuiviin. Ainakin taloudellisessa mielessä. Ehkä sosiaalisessakin.

Ja ne, jotka eivät edusta tätä alhaisoa, kärsivät ja sen näkee heidän naamastaan. Kurja olla petojen keskellä lampaana. Vielä kurjempaa olla susilauman paimen.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Olli V

Joo, tämä on totta. Sosiaalisen älyn degeneroituminen on jo näkynyt monia vuosia. Jotkut pojat eivät enää edes naura, vaan sanoo oikeastikkin lol. Tämä ei edes ole vitsi..

Aatteleppa millainen fyysinen koitos olisi ROWL!

Uusimmat

Suosituimmat