Saako saatananpalvoja silpoa lastaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajatellaanpa harjoituksen vuoksi, että saatananpalvoja haluaisi silpoa vastasyntynyttä lastaan, tosin "vain ihan pikkasen genitaalialueelta". Tulisiko siis saatananpalvojien lapsilleen suorittama rituaalisilpominen hyväksyä ja laillistaa, koska "ainahan me ollaan niin tehty"?

Sivut

Kommentit (211)

Vierailija

Ymmärrän kantasi. Koska saatananpalvontaan ovat aina kuuluneet lapsiuhrit, niin tottahan saatananpalvojien on saatava silpoa lapsiaan.

Vierailija
sapetix
No totta h****tissä saa. Outoja kysymyksiä ..
Suippokorvat ois kans kivat- vähän kuin Mr.Spockilla.

Jep
Poistetaan myös kynnet ja laitetaan tilalle muoviset jotka on helppo poistaa.

Kukaan ei voi väittää etteikö se olisi hygieenisempää ja kuvittele mikä vaiva oikeista kynsistä on, kahen viikon välein täytyy leikata kynnet.

Laitetaan samalla muutama mikrosiru aivoihin. Parantaa lapsen älykkyyttä huomattavasti.

Lapsen omaksi parhaaksi.

No ei.
Oikeasti kannatan lasten silpojien silvontaa.

Vierailija

Suomessa aiotaan kuulemma tehdä lasten rituaalisilpomisesta laillista. Tällä ilmeisesti halutaan motivoida kaikki sadistiset sosiopaatitkin mukaan kansakunnan yhteisiin lastenhankkimistalkoisiin.

Vierailija

Olen suorittanut lieviä silpomisia omalle lapselleni ja myös kokeillut erilaisia hormonikäsittelyjä yms.
Olen kuitenkin hieman epävarma siitä onko lopputulos alkuperäistä parempi ?

Vierailija
sapetix
Olen suorittanut lieviä silpomisia omalle lapselleni ja myös kokeillut erilaisia hormonikäsittelyjä yms.

On on.

Apinat ovat hygieenisiä ja ne saavat säännollisemmin seksiä kuin ihmiset.

Vierailija
sapetix

Ei ole. Valitettavasti se on vieläkin aivan näköisesi. Olen niin kovin pahoillani.

Vierailija
peippo
No ei.

Ollaanpas täällä taas.. vaikka mitä.

Eikö täällä kukaan kannata silpojien palvontaa?

Vierailija

Äläpä anis ole noin röyhkeän suvaitsematon. Meidän kulttuuriimme kuuluu olennaisena osana lastensilpojien kalttaaminen ja suolestaminen.

Vierailija
anomalia
peippo
No ei.

Luulisi nyt tajuavan, että koko viestini oli sarkastinen ja naljaileva.

Vierailija

Lain myötä lapsensa saa tietysti myös polttomerkitä. Eihän yksi uskonnollinen mutilointitapa voi olla erikoisasemassa toiseen nähden.

Vierailija
peippo
anomalia
peippo
No ei.

Luulisi nyt tajuavan, että koko viestini oli sarkastinen ja naljaileva.

Kuin myös.

Vierailija
SAMAEL
Ajatellaanpa harjoituksen vuoksi, että saatananpalvoja haluaisi silpoa vastasyntynyttä lastaan, tosin "vain ihan pikkasen genitaalialueelta". Tulisiko siis saatananpalvojien lapsilleen suorittama rituaalisilpominen hyväksyä ja laillistaa, koska "ainahan me ollaan niin tehty"?

Miksei saisi saatananpalvoja suorittaa ympärileikkausta kun juutalaiset ja islamilaisetkin saa? Niissä on vaan se ero ettei saatananpalvonta ole uskonto...

Vierailija
SAMAEL
Lain myötä lapsensa saa tietysti myös polttomerkitä. Eihän yksi uskonnollinen mutilointitapa voi olla erikoisasemassa toiseen nähden.

Ei maailma ole tasa-arvoinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat